VicVega 3 Opublikowano 18 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2011 Koledzy, byłem wczoraj na ustawianiu geometrii. Lewe tylne koło okazało się lekko położone, ale nie dało się go ruszyć, bo górna śruba regulacyjna zapiekła się na amen. Nakrętka schodziła, ale śruba ani drgnęła. Facet od geometrii nie chciał w nią tłuc, bo po pierwsze mało tam jest miejsca na operacje młotkiem, a po drugi nie wiadomo czy coś by to dało, a koszty by wzrosły. Polecono mi ściąć ją z dwóch stron i włożyć nową, razem z nową gumą i smarem, żeby nie powtórzyła się sytuacja. Dolna nie była ruszana, ale wyglądała jeszcze gorzej niż górna, więc sytuacja pewnie podobna. Jak zapatrujecie się na ten temat? Dobrze poradził fachman? Może ktoś miał podobne przejścia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzes1150 15 Opublikowano 18 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2011 Już miałem podobne sytuacje że śruba ani drgnie ale prawie codzień zapuszczałem WD40 i po tygodniu wystarczyło lekko stuknąć młotkiem i wychodziła. Puźniej wiadomo nowa śruba i smar miedziany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VicVega 3 Opublikowano 18 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2011 No właśnie na to liczę. Dość obficie WD-40 dostała. A tę tulejkę gumową wymieniać czy samą śrubę gdyby puściła bez cięcia czy nagrzewania? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzes1150 15 Opublikowano 18 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2011 No właśnie na to liczę. Dość obficie WD-40 dostała. A tę tulejkę gumową wymieniać czy samą śrubę gdyby puściła bez cięcia czy nagrzewania? Jak tulejka nie wydymana to nie ma co ruszać. Zwłaszcza że dasz nową śrubę na dobrym smarze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VicVega 3 Opublikowano 22 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2011 No dobra, poszukam zaraz tej śruby w katalogu żeby zaopatrzyć się w nią wcześniej. Założę się, że nie były ruszane od nowości i że w fabryce składane są "na sucho" [br]Dopisany: 18 Czerwiec 2011, 15:02_________________________________________________Ani drgnie. Byłem u mechaniorów, twierdzą, że najczęściej zapieka się tak, że trzeba ją wymienić wycinając ją i wybijając razem z tulejką. Zobaczymy, koszty nie są duże tych części w razie czego. Na środę się ustawiłem żeby to oblookać to dam znać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paput 1 Opublikowano 24 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2011 w B5 podobno też coś takiego jest, wrzuciłaby ktoś fotkę która to dokładnie śruba? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łaszczu 0 Opublikowano 24 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2011 w B5 podobno też coś takiego jest, wrzuciłaby ktoś fotkę która to dokładnie śruba? Oczywiście że jest. Nie ważne czy B5,B6. W każdym aucie grupy VAG te śruby rdzewieją a później są problemy z ustawieniem geometrii. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się