Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 ALT] Dziwne szarpanie-pomocy


prostacz

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.Moj problem wyglada tak:

Od pewnego czasu zapala mi sie kontrolka check engine ale z autem nic sie nie dzieje po czym np po przejechaniu 1000km sama gasnie za jakis czas znow sie zapala itd.Po vagowaniu pojawial sie tylko zawsze 1 blad-niski prog wydajnosci katalizatora.Jednak dzis po przejechaniu kilku km kontrolka check engine zaczela migac i auto wogle nie mam mocy oraz szarpie przy dodawaniu gazu.Na biegu jalowym trzesie troche autem.

Dodatkowo kiedy podnioslem maske i sciagnalem sobie oslonke silnika zobaczylem urwany przewod ten na zdjeciu(czy ktos moze mi podac nr seryjny tej czesci i czy to rowniez moze miec wplyw na check engine i ww objawy ?)

zdjcie0109x.jpg

Uploaded with ImageShack.us

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może nie mam racji, ale znając ten samochód i to, że nim trzęsie, to obstawiłbym cewkę zapłonową :)

Sprawa numer 2, o który przewód chodzi? Bo ja na tym zdjęcie nic nie widzę.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...czy to rowniez moze miec wplyw na check engine i ww objawy ?)

Tak, może to mieć wpływ na opisane objawy. A teraz na Vagu przy mrugającym checku co wypluło? może cewka padła?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnie nr części, to niestety musisz kupić cały przewód ssący, czyli: 06B 129 627 AB (ok. 160PLN w ASO).

Ewentualnie możesz się pokusić o wykonanie modu układu odpowietrzenia klawiatury. Więcej tu (polecam przeczytać cały wątek):

http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=168654.0

Co do szarpania, to odpal samochód i po jakimś czasie (15 min) zobacz, czy któraś z cewek (jedna lub więcej) nie będzie chłodniejsza od reszty. Ta(e) chłodniejsza będzie do wymiany.

Możesz też spróbować zapisać się na akcję serwisową do ASO na wymianę cewek :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Twoje problemy moga tez sie objawiac wlasnie uszkodzonym ukladem powietrza tzn. odmą ;) ktora masz na zdjeciu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

problem zdiagnozowany to cewka nr 2.przy okazji robienia dolotu zobaczylem maly wyciek plynu chlodzniczego ponizej tej rury dolotowej na takim plastiku z tylu silnika..

Teraz problem skad to wziasc...

kolego co ty chcesz wziac napisz dokladnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem podobne objawy, szarpanie i spadek mocy do tego spod maski dochodziło świszczenie. Pęknięty okazał się wąż gumowy ten mocno zagięty łączący się z przepustnicą, pękł praktycznie na całej długości. Główny objaw to telepanie silnikiem zaraz po uruchomieniu, ustawało po jakichś 30s. Błąd jaki miałem to:

17536 - Fuel Trim; Bank 1 (Mult) System too Lean

P1128 - 001 - Upper Limit Exceeded

Raz zaświeciło kontrolkę checkengine. Podpiąłem kompa na uruchomionym silniku (równo pracował) skasowałem błąd i od razu po skasowaniu zaczął telepać silnikiem.

Po uszczelnieniu tego wężyka jest już ok ale muszę go wymienić na nowy bo nie wiem ile te łatanie wytrzyma :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...