Jump to content

Bknz

Pasjonat
  • Content Count

    139
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

4

About Bknz

Informacje

  • First name
    M
  • Location
    LCJ

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2004
  • Engine
    1.8 T
  • Engine code
    BFB
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB

Recent Profile Visitors

585 profile views
  1. Cześć,mam mały problem, może będziecie w stanie pomóc.Audi na wolnych pracuje równo trzyma obroty jednak słychać takie jakby bulgotanie w filtrze powietrza.Z tego co udało mi się ustalić z Ezektora do filtra powietrza biegnie wężyk wejście zaznaczyłem na obrazku poniżej i po odpięciu przy ezektorze tego wężyka bulgotanie ustaje.Macie pomysł co to za problem, czy to problem z Ezektorem czy coś innego? Ezektor wymieniany w ubiegłym roku. Pozdrawiam M
  2. Cześć, szukam sprawdzonego warsztatu który zna się na rzeczy i przełoży skrzynie biegów. Chcę zmienić z 5b na 6b GVD Może macie takie namiary, nie chciał bym dać do kogoś kto pierwszy raz miał by eksperymentować na moim aucie Pozdrawiam
  3. Pytanie odnoście montażu tylnych sprężyn. Kolorowe znaczniki kategorii wagowej są zawsze widoczne u góry (przy nadwoziu) czy na dole (przy wahaczu) jak sprężyna jest zamontowana, nie ma znaczenia czy to A4 b6 Avant czy Cabrio ?
  4. Siedzi jak u mnie tak jak pisałem ja lub MaTeo85 masz do wyboru kilka opcji jak ten problem rozwiązać, jednak nikt nie da Ci gotowego rozwiązania, musisz wybrać sam Ja wrzucam nowe gumy plus twardsze sprężyny, jak będzie dalej za nisko to podkładki czekają a jak będzie OK to podkładki pójdą na sell.
  5. to kat. 9 szału nie ma. Pytanie jaka różnica pomiędzy wysokością przodu a tyłu? sama wymiana gum może nie wiele pomóc Ja ma 1BE kat. 10 i d*pa siedzi 2,5cm niżej
  6. Tak o tych gumach mówię Sprawdź jaką masz kat. wagową z tyłu.
  7. Tego to ja nie wiem, opisałem Ci tylko możliwe sposoby rozwiązania tego problemu Jeżeli chcesz wrzucić podkładki to sugeruję wymienić od razu gumy pod i nad sprężyną.
  8. Możesz wymienić gumowe podkładki na nowe, po latach na pewno są już zbite. To też zapewne ma wpływ na wysokość. Sprawdź jaką masz kat. wagową sprężyn i zastosuj o jedną lub dwie kat. wagowe twardsze sprężyny. Co do podkładek to tylko 15 mm więc raczej nie odczujesz za bardzo w jeździe różnicy
  9. greg2505 dziękuję za informację. Potwierdziły się moje przypuszczenia że będą pasowały i wyglądem będzie jak 1BE tylko dupka od ciężaru już nie usiądzie tak jak obecnie.
  10. Pojawiły się w sieci sprężyny i chętnie bym je przygarnął ale zastanawiam się czy są takiej samej wysokości jak w 1BE? oznaczenie jakie znalazłem do tych sprężyn to 8E0511115DQ - PR-1BD+0YP 1BE = sportowy układ jezdny (obniżony o 20 mm w stosunku do 1BA) 1BD = sportowy układ jezdny S4 Czy zwieszenie 1BD jest takiej samej wysokości jak w 1BE bo nigdzie nie mogę doszukać się informacji. Wydaje mi się po zdjęciach i porównaniach że wysokość mają taką samą ale może ktoś coś doradzi. 
  11. podzielisz się informacją, jak go trzeba przygotować. Co do 345mm, tak wiem min to 17' różnica w cenie też spora pomiędzy zaciskami.
  12. chyba źle się wyraziłem. Kupię tarczę 320mm pod a4 b6 zimmerman. Zastanawiam się tylko czy mi pod 16' stal wejdzie ten zacisk i cały czas się waham 320 vs. 345
  13. Dziękuję za informację. @Dev chodziło mi o to, że szukam tarczy 320mm do a4 nie od a6
  14. Zacisk wraz z jarzmem od a6, kody zacisków 973 i 974. Porównując z pierwszą stroną i opisami wychodzi że powinno pasować. Ale proszę o potwierdzenie czy dobrze myślę że to jarzmo co jest w komplecie z zaciskiem z a6 pasuje do a4 i później tarczę 320mm pod a4 szukam.
×
×
  • Create New...