Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AWX] Niskie napiecie a błąd esp


luk_bubu

Rekomendowane odpowiedzi

Są 3 możliwości

1 wyłącznik na pedale hamulca siada tu tylko oryginał z Aso 50zł

2 taśma lub moduł pod kierownicom cos nie styka powinien wyskoczyć błąd za niskie napięcie w czujniku skrętu

3 lub akumulator

W moim przypadku było to uszkodzony moduł pod kierownica i wyłącznik od świateł stop

U ciebie jak żadnych Lendów niema napięcie jest powyżej 12V to obstawiam wyłącznik hamulca

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czujnik pedalu hamulca jest wymieniony, mechanik obstawia ze alternator jest do regeneracji jutro przeczyszce klemy na akumulatorze moze cos da. pamietam jeszcze ze wyskoczyl jakis blad cos o kumunikacji na linie can i to napiecie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A masz vaga[br]Dopisany: 07 Czerwiec 2011, 21:12_________________________________________________Bo jak by alternator za molo prądu dawał po dusze jeździe światła by przygasały a po kilku dniach byś nie odpalił tak mi się wydaje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie można też wykluczyć akumulatora. Przy z niskim napięciu, jednostka sterująca ABS/ESP(...) jest w trybie tzw. oszczędzania energii.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie na postoju jest napięcie 12, 43V a na biegu jałowym 13, 67V a czy wymieniłeś ten włącznik świateł stop na oryginalny, bo ja kupiłem 2 podroby, których sprzedawcy zapewniali ze leprze od oryginału po założeni przez 2 dni nie było bledu a potem sporadycznie a w Kuncu wkurzyłem się i w audi kupiłem oryginał i do tej pory spokój ponad 1 rok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to u mnie na biegu jalowy pokazalo 12V a gdy trzymalem chwile na 3000 wzroslo do 13V, przed wymiana tego wlacznika byl blad o wlasnie zle dzialajacym wlaczniku po wymanie na nowy ten blad zniknal a pojawil sie ten o niskim napieciu ale czy to jest oryginalny to nie wiem.

moze sie myle ale jakby akumulator byl slaby to czy nie pojawialyby sie problemy z odpalaniem? nic takie nie zauwazylem odpala od strzala. i napiecie co jest na klemach to nie jest napiecie pochodzace z alternatora?

Przypomnialem sobie ze te problemy zaczely sie dziac po wymianie rozrzady i paska alterantora[br]Dopisany: 09 Czerwiec 2011, 09:46_________________________________________________dzisaj podpiolem vaga i pokazal taki blad

17911 Sygnal z alternatora

brak osprzetu / nie zwiazany ze sprzetem - BLAD SPORADYCZNY

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...