Skocz do zawartości

Redjasper

Pasjonat
  • Postów

    84
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Redjasper

Informacje

  • Imię
    Dominik
  • Miasto
    Kraków

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2006
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Kod silnika
    BWT
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Tiptronic
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Redjasper

2

Reputacja

  1. Przekaźnik na podszybiu?
  2. ech... zabierz ze sobą 1 litr oleju jak zapali Ci się lampka odnośnie oleju, to dolej np. 0,5 litra, zrób sobie zdjęcie przebiegu i jeździj do kolejnej lampki. Będziesz wiedział na jakim odcinku spala 0,5 litra. Te silniki nie lubią też jak jest za dużo oleju, więc lanie pod maks nie jest takim dobrym pomysłem.
  3. zadzwoń, porozmawiaj Klinika Wnętrz WWW.KLINIKAWNETRZ.KRAKOW.PL Zajmujemy się profesjonalną regeneracją tapicerki skórzanej, naprawami tapicerskimi oraz czyszczeniem wnętrz samochodowych oraz wyrobów wykonanych ze skóry
  4. Sprawdź za silnikiem króciec, czy nie jest pęknięty, albo czy nie spadł z niego wąż.
  5. Redjasper

    Falowanie obrotów

    jak czytałeś, to wiesz, że to od skrzyni Jeździłem z taką przypadłością kilka dobrych lat bez pogarszania się tego stanu. Najprawdopodobniej to konwerter w skrzyni, a jego regeneracja nie gwarantuje poprawy.
  6. Redjasper

    Drgania i obroty

    zwiększ na komputerze do 800-850 i wtedy sprawdź czy drganie ustąpiło
  7. według mnie to po prostu przypadłość... Miałem 2.0 tfsi quatro w tiptroniku i falowały... ale nigdy nic się więcej nie działo, czy pogarszało. Problemem jest zapewne konwerter, ale jego regeneracja nie daje gwarancji, że przestanie falować.
  8. Redjasper

    Spalanie w mieście

    A ja bym sugerował sprawdzenie działanie obu sond lambda.
  9. oklejałem w a4 w stick.com.pl - ale kwestia co z obecnym jak się łuszczy, bo trzeba by oczyścić najpierw przed klejeniem
  10. Redjasper

    Kilka błędów BGB

    Zacznij od evapa. Tani i łatwo wymienić. Od niego mogą być te wszystkie pozostałe błędy. Jeśli po pewnym czasie zacznie wywalać 8 błędów, czyli cała szyna kan, to do sprawdzenia jest przekaźnik pod podszybiem - u mnie powodował takie problemy. I pytanie. Czy samochód stał długo na słońcu? Błąd się pojawił praktycznie od razu po ruszeniu, czy po dłuższej jeździe? Albo jak teraz się zachowuje? Po przekręceniu kluczyka EPC nie ma, a dopiero po pewnym momencie wraca i samochód przestaje jechać?
  11. Wycieczka anulowana... po zmianie ustawy czas oczekiwania na zwrot ponad 180 dni.
  12. słyszę jak byś miał problem z iskrą na 2 cylindrze... dochodzi do tego jeszcze poducha pod silnikiem - ewidentnie słychać, że jest już sparciała
×
×
  • Dodaj nową pozycję...