Skocz do zawartości
IGNOROWANY

SPOCIKI KRAKOWSKIE - WTOREK godzina 20:00 Galeria Kazimierz!


Cuber

Rekomendowane odpowiedzi

panowie , miałem 2,0 TFSI , szwagier ma dalej A4- ALL w 2,0 TFSI - nie ma się co spierać "olej trzeba tankować jak paliwo" - i tu nie mam szacunku do technologi VW (wole HDI) ale nie o tym tu mowa ..

FSI vs TFSI - czym to sie różni zasadniczo?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 121.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • PABLO

    11320

  • Cuber

    10897

  • KERCZI

    8573

  • Wąski

    6617

Top użytkownicy w tym temacie

sorrki, ale jak można 5 lat produkować silnik który potrzebuje 1litr oleju na 3 000km ( koparka Białoruś mniej potrzebuje) :)

ciekaw jestem czy gdybym "pożyczył" od Ciebie ten "dobry egzemplarz" okazałoby się że jednak spala olej ...a te 150 gram to tylko"obrona percepcyjna właściciela" :)

(bez urazy..)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam to auto od 2009 i nigdy nie było potrzeby dolewać oleju.Wymiana co ok. 10kkm lane jest zawsze po max a przy następnej wymianie jest blisko min. ale nigdy się jeszcze kontrolka nie zapaliła. A4 od wymiany do wymiany potrzebuje u mnie tak średio licząc ok. litra dolewki. Generalnie A6 lepiej wypada mniej pali wszystkiego. Trasa nad morze 760km na zbiorniku i na miejscu pokazywało że jeszcze zrobie ok. 200km.

To 2.0TFSI ale ma 170PS może to daje efekt że silnik mniej wysilony itd. ale jak do niej wsiadam to wrażenie jest że to lepiej idzie niż A4 mimo różnicy 30PS a masy są podobne.

Chodźby nawet miałbym bańke oleju dolewać to wole to niż diesla z numerem w słoneczniku do Mietka z lawetą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gnojówe trzeba wiedzieć która kupic a nie brać 2.0 PD 170ps bo najtaniej stoją i wtryski do wymiany bo auto klęczy.

Fantomas ile robisz kilo rocznie jednym i drugim? Gdybyś robił 30k na auto to wątpie bys tak pisał o 2.0tsi.

Edytowane przez edraven
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak bym robił 30tyś. to bym kupił mocną pyte benzyne i założył junkersa na ciekłym wtrysku jeśli miałbym się szczypać. Robię rocznie ok.10kkm i dla mnie diesel to bezsens jeśli dziennie robię przeważnie kilkanaście kilometrów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie, punkt widzenia zależy od punktu siedzenia:) niestety ale po 2010r Junkersa już do żadnej benzyny z Audi nie wsadzisz, bo ekonomicznie się to nie kalkuluje.

Edytowane przez edraven
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlatego robiąc nawet wiecej km rocznie warto kupic bene...sumarycznie wychodzi to taniej...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niestety ale po 2010r Junkersa już do żadnej benzyny z Audi nie wsadzisz, bo ekonomicznie się to nie kalkuluje.

a to niby czemu ?

pełny wtrysk ciekłego gazu to ok. 8kzł

Jeśli robiłbym tak na okrętke ok. 100km dziennie (czyli ok 35kkm rocznie) to różnica między gazem a benzyną rocznie przy założeniu 12l/100km to daje ok 9kzł to jak to się ma nie kalkulować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie uwzględniasz jeszcze tego że nowe silniki spalają 3/4 gazu przy 1/4 beny ze względu na konieczność chłodzenia wtryskiwaczy ktore muszą pracować równolegle do pracy wtryskiwaczy gazowych. Poza tym zobacz sobie ile jest audic z młodszych niż 2008 rok z gazikiem, wtedy zobaczysz że to nie kalkuluje się. na okragło 10l gazu + 3 litry beny i koszt 100km rośnie do ok 30PLN nie uwzględniając kosztów instalacji którą będziesz spłacał przynajmniej rok , a do tego dochodzą przeglądy instalacji, częstsze wymiany świec i przewodów WN i okazuje się że cały zysk z instalacji idzie w piach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fantomas... To Ty nie wiesz, że inni wiedzą lepiej, ile oleju spala silnik Twojego samochodu? I nawet nie próbuj polemizować, że jest inaczej, bo będzie kolejna awantura na forum :wink:

:bry:

ABG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie uwzględniasz jeszcze tego że nowe silniki spalają 3/4 gazu przy 1/4 beny ze względu na konieczność chłodzenia wtryskiwaczy ktore muszą pracować równolegle do pracy wtryskiwaczy gazowych. Poza tym zobacz sobie ile jest audic z młodszych niż 2008 rok z gazikiem, wtedy zobaczysz że to nie kalkuluje się. na okragło 10l gazu + 3 litry beny i koszt 100km rośnie do ok 30PLN nie uwzględniając kosztów instalacji którą będziesz spłacał przynajmniej rok , a do tego dochodzą przeglądy instalacji, częstsze wymiany świec i przewodów WN i okazuje się że cały zysk z instalacji idzie w piach.

