Bknz

Pasjonat
  • Zawartość

    139
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

2

O Bknz

    Informacje

    • Imię
      M
    • Lokalizacja
      LCJ

    Auto

    • Model
      A4 B6
    • Nadwozie
      Avant
    • Rocznik
      2004
    • Silnik
      1.8 T
    • Kod silnika
      BFB
    • Napęd
      FWD
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      PB

    Ostatnie wizyty

    482 wyświetleń profilu
    1. Pytanie odnoście montażu tylnych sprężyn. Kolorowe znaczniki kategorii wagowej są zawsze widoczne u góry (przy nadwoziu) czy na dole (przy wahaczu) jak sprężyna jest zamontowana, nie ma znaczenia czy to A4 b6 Avant czy Cabrio ?
    2. Bknz

      kupiłem używki z a4 b6 cabrio kat.13
    3. Bknz

      Siedzi jak u mnie tak jak pisałem ja lub MaTeo85 masz do wyboru kilka opcji jak ten problem rozwiązać, jednak nikt nie da Ci gotowego rozwiązania, musisz wybrać sam Ja wrzucam nowe gumy plus twardsze sprężyny, jak będzie dalej za nisko to podkładki czekają a jak będzie OK to podkładki pójdą na sell.
    4. Bknz

      to kat. 9 szału nie ma. Pytanie jaka różnica pomiędzy wysokością przodu a tyłu? sama wymiana gum może nie wiele pomóc Ja ma 1BE kat. 10 i d*pa siedzi 2,5cm niżej
    5. Bknz

      Tak o tych gumach mówię Sprawdź jaką masz kat. wagową z tyłu.
    6. Bknz

      Tego to ja nie wiem, opisałem Ci tylko możliwe sposoby rozwiązania tego problemu Jeżeli chcesz wrzucić podkładki to sugeruję wymienić od razu gumy pod i nad sprężyną.
    7. Bknz

      Możesz wymienić gumowe podkładki na nowe, po latach na pewno są już zbite. To też zapewne ma wpływ na wysokość. Sprawdź jaką masz kat. wagową sprężyn i zastosuj o jedną lub dwie kat. wagowe twardsze sprężyny. Co do podkładek to tylko 15 mm więc raczej nie odczujesz za bardzo w jeździe różnicy
    8. greg2505 dziękuję za informację. Potwierdziły się moje przypuszczenia że będą pasowały i wyglądem będzie jak 1BE tylko dupka od ciężaru już nie usiądzie tak jak obecnie.
    9. Pojawiły się w sieci sprężyny i chętnie bym je przygarnął ale zastanawiam się czy są takiej samej wysokości jak w 1BE? oznaczenie jakie znalazłem do tych sprężyn to 8E0511115DQ - PR-1BD+0YP 1BE = sportowy układ jezdny (obniżony o 20 mm w stosunku do 1BA) 1BD = sportowy układ jezdny S4 Czy zwieszenie 1BD jest takiej samej wysokości jak w 1BE bo nigdzie nie mogę doszukać się informacji. Wydaje mi się po zdjęciach i porównaniach że wysokość mają taką samą ale może ktoś coś doradzi. 
    10. Bknz

      Jaki upust dla klubowiczów?
    11. Bknz

      podzielisz się informacją, jak go trzeba przygotować. Co do 345mm, tak wiem min to 17' różnica w cenie też spora pomiędzy zaciskami.
    12. Bknz

      chyba źle się wyraziłem. Kupię tarczę 320mm pod a4 b6 zimmerman. Zastanawiam się tylko czy mi pod 16' stal wejdzie ten zacisk i cały czas się waham 320 vs. 345
    13. Bknz

      Dziękuję za informację. @Dev chodziło mi o to, że szukam tarczy 320mm do a4 nie od a6
    14. Bknz

      Zacisk wraz z jarzmem od a6, kody zacisków 973 i 974. Porównując z pierwszą stroną i opisami wychodzi że powinno pasować. Ale proszę o potwierdzenie czy dobrze myślę że to jarzmo co jest w komplecie z zaciskiem z a6 pasuje do a4 i później tarczę 320mm pod a4 szukam.
    15. 110kg niby mało niby dużo, zależy jak na to patrzeć. Butla to lekko jakieś 30kg doliczyć Gaz gdzie przyjmują 1l LPG to 0,52kg to daje nam ok. 30kg i już mamy 60kg doliczyć dojazdowke ok 15kg lewarek i inne pierdoły + 5kg mamy 80kg i z 110kg pozostaje 30kg. Dlatego myślę o wyższej kategori aby dupka znowu nie siadła i nie wyglądało to do du$#@$. Kategoria 14 ma wage od 655kg więc mamy ponad 160kg do dyspozycji gdzie nasze 80kg nie daje na springi takiego obciążenia jak w kąt.12 i autko stoji równo jak powinno. Dlatego dopytuje o tą kąt.14 bo dane są podane ze to z b6 ale już jakie obciążenia ma nie ma podane. Podkładki mają 15mm mam już je na stanie i czekają na montaż. Radzę zaopatrzyć się nowe gumy pod sprężyny, u mnie wyglądają już nie najlepiej a przy takiej operacji warto wymienić.