Jump to content

Redjasper

Pasjonat
  • Content Count

    73
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

1

About Redjasper

Informacje

  • First name
    Dominik
  • Location
    Kraków

Car

  • Car model
    A4 B7
  • Car body
    Sedan
  • Year of production
    2006
  • Engine
    2.0 TFSI
  • Engine code
    BWT
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Tiptronic
  • Fuel
    PB

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. wystarczy wykodować - tylko pytanie czy to aż tak ci przeszkadza? Ja celowo to wkodowywałem, żeby nie musieć pamiętać
  2. pokażę Ci następnym razem... mogę ręką nawet nacisnąć jak chcesz
  3. @FANTOMAS @Radekst jasne, że stop działa bez stacyjki.
  4. pod podszybiem od strony kierowcy są przekaźniki. Jeden z nich jest od zapłonów. Drugi steruje wiązką can w tym sondami, n75 itp. Ja miałem padnięty właśnie ten. U mnie są te same, to je podmieniłem i tak właśnie zdiagnozowałem, że problemem u mnie jest przekaźnik. Po podmianie zaczęły wypadać zapłony.
  5. jeśli cofanie = wypadanie, to sprawdź przekaźnik na podszybiu, który jest za to odpowiedzialny
  6. Pozdrowienia na pewno dla @Cuber... jechała jeszcze jedna czarna klubowa, ale nie zdążyłem już spojrzeć. Tak, ten trąbiący, machający i wstający na motocyklu
  7. Twoje szuranie może być moim stukotem... miałem tak na jedynce przy gwałtowniejszym ruszaniu - winny wydech obijający się, bo gdzieś jedna obejma nie trzymała...
  8. Stosuję materiał z ikei - wkładkę ala gumową do szuflad kuchennych
  9. Redjasper

    Klekot ?

    w pompie vacoom masz dwa orinngi. Ten od strony silnika dostaniesz w aso (drogi jak na oring), ale ten na tylnej ściance już nie, ale w każdym sklepie z uszczelkami/oringami dostaniesz oba o wiele taniej, ale musisz mieć je w ręce, żeby sprawdzili wymiary.
×
×
  • Create New...