Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Proszę o analizę logów


danio151

Rekomendowane odpowiedzi

Witam klubowiczów i prosze niech wypowiedzą sie mądre głowy :notworthy: co dolega mojemu autku. Dodam ze pojawiał sie błąd 519 i 575 ale po wymianie n75 sprawa załatwiona natomiast pozostaje caly czas bład tego czujnika G71 i tak jak widac na logach w okolicy 3000/min. dostaje muła. Przed logami cały dolot sprawdzony, turbinka wyczyszczona, wężyki podcisnienia nowe.

Group A: '003

Engine speed MAF (specified) MAF (actual) EGR duty cycle

TIME 861-945 240-340 240-340 kwi-84

STAMP /min mg/R mg/R %

0 1491 575 595 40,2

0,8 1575 665 825 4,8

1,6 1722 850 985 4,8

2,41 1890 850 1135 4,8

3,31 2100 850 1230 4,8

4,24 2310 850 1275 4,8

5,17 2520 850 1275 4,8

5,97 2688 850 1275 4,8

6,77 2814 850 1050 4,8

7,57 2919 850 960 4,8

8,37 3066 850 1160 4,8

9,17 3255 850 1040 4,8

9,97 3423 850 1015 4,8

10,77 3591 850 1015 4,8

11,56 3738 850 1015 4,8

12,36 3927 850 980 4,8

13,16 4053 850 945 4,8

13,96 4200 850 910 4,8

14,76 4326 850 885 4,8

Group B: '008

Engine speed Inj qty Inj qty Inj qty

TIME ? ? ?

