Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Log grupy 010


cysiu100

Rekomendowane odpowiedzi

Mam pytanie odnośnie ciśnienia atmosferycznego w silniku AFN w A4 B5 po lifcie. NIe ma tam już chyba rurki idącej do ecu więc co mierzy ciśnienie atmosferyczne? Dziwi mnie tylko to, że w grupie 010 przez 2 dni sprawdzania VAG ciśnienie w bloku 2 było 999,6 i nie zmieniało się, natomiast w bloku 3 było 1020. Czy nie powinny być one równe na wolnych obrotach lub na zgaszeniu silnika?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rurka idaca do ecu to nie cis atm

blok 003 jest w mg/R a nie mbar wiec odpowiedz sobie sam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Okienko 2 to cisnienie atmosferyczne.

Okienko 3 to aktualne cisnienie doladowanie.

Mogą byc rozne. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, też znalazłem że może być z tolerancją +- 30. Dzięki, Temat wyczerpany :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyczytałem że wartiść 2 i 3 mają być zblożone z rozbierznościa +- 30. Natomiast czujnik cisnienia atmosferycznego w ECU ma wiekszy zakres i w himalajach powinien zadzialac :). Ogolnie to chyba szukam dziury w całym bo moje ostatnie log 011 mnie zaniepokoiły, że ciśnienie zawsze kolo 2800 obrotów spada do 1800 mbar. Przeplywka nie tnie, nie wiem czy mam sie martwic czy olac i jezdzic.

038 906 018 FD 1.9l R4 EDC 0000SG 2137

Group A: '011

Engine speed Specified MAP Actual MAP Duty cycle

TIME ? ? Regulator valve?

MARKER STAMP /min mbar mbar %

0.01 1491 1744.2 1213.8 25.9

0.65 1638 1795.2 1570.8 34.3

1.29 1806 1876.8 1958.4 57.0

1.93 1953 1948.2 2142.0 65.7

2.57 2142 1948.2 2223.6 72.1

3.23 2310 1948.2 2019.6 68.1

3.88 2499 1948.2 1948.2 67.3

4.52 2667 1948.2 1958.4 68.1

5.18 2835 1948.2 1907.4 66.5

5.83 3003 1948.2 1836.0 63.0

6.47 3150 1948.2 1836.0 63.0

7.11 3297 1948.2 1866.6 63.0

7.75 3444 1948.2 1866.6 63.4

8.39 3591 1948.2 1887.0 63.8

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie nie mam porzadnych logów, tu 2 grupy naraz ale male odświeżanie jest. Przepływka o 008 zawsze jest powyżej 40 wię ona nie tnie dawek.

038 906 018 FD 1.9l R4 EDC 0000SG 2137

Group A: '010 Group B: '011

Mass Air Flow Barometric Pressure Manifold Pressure Throttle Engine speed Specified MAP Actual MAP Duty cycle

TIME ? TIME ? ? Regulator valve?

MARKER STAMP mg/R mbar mbar % STAMP /min mbar mbar %

0.01 630.0 999.6 1305.6 37.3 0.64 1638 1805.4 1509.6 25.9

1.29 880.0 999.6 1825.8 100.0 1.92 1995 1948.2 2080.8 61.4

2.56 910.0 999.6 2142.0 100.0 3.18 2352 1948.2 1958.4 62.6

3.81 875.0 999.6 1968.6 100.0 4.43 2709 1948.2 1968.6 64.1

5.05 830.0 999.6 1917.6 100.0 5.68 3024 1948.2 1866.6 60.2

6.30 765.0 999.6 1815.6 100.0 6.93 3318 1948.2 1846.2 58.6

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...