Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Głowica


maximus01

Rekomendowane odpowiedzi

jaka tam zaraz kompresja?

jak ma pd to bez pytania oringi na pd do wymiany,jak rowniez moze byc to pompa paliwa(tandem)

proponuje poszperac tu na forum a znajda sie opisy co i jak z tymi podwyzszajacymi sie stanami oleju :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

stawiam na nieszczelnosc Pd oringi. luźne pompki- moze pracuja w ganicdach co powoduje rozbijanie gniazd i paliwo przedostaje sie do oleju.

uszczelka pod glowicą - raczej na 99% nie. bo to by raczej były problemy mieszania sie oleju z woda lub cisnienie w układ chłodzenia. a jesli stan plynu chłodzacego sie nie zmienia to bym szukł przyczyny w PD z racji przybywania oleju.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...