maniek9611 Opublikowano 28 Czerwca 2011 Opublikowano 28 Czerwca 2011 Witam Krótko opiszę swój problem. Zakupiłem nowy interfejs, który po podłączeniu do auta nie komunikuje się ze sterownikiem silnika, natomiast wszystkie pozostałe funkcje działają (np. ABS, Airbag, Licznik, moduł komfortu itp.) Sprawdzałem połączenie w innym aucie (Seat Ibiza) i wszystko OK. Zauważyłem 16 pinu we wtyczce (jest to prawdopodobnie linia L), przewody są w oryginalnej osłonie i jest ich 3 a wydaje mi się, że powinno być 4. Posiadam Audi A4 B5 1996 Jak to jest w waszych autach, w czym może być problem? Dzięki za podpowiedzi
chudineze Opublikowano 28 Czerwca 2011 Opublikowano 28 Czerwca 2011 Co to za kabel lub ile dałeś za ten kabel?
maniek9611 Opublikowano 28 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 28 Czerwca 2011 http://allegro.pl/interfejs-vw-audi-seat-skoda-vag-obd2-usb-vag-com-i1646122284.html tylko podkreślam, że w innych autach było OK
chudineze Opublikowano 28 Czerwca 2011 Opublikowano 28 Czerwca 2011 Odpowiedź Ci dam taką - w budy możesz sobie włożyć ten kabel będziesz wyższy - poczytaj tu http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=4810
maniek9611 Opublikowano 28 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 28 Czerwca 2011 Łączy się z modułem immo? fucktycznie immo też nie łączyło :/
Kabar Opublikowano 28 Czerwca 2011 Opublikowano 28 Czerwca 2011 Komunikacja z silnikiem idzie przez moduł immo. Szukaj problemu w tych okolicach.
chudineze Opublikowano 28 Czerwca 2011 Opublikowano 28 Czerwca 2011 Nic to nie da jak nie kupi dobrego kabla. Ja byłem w podobnej sytuacji można powiedzieć wszystkie w koło robiłem, a przyjechał taki jeden i też nic z tego ale jak zainwestowałem w coś lepszego od razu było OK.
Kabar Opublikowano 28 Czerwca 2011 Opublikowano 28 Czerwca 2011 Coś lepszego - czyli jaki kabelek proponujesz?
Lo-buz Opublikowano 29 Czerwca 2011 Opublikowano 29 Czerwca 2011 Miałem te same przeboje, kupilem najtanszy niebieski kabel z allegro, i kazdy kombinował jak sie podłączyc, przez oryginalne oprogramowanie. I montujac CA zobaczylem biala puszke pod kolumna. Spisalem nr z puszki i okazalo sie ze to immo, otworzylem puszke a tam ktos zastosowal petle indukcyjna. Pojechalem do znajomego elektryka ktory dzieki swoim schematom doszedl co trzeba podlaczyc aby odtworzyc polaczenie. Jesli nie masz immo w liczniku to warto sprawdzic.
maniek9611 Opublikowano 29 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 29 Czerwca 2011 Koledzy z całym szacunkiem przestańcie w końcu z tym kablem. Najprościej jest napisać, że jest zły bo jest niedrogi. Kupiłbym za 800 i byłoby to samo!!! Kolega Kabar i Lo-buz mają rację z tym immo. Właśnie wsadziłem swój plastikowy kluczyk do dorabiania i fura odpala od strzała, czyli jest ominięte immo. Napisałem przecież że z innymi autami łączy się znakomicie to proszę mi nie pisać że kabel mogę w ... wsadzić. Teraz pytanie się nasuwa jak to zostało i w jakim celu pominięte hmmmmm. Teraz wiem że na 100% problem tkwi właśnie w tym. Dzięki koledzy ;(
Lo-buz Opublikowano 29 Czerwca 2011 Opublikowano 29 Czerwca 2011 W jakim celu ciezko powiedziec, ja od razu pomyslałem ze pewnie kradziony Ale moj znajomy elektryk ktory ogarnia takie sprawy powiedzial ze dosc czesto sa takie przypadki ze sa zastosowane petle indukcyjne. Jak zapytalem dlaczego oznajmil mi ze handlarze sprowadzaja samochody z zagranicy z roznych przetargów, szrotów gdzie nie ma kluczy do nich, wiec przerabiaja immo. Dziwne ale moze cos w tym jest. Jedz do kogos kto zna sie na schematach polaczenia silnika, musi odtworzyc linie polaczenia przez immo do silnika (inf). Moj znajomy zrobil mi to za 60 zl, ogolnie mowi ze za 100 zl to robi. Wiedza kosztuje
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się