Skocz do zawartości

alquere

Pasjonat
  • Postów

    27
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O alquere

Informacje

  • Imię
    Adam
  • Miasto
    Białystok

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2000
  • Silnik
    1.8 T
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia alquere

0

Reputacja

  1. Mam katalizator i nie powiem szczerze, że nie próbowałem sprawdzać na "pięść". Nie mam miejsca żeby go obstukac bo siedzi od razu za turbina. Tak jak na rysunku to mam wersję z numerem 2.
  2. Ja mam EHV w 1.8t kod silnika APU.
  3. Udało Wam się rozwikłać zagadkę metalicznego dźwięku? Bo od kilku lat mam to samo, kpl sprzęgła z dwumasa wymieniony i nawet skrzynia a dźwięk nadal pozostał...
  4. Miałeś rację, dzisiaj wstawiłem wyczyszczony oryginalny zaworek i podciśnienie na wlewie oleju znikło. Teraz jak odkrece korek to delikatnie podskakuje, powietrze go lekko wypycha . Sprawdziłem jeszcze rurę na końcu odmy gdzie łączy się na dolocie i w tym miejscu mam leciutkie podciśnienie, na wolnych obrotach nie dmucha :/
  5. Jakieś konkretne logi pomogą w diagnozie DV? Turbo ori 220tys nalatane... Jeszcze dzisiaj muszę podmienić zaworek od odmy na oryginalny bo zasysa mi korek od wlewu oleju.
  6. Ok już wszystko rozumiem jutro wymyje stary i zamontuję... ehhh te wygodne miejsce montażu Zerknij jeszcze na dzisiejsze logi, czasy wtrysków się skróciły. Turbo nadal leniwie wstaje, a pod koniec brakuje ciśnienia. Szarpania już nie ma ale CF w okolicach 11 zostało. 020-033 002-033 003-020 115-118
  7. Hmm zaworek czy generator podciśnienia/edżektor bo już zgłupiałem? Zaworek trochę dziwnie się zachowywał, stary lekko się otwierał, delikatnie przepuszczał w drugą stronę ale to minimalnie. Nowy jak dmuchałem w jedną stronę to ciężko się otwierał, jak się otworzył to był przelot ale wystarczyło mocniej dmuchnąć i po chwili się zamykał... Jutro wstawię ori zaworek.
  8. Stary się rozpadł chciałem skleić ale okazało się, że jedna membrana skleiła się z siatką i całkowicie zatkany był najmniejszy króciec. Przedmuch sprężarką na 6bar nie odetkał Czyli ten Topran po prostu wytwarza za duże podciśnienie w porównaniu z ori?
  9. Zaworek również wymieniony na nowy. Dmuchałem w niego to trzeba było użyć więcej siły, żeby przepuścił powietrze niż stary. W drugą stronę blokował całkowicie, stary lekko przepuszczał.
  10. Po wymianie świec szarpania już nie ma ale na logach CF nadal w okolicach 11... Czyszczenie przepustnicy pomogło na lekko falujące obroty. Zawór/ejektor wymieniony - po odkręceniu korek już nie podskakuje. Czuć podciśnienie, po położeniu korka na pokrywie przysysa go. Poniżej logi, nie podoba mi się jeszcze ciśnienie turbo... W górnym zakresie obrotów temperatura dolotu rośnie powyżej 30stC. I teraz mam wrażenie, że ma mniej mocy niż jak przerywał ale może to tylko takie odczucia... 020-033 002-033 003-020 115-118
  11. Dzisiaj miałem chwilę aby podłubać przy aucie. Świece wymienione na PFR7Q. Postanowiłem wyczyścić przepustnicę, było trochę syfu. Próbowałem wykręcił plastikowe adaptery pod wtryskiwacze bo się pocą ale nie dałem rady ich ruszyć. Klucz imbus 19mm obracał się. Poszły nowe uszczelnienia na wtryskiwacze, wyczyściłem wszystko i złożyłem. Na koniec znalazłem pęknięty generator podciśnienia/ejektor (prawdopodobnie ruszając przewodami wokoło połamałem go ). Chciałem skleić ale okazało się, że najmniejszy króciec jest nie drożny. Auto uziemione i jutro muszę kupić nowy... Jakie mogą być objawy niedrożności małego króćca na ejektorze?
  12. Dzisiaj próbowałem ogarnąć te wycieki ale nie dałem rady odkręcić tych plastikowych adapterów. Miałem klucz imbusowy 19mm ale jest za mały, przeskakuje/obraca się. Potrzebny jest jakiś 20mm...
  13. Dzisiaj wyciągnąłem świece i ich stan pozostawia wiele do życzenia - NGK PFR6Q. Przejechane ok.50tys km, większość na LPG. Po wyczyszczeniu nie wyglądały idealnie ale nie miały już nalotu. Zamontowałem i jazda próbna. Auto w tej chwili znacznie mniej przerywa, czasami wcale. Jeżeli już szarpnie to z dwa, trzy razy ok.4000obr. Jutro zamontuję nowe świece i zobaczę jaki będzie efekt, dzisiaj nie zdążyłem wykonać logów. Montować PFR6Q czy kombinować jakieś inne?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...