Skocz do zawartości

lookhash

Pasjonat
  • Postów

    64
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O lookhash

Informacje

  • Imię
    ?ukasz
  • Miasto
    Śląsk

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1996
  • Silnik
    1.8 T
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia lookhash

1

Reputacja

  1. Witam proszę o nakierowanie mnie na temat lub napisanie czy hamulce z a4 b6 quattro 255mm tylne podejdą do a4 b5 quattro (cały zestaw zaciski, jarzma, osłony , tarcze i klocki)? Czy może szukać z innego audi np a6 tak żeby obyło się bez większej rzeźby.
  2. Witam. Panowie mam problem z zakupem uzywanej tarczy sprzegla z 2.5tdi v6. Znalazlem z 1.9tdi 6biegow ze zdjec niczym sie nie rozni ma 240mm i 23 zeby taki numer seryjny 038141032Q. Czy to sprzeglo bedzie pasowac do zestawu z pierwszej strony?
  3. Na razie nie zauważyłem żeby były jakieś ubytki oleju. Kurcze jak bym przełożył tylko głowicę to bym miał pewne z czym jest problem ale różnica na cylindrach między jednym a drugim blokiem było 0,07mm więc zapadła decyzja o zamianie bloku i jestem w d.pie bo nie wiem za co się brać żeby znów kasy nie wtopić.
  4. Pompę miałem przełożoną z silnika który miał dobre ciśnienie i była kupa po nagrzaniu, więc kup[iłem nówkę i te same objawy po nagrzaniu chociaż na zimnym się poprawiło. A jeszcze jedno czy jak auto miało dzwona tak że w misce dziura to czy może coś pęknąć w bloku lub głowicy żeby po nagrzaniu mogło się rozszczelniać i żeby ciśnienie spadało. Bo chyba wyjdzie na to że drugą głowicę zregeneruje i drugi blok wyślę na szlif bo chociaż trzymał ciśnienie miał już kragle na cylindrach.
  5. Witam i proszę o pomoc. Mam A4 B5 1.8T kod silnika AEB, kiedyś zapaliła się kontrolka z ciśnienia oleju i zgasła. Mechanik powiedział że luzy na wale są(?) i że lepiej nowy-inny silnik kupić. Tak też zrobiłem, dodatkowo zamontowałem wskaźnik ciśnienia oleju. W nowym silniku ciśnienie było ok ale kopcił i cały się pocił dosłownie ciekło z każdej uszczelki. Tak więc rozebrałem stary silnik oddałem głowicę do regeneracji(prowadnice, szlif, nowe uszczelniacze , docieranie zaworów). Kumpel mechanik powiedział że od razu można pierścienie wymienić bo pewnie olejowe będą zapieczone. Przy wyciąganiu tłoków i mierzeniu cylindrów doszliśmy do wniosku że blok z pierwszego silnika jest w lepszej kondycji i wymieniliśmy blok do bloku przełożyliśmy z drugirgo wał nowe panewki główne i korbowe, nowa pompa oleju. Po odpaleniu na zimnym 5-6bar na wolnych, czym cieplejszy tym niższe i gdy już ma 90 stopni ciśnienie spada do 0 na wolnych ale nic nie klepie. Na starym silniku nyło na rozgrzanym 1,3-1,4 bara. Co może być przyczyną bo już nie wiemy co wymieniać. Wał nie porysowany. Napinacz rozrządu i łańcuszek też nowy. Czy może to być pęknięta głowica lub blok? Żadnych wycieków nie ma płyn nie ubywa. Ręce opadają. Nawet wałki rozrządu i popychacze wymieniłęm z tego dobrego zaolejonego silnika i dalej nic. Pomocy Natryski na cylindry wymienione też tylko wałka napędzającego pompę oleju nie wymieniłem. A może ktoś ma pomysł lub sposób na sprawdzenie w jakiś sposób jak zlokalizować miejsce gdzie ucieka to ciśnienie. Bo już myśli mi chodzą żeby drugą głowicę zrobić i wsadzić tylko niechciałbym pchać się w kolejne koszta. Jeśli nie ten dział proszę o przeniesienie do 1.8T
  6. Jakieś modyfikacje masz? Tzn. wycięty kat, luzny wydech tip cokolwiek czy czzysta seria?
