Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AWX] Niskie napiecie a błąd esp


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam ostatnimi czasy wlacza sie blad esp, podjechalem do mechanika podpiol pod komp i pokazalo ze jest niskie napiecie, powinno byc 15V a jest 12,2V czy to mozliwe ze od nieskiego napiecia moze wyskoczyc taki blad?

Opublikowano

Po pierwsze na pewno nie powinno być 15 tylko ok 14,4 MAX a z doświadczenie to jest prawie 14 w 90% przypadków. Po drugie niskie napięcie jak najbardziej powoduję błąd w ABS i ESP...

Opublikowano

przy uruchomieniu wszystko gasnie, niekiedy zaswieca sie podczas jazdy albo jak stoje np w korku. W taki razie trzeba bedzie zobaczyc do alternatora.

Opublikowano

Są 3 możliwości

1 wyłącznik na pedale hamulca siada tu tylko oryginał z Aso 50zł

2 taśma lub moduł pod kierownicom cos nie styka powinien wyskoczyć błąd za niskie napięcie w czujniku skrętu

3 lub akumulator

W moim przypadku było to uszkodzony moduł pod kierownica i wyłącznik od świateł stop

U ciebie jak żadnych Lendów niema napięcie jest powyżej 12V to obstawiam wyłącznik hamulca

Opublikowano

czujnik pedalu hamulca jest wymieniony, mechanik obstawia ze alternator jest do regeneracji jutro przeczyszce klemy na akumulatorze moze cos da. pamietam jeszcze ze wyskoczyl jakis blad cos o kumunikacji na linie can i to napiecie.

Opublikowano

ale na przyklad dzisiaj jak wracalem do domu wpadlem na piasek esp zadzialalo czyli sie zaswiecilo i po chwili zgaslo, przyjechalem pod garaz i zaswiecilo sie na stale

Opublikowano

A masz vaga[br]Dopisany: 07 Czerwiec 2011, 21:12_________________________________________________Bo jak by alternator za molo prądu dawał po dusze jeździe światła by przygasały a po kilku dniach byś nie odpalił tak mi się wydaje

Opublikowano

raz zrobilismy taka probe ze przytrzymalem go na 3000 i napiecie skoczylo w gore do 13V i nic wiecej nie chacialo isc, wiec wydaje mie sie ze alterantor nie laduje zbyt dobrze. vaga niestety jeszcze nie mam.

Opublikowano

Nie można też wykluczyć akumulatora. Przy z niskim napięciu, jednostka sterująca ABS/ESP(...) jest w trybie tzw. oszczędzania energii.

Opublikowano

U mnie na postoju jest napięcie 12, 43V a na biegu jałowym 13, 67V a czy wymieniłeś ten włącznik świateł stop na oryginalny, bo ja kupiłem 2 podroby, których sprzedawcy zapewniali ze leprze od oryginału po założeni przez 2 dni nie było bledu a potem sporadycznie a w Kuncu wkurzyłem się i w audi kupiłem oryginał i do tej pory spokój ponad 1 rok

Opublikowano

to u mnie na biegu jalowy pokazalo 12V a gdy trzymalem chwile na 3000 wzroslo do 13V, przed wymiana tego wlacznika byl blad o wlasnie zle dzialajacym wlaczniku po wymanie na nowy ten blad zniknal a pojawil sie ten o niskim napieciu ale czy to jest oryginalny to nie wiem.

moze sie myle ale jakby akumulator byl slaby to czy nie pojawialyby sie problemy z odpalaniem? nic takie nie zauwazylem odpala od strzala. i napiecie co jest na klemach to nie jest napiecie pochodzace z alternatora?

Przypomnialem sobie ze te problemy zaczely sie dziac po wymianie rozrzady i paska alterantora[br]Dopisany: 09 Czerwiec 2011, 09:46_________________________________________________dzisaj podpiolem vaga i pokazal taki blad

17911 Sygnal z alternatora

brak osprzetu / nie zwiazany ze sprzetem - BLAD SPORADYCZNY

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...