STAMP /min mg/R mg/R mg/R

0,4 1533 25,8 38,6 29,8

1,2 1638 29,2 39,2 39,6

2 1806 39,2 40,2 42,2

2,85 1995 40,6 41 43

3,77 2184 41,2 41 43

4,7 2415 41,4 41,2 43,4

5,57 2604 42,2 41,2 44

6,37 2751 44,2 41 44

7,17 2856 44 41 43,6

7,97 2982 43,8 40,8 43

8,77 3171 43,6 40,6 43

9,57 3339 43,4 40,2 42,6

10,36 3507 43,2 40 42

11,16 3675 43 39,6 41,6

11,96 3822 43 39 41,2

12,76 3969 42,8 38,4 41

13,56 4137 42,6 38,4 40,4

14,36 4263 42,4 37,8 40

15,16 4368 42,4 34,8 39,4

Group A: '011

Engine speed Specified MAP Actual MAP Duty cycle

TIME Boost Valvle

STAMP /min mbar mbar %

0 1386 999,6 1030,2 40,6

0,4 1407 1030,2 1020 37,9

0,8 1428 1295,4 1020 29,9

1,2 1470 1693,2 1142,4 31,5

1,6 1575 1774,8 1377 37,5

2 1659 1805,4 1683 54,6

2,4 1764 1856,4 1978,8 66,1

2,8 1890 1917,6 2152,2 70,9

3,2 2016 1948,2 2295 78,1

3,58 2121 1948,2 2427,6 86,5

3,98 2226 1948,2 2529,6 94,4

4,38 2331 1948,2 2570,4 94,4

4,78 2436 1948,2 2570,4 94,4

5,18 2562 1948,2 2570,4 94,4

5,58 2667 1948,2 2570,4 94,4

5,98 2772 1948,2 2570,4 94,4

6,38 2856 1948,2 2570,4 94,4

6,8 2940 1948,2 999,6 92,4

7,25 3024 1948,2 999,6 92,4

7,68 3087 1948,2 1927,8 52,2

8,13 3171 1948,2 1897,2 65,7

8,59 3276 1948,2 2213,4 79,3

9,05 3402 1948,2 2264,4 80,9

9,45 3507 1948,2 2254,2 84,9

9,85 3612 1948,2 2254,2 88,5

10,25 3717 1948,2 2254,2 92,8

10,65 3801 1948,2 2274,6 94,4

11,05 3885 1948,2 2284,8 94,4

11,45 3969 1948,2 2274,6 94,4

11,85 4074 1938 2274,6 94,4

12,25 4158 1927,8 2264,4 94,4

12,65 4242 1917,6 2264,4 94,4

13,05 4305 1887 2254,2 94,4

13,45 4389 1856,4 2254,2 94,4

13,85 4452 1825,8 2233,8 94,4

14,25 4347 1091,4 2213,4 59,8

14,65 4431 1101,6 1591,2 59,8

15,05 4347 1091,4 1346,4 59,8

15,45 3612 1040,4 1254,6 59,8

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

011 to jakis KOX :D

zrób porzadne 010, 011 - narazie wyglada jakbys w ogole nie mial sterowania turbo, albo zle wyregulowana sztange.

Auto przy takim doladowaniu powinno natychmiast wejsc w tryb awaryjny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:shocked: co to jest .... ?

ktoras z wymienionych przez Ciebie prac zostala bardzo zle zrobiona .... :confused4: [cos mi sie wydaje ze to czyszczenie turbo nmie poszlo jak trzeba ]

zrob jeszcze 011 BS ....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam jeśli chodzi o 11BS nie da sie wejść pisze po prostu ERROR tak jak by nie było tej grupy. Czy to może być spowodowane źle podłączonym N75?? Jeśli chodzi o turbo to sztanga chodzi płynnie i leciutko ale nie wiadomo właśnie co jest z tym sterowaniem turbo taj jak by N75 był wysrany albo w ogóle nie podłączony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam jeśli chodzi o 11BS nie da sie wejść pisze po prostu ERROR tak jak by nie było tej grupy. Czy to może być spowodowane źle podłączonym N75?? Jeśli chodzi o turbo to sztanga chodzi płynnie i leciutko ale nie wiadomo właśnie co jest z tym sterowaniem turbo taj jak by N75 był wysrany albo w ogóle nie podłączony.

w 11 BS nie mozesz dodawać gazu bo własnie wyskoczy Ci error

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam jeśli chodzi o 11BS nie da sie wejść pisze po prostu ERROR tak jak by nie było tej grupy. Czy to może być spowodowane źle podłączonym N75?? Jeśli chodzi o turbo to sztanga chodzi płynnie i leciutko ale nie wiadomo właśnie co jest z tym sterowaniem turbo taj jak by N75 był wysrany albo w ogóle nie podłączony.

posprawdzaj ukldad podcisnieni ... moze podczas wymiany N75 zle podłączyles ... ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodzi o to właśnie że nic nie jest dotykane ani gaz, tylko włączam identycznie jak u Baskeciora na filmiku i nie ma tej grupy pisze w tych ramkach ERROR na czerwono. Chyba ze to jest wina tego N75 bo kolega Danio mieszał kabelkami od niego bo zakaładał wcześniej od skody i wtyczkę przerabiał. Już sam nie wiem strasznie dziwnie sie to auto zachowuje.

Wężyki wszystkie podciśnieniowe wymienił. Może tu tkwi jakiś problem, ale żeby grupa na vagu wogóle nie działała :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spanky- turbawka wyczyszczona na lustro, sztanga śmiga jednym paluszkiem. To ja stawiam jeszcze na tą czarną kulę koło N75, bo przy wymianie wężyków złamał mi sie króciec na który nasuwa sie wężyk i musiałem go skleić. Byc moze teraz ma za małą średnicę przelotu i podcisnienie wariuje :mysli: A tak nawiasem czy podpięcie N75 ma znaczenie na który pin idzie plus a na który minus, bo tak jak pisal kolega Grzanek to kombinowałem ze zmianą wtyczki na tą nowszą półokragłą i chyba wyszła lyypa :thumbdown:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodzi o to właśnie że nic nie jest dotykane ani gaz, tylko włączam identycznie jak u Baskeciora na filmiku i nie ma tej grupy pisze w tych ramkach ERROR na czerwono. Chyba ze to jest wina tego N75 bo kolega Danio mieszał kabelkami od niego bo zakaładał wcześniej od skody i wtyczkę przerabiał. Już sam nie wiem strasznie dziwnie sie to auto zachowuje.

