Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Zmiana zwrotnic na zwrotnice z B6


lookhash

Rekomendowane odpowiedzi

Witam noszę się z zamiarem zmiany hebli na większe co za tym idzie chcę zmienić zwrotnice ażeby móc założyć zaciski z większym rozstawem śrub. Pytanie co jeszcze muszę wymienić przy przekładce zwrotnic oprócz zwrotnic i dolnego wachacza? Czy piasty też trzeba przełożyć ze starych zwrotnic? Czy będą pasowały? Pacjent B5 1.8t quattro. Piszę w tym dziale ponieważ w etce zwrotnica jest u układzie kierowniczym

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przy zmianie na alu musisz równiez zmieniac półosie z przegubami

tutaj masz info co i jak:

[url=http://www.der-b5.de/Umbau_auf_321*22mm_Bremse.html

http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=51970

http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=51970

cos sie w linkach poje...bało, musisz otworzyc jeden i drugi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie jest tam napisane nic o polosiach ale jakby co to jakie podpasuja z a4 b6 1.8t czy jakis innych szukac a moze jakis innych zwrotnic?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam.

Podepne sie do tematu bo mam zamiar zmienić hamulce na większe min 320mm a mam b5 1.8T Quattro

może zmieniał ktos z tego forum i ma jakiś dokładny opis co i jak robił i może jakies foto i co z tymi półosiami??

Można by ten wątek przenieść do działu układu hamulcowego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tymi przekładkami zwrotnic jest jak z yeti,

wszyscy słyszeli, nikt nie widział

oooo sorrrry ... ja widziałem ale w pasku nie w A4 :polew: :polew: :polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale passat b5 i A4 b5 maja te same zwrotnice wiec nie powinno być problemu ja w najbliższym czasie będę kompletował taki zestawik (zaciski już mam) pisałem na forum passata ale jeszcze nikt się nie odezwał ale poczekam jeszcze, napiszcie jeśli wiecie czy zwrotnice w b6 i b7 różnią się czymś czy wszystkie są takie same[br]Dopisany: 03 Czerwiec 2011, 19:08_________________________________________________obra wczoraj zakończyłem przekładkę zwrotnic. Wygląda na to że się udało :) jeszcze tylko dla pewności zbieżność i będzie ok. Do wymiany potrzeba:

-Zwrotnice aluminiowe

-Wahacze dolnie przednie te do których montuje sie amortyzator muszą być z b6 lub b7( inny wymiar trzpienia)

-do tych wahaczy potrzebne tulejki dystansowe lub trzeba wymienić tuleje do których są przykręcone amortyzatory ponieważ b5 ma szerszy rozstaw na mocowanie amorka

-jeśli mamy 1.8T to trzeba zorientować się jakie mamy zewnętrzne przeguby ponieważ b6 mają piasty na 38 zębów wieloklin a w b5 1.8t jest na 33 zęby ja całe półosie wziąłem z 2.6 lub 2.8 pasują bez przeróbek

-czujniki abs są inne i trzeba kupić nowe (na allegro są zamienniki po ok 60 złotych)

to tyle jak czegoś zapomniałem pisać postaram się odpowiedzieć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zaciski juz masz ?[br]Dopisany: 17 Wrzesień 2011, 19:57_________________________________________________mogłeś zapodac fotostory

łatwiej by było :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A robiłem to u kumpla przez chyba 10 dni bo to nie miałem półośki to nie miałęm tulejek do zwrotnic. A zwrotnice kupiłem razem z tarczami 312 i klockami na razie zostają a zaciski pod tarczę 321 leżą już i czekają na montaż. Dev pytanko mam teraz te 312 wysokość 46.5mm a te 321 były zdemontowane z s6 plus i tam tarcza była 54mm chyba jakie mam kupić te 321 tarcze mogą być 46.5mm. I drugie pytanie na starych hamulcach klocek tak jakby nie rowno scierał się po tarczy i tarcza wyżej była bardziej zjechana niż bliżej osi zmieniłem zwrotnice a że zaciski były takie same to ich nie zmieniłem i znowu widzę że nie równo bierze tarczę może być problemem zacisk?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to nie jest problem zacisku tylko spręzyny ustalającej zacisk do tarczy, jest za słaba

tarcze musisz kupic 320/30/46.5mm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok dzieki :)

A jak będę poprawiał te zaciski to jak nie zapomnę pstryknę parę fotek jak to wygląda po przekładce

No i zdjęć nie zrobiłem :wallbash:

Ale zbieżność ustawiona jest dobrze jakoś lepiej jeździ się na tych aluminiowych zwrotnicach jakby mniej nierówności przenosiły na samochód, ale jak ktoś gdzieś na forum pytał że koła rozbieżne to piszę że da radę ustawić zbieżność bez problemów.

Pozdrawiam

I jeśli moderator chce może przenieść wątek do działu hamulce bo o zmianę hamulców chodzi przedewszystkim podczas zmiany zwrotnic na alu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...