  7. Witam moze tez bylbym chetny na chipsa jak wroce i odbiore auto od mechanika termin czerwiec lipiec
  8. Witam szybki temat ,ciekłą mi miska olejowa mechanik ściągając żeby ją uszczelnić zauważył że mam luzy na panewkach teraz jak jest ciepło to na rozgrzanym silniku na wolnych obrotach zapala się kontrolka oleju. Czy winą mogą być te właśnie luzy? Co w takim wypadku ? Wymienić słupek czy szlif wału czy ...?? I jeszcze jedno czy muszę szukać słupka z AEB czy może sam słupek być z innego modelu APU itp??
  9. Hej na forum passata pisal koles ze do AEB pasuje sprzęgło z 1,9 tdi AWX o nr kompletu sachsa 3000 844 701 i zarówno diesel jak i benzyna mają po 23 zęby na tarczy sprzęgłowej. Jak ktoś chce żeby było taniej wystarczy założyć sam docisk od AWXa tylko o średnicy 228mm (występowały 2 rodzaje 228mm i 240mm). myślę że z AWX wytrzyma więcej jemu dziala a ma kolo 260km i 370nm
  10. ok dzieki A jak będę poprawiał te zaciski to jak nie zapomnę pstryknę parę fotek jak to wygląda po przekładce No i zdjęć nie zrobiłem Ale zbieżność ustawiona jest dobrze jakoś lepiej jeździ się na tych aluminiowych zwrotnicach jakby mniej nierówności przenosiły na samochód, ale jak ktoś gdzieś na forum pytał że koła rozbieżne to piszę że da radę ustawić zbieżność bez problemów. Pozdrawiam I jeśli moderator chce może przenieść wątek do działu hamulce bo o zmianę hamulców chodzi przedewszystkim podczas zmiany zwrotnic na alu
  11. A robiłem to u kumpla przez chyba 10 dni bo to nie miałem półośki to nie miałęm tulejek do zwrotnic. A zwrotnice kupiłem razem z tarczami 312 i klockami na razie zostają a zaciski pod tarczę 321 leżą już i czekają na montaż. Dev pytanko mam teraz te 312 wysokość 46.5mm a te 321 były zdemontowane z s6 plus i tam tarcza była 54mm chyba jakie mam kupić te 321 tarcze mogą być 46.5mm. I drugie pytanie na starych hamulcach klocek tak jakby nie rowno scierał się po tarczy i tarcza wyżej była bardziej zjechana niż bliżej osi zmieniłem zwrotnice a że zaciski były takie same to ich nie zmieniłem i znowu widzę że nie równo bierze tarczę może być problemem zacisk?
  12. ale passat b5 i A4 b5 maja te same zwrotnice wiec nie powinno być problemu ja w najbliższym czasie będę kompletował taki zestawik (zaciski już mam) pisałem na forum passata ale jeszcze nikt się nie odezwał ale poczekam jeszcze, napiszcie jeśli wiecie czy zwrotnice w b6 i b7 różnią się czymś czy wszystkie są takie same[br]Dopisany: 03 Czerwiec 2011, 19:08_________________________________________________obra wczoraj zakończyłem przekładkę zwrotnic. Wygląda na to że się udało jeszcze tylko dla pewności zbieżność i będzie ok. Do wymiany potrzeba: -Zwrotnice aluminiowe -Wahacze dolnie przednie te do których montuje sie amortyzator muszą być z b6 lub b7( inny wymiar trzpienia) -do tych wahaczy potrzebne tulejki dystansowe lub trzeba wymienić tuleje do których są przykręcone amortyzatory ponieważ b5 ma szerszy rozstaw na mocowanie amorka -jeśli mamy 1.8T to trzeba zorientować się jakie mamy zewnętrzne przeguby ponieważ b6 mają piasty na 38 zębów wieloklin a w b5 1.8t jest na 33 zęby ja całe półosie wziąłem z 2.6 lub 2.8 pasują bez przeróbek -czujniki abs są inne i trzeba kupić nowe (na allegro są zamienniki po ok 60 złotych) to tyle jak czegoś zapomniałem pisać postaram się odpowiedzieć
  13. Przjeżdziłem 1,5 roku na masterach i jak na razie tylko prawy banan do wymiany a miałem duże obawy ale jest ok i jeżdże na gwincie z przodu koni więc zawieszenie nie ma lekko
×
×
  • Dodaj nową pozycję...