Wężyki wszystkie podciśnieniowe wymienił. Może tu tkwi jakiś problem, ale żeby grupa na vagu wogóle nie działała :mysli:

Spanky- turbawka wyczyszczona na lustro, sztanga śmiga jednym paluszkiem. To ja stawiam jeszcze na tą czarną kulę koło N75, bo przy wymianie wężyków złamał mi sie króciec na który nasuwa sie wężyk i musiałem go skleić. Byc moze teraz ma za małą średnicę przelotu i podcisnienie wariuje :mysli: A tak nawiasem czy podpięcie N75 ma znaczenie na który pin idzie plus a na który minus, bo tak jak pisal kolega Grzanek to kombinowałem ze zmianą wtyczki na tą nowszą półokragłą i chyba wyszła lyypa :thumbdown:

z tych dwoch wypowiedzi wnioskuje jedna ... poje.... uklad podcisnien .... ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co zrobić? Będę męczył go dalej aż mu ta bolączka przejdzie :wallbash:[br]Dopisany: 29 Styczeń 2008, 11:06 _________________________________________________Witam

No i wróciłem dziś z pracy i autko mnie zadziwiło :kox:

maszyna ciągnie az miło,żadnego muła. Czyzby audi ulegało samonaprawie? :mysli:, ale ponawiam zapytanie jak jest z tym podpięciem elektryki do N75 czy ma znaczenie gdzie plus a gdzie minus?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co zrobić? Będę męczył go dalej aż mu ta bolączka przejdzie :wallbash:[br]Dopisany: 29 Styczeń 2008, 11:06 _________________________________________________Witam

No i wróciłem dziś z pracy i autko mnie zadziwiło :kox:

maszyna ciągnie az miło,żadnego muła. Czyzby audi ulegało samonaprawie? :mysli:, ale ponawiam zapytanie jak jest z tym podpięciem elektryki do N75 czy ma znaczenie gdzie plus a gdzie minus?

to moze jednak kierownice w turbo zaczely prawidlowo pracowac .. zrob logi jak autko bedzie jezdzic normalnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie ruszałeś regulacji sztangi bo na to mi wygląda :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sztanga nie była ruszana wszystkie wężyki ok sprawdzone, podciśnienie jest N75 nowy. Jeszcze pytanko jeśli w 011 5 kolumna jest wiecej % to turbo dmucha mniej czy na odwrót jak jest więcej dmucha mniej??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ostatnia kolumna w grupie 11 to ilość cykli pracy n75 w jednostce czasu a jak wiemy n75 zapobiega przeładowaniu,czyli upuszcza ciśnienie :th:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

N75,kierownice albo zle wyregulowana sztanga ... [nic innego sie tutaj nie wymysli]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

N75,kierownice albo zle wyregulowana sztanga ... [nic innego sie tutaj nie wymysli]

N75 już trzy sztuki sprawdzone w tym jeden nówka i nic, sztanga chodzi lekko kierownice charakterystycznie grzechoczą napewno nie tykałem sztangi przy rozbiorce turbulum, i tak jak założe wężyk na gruszce to sztanga w górę i charakterystyczny gwizd jak zdejme to cisza. To cos takiego jak 011BS którego u mnie nie mozna zrobic. Zrobiłem tez tak nie podpinałem N75 i pojechałem na przejażdżke i auto nie ciągnie w dolnych partiach obrotów, ale zato powyzej 2200-2500 zapytala nieźle nie łapie błędu i muła przy 3000tys. Czy moge tak troche pojeździc i nic sie nie stanie?[br]Dopisany: 11 Luty 2008, 10:40 _________________________________________________No ale jak radzicie rozebrać turbulum jeszcze raz to sie zrobi :notworthy:, ale zeby tylko pomogło :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja bym przekopał schemat wężyków od n75 i sprawdził je z ETKA

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak piszę wyżej wszystkie wężyki sprawdzone z Etką i drugim sprawnym AFN, Daniel myślę że turbo na stół i wtedy będzie dopiero wszystko jasne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...