Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Problem z logowaniem


grzegorzmen

Rekomendowane odpowiedzi

witam

mam taki problem chcąc zrobić logi mojemu silniczkowi bo ostatnio trochę osłabł powyżej 2500 obr/min, okazało się że nie mogę zrobić logów innych jak 000 w BS a wszystkie inne statyczne bez problemu tylko problem z BS-ami.

Vag 311. wyświetla w okienkach komunikat ERROR GROUP. dodam że wcześniej nigdy nie miałem takiego problemu

Kto ma jakiś pomysł.?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zobacz czy masz pełną wersje VAG a...

Vag w pełnej wersji FUL RERGISTED

jak nie byyłą pełna to nie da rady zrobić BS000 a inne bez problemu

czekam na inne propozycie!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tym roczniku nie zrobisz grupy 11 w BS ecu nie obsługuje reszta da sie zrobić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

masz auto z 96r z ecu 028 906 021 CE który nie obsługuje wszystkich bs, jedyny sposób żeby mieć obsługę wszystkich bs to zakup nowszego ecu np. 028 906 021 GN

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale wcześniej logowałem grupy BS 001, BS003 BS 004 BS 005

BS011- nigdy

Zastanawia mnie ta zmiana bo miałem kodowany sterownik zgubił pamięć po rozładowaniu AKU. i po zakodowaniu nie mogę wejść w te grupy.

Niestety cały czas walczę z problemem zapiekającej się turbiny i tu uwaga czyszczenie wystarcza na 800-1500 km przejazdu w mieście lub w trasie .

wewnątrz gorącej muszli robi się nagar twardy i kruchy jak szkło , auto nie dymi nadmiernie ,powymieniane wtryski sprawdzane w Nadażynie , kompresja dobra silnik grama oleju nie bierze, odma puszczona bokiem, jeździłem na paliwach rużnych konkuręcyjnych stacji i cały czas to samo, acha mam turbinę z AWX-a.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiscie masz z czipowane auto bo jeśli nie to być może to jest przyczyną zapiekających sie łopatek w turbinie wtedy ecu zadaje nadal ciśnienie turbinie jak dla afn a masz turbikę od 130 KM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie pal tyle tego zioła :kox: nie ma znaczenia jakie turbo, ecu wysteruje ile mu bozia przykazała

coś ci się pomyliło z tymi BS001 BS005 no ale mniejsza z tym bo masz wszystko jak ma być

co do zapiekania się kierownic masz czipa?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może z tym BS005 przesadziłem ale inne robiłem

czipa niemam dziś znowu turbo na stół bo 1200 km zrobiłem z czego 500 km jednostajna trasa a reszta to miasto (codzienna jazda)i trzeba czyścić , coraz częściej tryb awaryjny a turbina pompuje po 1,6 bara a od 1700 obr. już 0,9

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zrób zdjęcia z tego czyszczenia bo to jest chore by turbo po 1200km zaszło sadzą, bardzo możliwe że czyszczenie jest bez pojęcia, papier wodny 2500P+ropa i ma się wszystko świecić jak psu.. zrób zdjęcia to wtedy się zobaczy czy turbo puszcza oleju w okolicy kołnierzyka za wirnikiem, czy turbo ma luzy osiowe i wzdłużne? na starej turbinie też tak szybko turbo zachodziło sadzą?

a po wyczyszczeniu komplet logów bo przyczyna może być gdzie indziej :hi: dziurawy dolot itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...