+100

Nie wspominając nawet o tym ze junkers to junkers...nawet za kupę siana bedzie sie wczesniej czy pozniej pierdo**l...musiałbym chyba robic ze 100kkm rocznie żeby przemyśleć temat...

Transit nie wiemy lepiej ale jest jedynym którego znam z tymi silnikami i który mało co wlewa oleju...mam dwa takie, jest MOHITO, Rejasper i jeszcze kilku chłopów z forum...mowie tylko o tych których znam osobiście...

Nikt nie mowi ze FANTOMAS ściemnia...a jedynie ze jest wyjątkiem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ludzie, przeciez nie wszystkie 2.0TSI przepały mają na poziomie 1l/2000 km. Duża część bierze 1-2l/10000km i nikt wtedy nie uznaje tego za przepał. słyszy się o tych które pogrążyły właściciela (albo ASO) Skoro VAG zył z tematem kilka lat bez akcji serwisowych to znaczy że nie był to tak krytyczny problem jak by się miał wydawać (albo cały czas nie wiedzał jaka jest przyczyna źródłowa problemu)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja już się przyzwyczaiłem - litr oleju w bagażniku to nie problem :) ale ostatnio nieco zaskakuje, bo w trasie tego oleju tak nie bierze - trasa nad morze, trochę po trójmieście i powrót - na 1750 kilometrów 0,5 l oleju.

ale... byłem w Wawie w środę na audi quattro experience i... jeździłem RS7 - ponad 500 koni i spalanie przy pałowaniu 19-20 litrów ok zrozumiałe. Jechałem z kierowcą posiadaczem Q7 4,2 i jego średnie spalanie wychodziło niewiele większe niż nasze 2.0 TFSI - tu widzę ciągle problem :P tym bardziej, że można włączyć tryb oszczędnościowy i co drugi wtrysk nie działa...

ale najbardziej urzekł nas allroad i próba na parkourze - przechył 39 stopni (podobno w niemczech stawiają nawet do 45 stopni).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co robi Ramzes w firmie??

Siedzi na telefonie....juz nie jednym...

5071fce7df09b2ebee52a522c1e9e047.jpg

Nie bedziesz dzwoniła z mojej komory bejbe...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ludzie, przeciez nie wszystkie 2.0TSI przepały mają na poziomie 1l/2000 km. Duża część bierze 1-2l/10000km i nikt wtedy nie uznaje tego za przepał. słyszy się o tych które pogrążyły właściciela (albo ASO) Skoro VAG zył z tematem kilka lat bez akcji serwisowych to znaczy że nie był to tak krytyczny problem jak by się miał wydawać (albo cały czas nie wiedzał jaka jest przyczyna źródłowa problemu)

oczywiscie ze wiedzial bo:

1) mozesz sobie dla tfsi drugiej generacji zmienic w ASO pierscienie (a co za tym idzie tloki i w bonusie korbowody).

2) nie mozna juz kupic pierscieni starego typu do tfsi drugiej generacji. sa dostepne tylko nowe, grubsze

3) w tfsi trzeciej generacji pierscienie sa juz grubsze

w stanach zjednoczonych VAG przegral pozew zbiorowy. udowodniono, ze ten silniki mialy wade konstrukcyjna i naprawa (oraz przedluzenie gwarancji) lezy po stronie VAG.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ludzie, przeciez nie wszystkie 2.0TSI przepały mają na poziomie 1l/2000 km. Duża część bierze 1-2l/10000km i nikt wtedy nie uznaje tego za przepał. słyszy się o tych które pogrążyły właściciela (albo ASO) Skoro VAG zył z tematem kilka lat bez akcji serwisowych to znaczy że nie był to tak krytyczny problem jak by się miał wydawać (albo cały czas nie wiedzał jaka jest przyczyna źródłowa problemu)

oczywiscie ze wiedzial bo:

1) mozesz sobie dla tfsi drugiej generacji zmienic w ASO pierscienie (a co za tym idzie tloki i w bonusie korbowody).

2) nie mozna juz kupic pierscieni starego typu do tfsi drugiej generacji. sa dostepne tylko nowe, grubsze

3) w tfsi trzeciej generacji pierscienie sa juz grubsze

w stanach zjednoczonych VAG przegral pozew zbiorowy. udowodniono, ze ten silniki mialy wade konstrukcyjna i naprawa (oraz przedluzenie gwarancji) lezy po stronie VAG.

+1000

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...