ant 0 Opublikowano 12 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2011 Witam, postaram się określić jak wygląda problem. Po włączeniu zapłonu stale świeciła kontrolka abs + (!) na FIS-ie, zrobiłem diagnozę w serwisie, werdykt: prawy tylny czujnik, wyjąłem go a w zasadzie jego resztkę ponieważ ktoś włożył samą główkę czujnika, zadzwoniłem do sklepu z częściami nie mógł znaleźć czujnika po numerach sczytanych ze starego kabla, więc zamówiłem czujnik na tył do zwykłego 2.8.. Czujnik nie pasował więc zacząłem szukać w sieci info., Niektórzy twierdzą że czujnik z ośki pasuje, inni że trzeba włożyć jakąś gumkę, jeszcze gdzieś znalazłem że pasuje czujnik z 80-tki z przedniej osi. U mnie czujnik nie wszedł cały wystaje jego niewielka część więc nie ma żadnego mocowania, dodam że to na 100% wina tego czujnika bo kontrolki gasną dopiero po przejechaniu jakiegoś odcinka zaświeca się wszystko. a4 b5 AAH Q 1995 sedan. Pozdrawiam i byłbym bardzo wdzięczny za pomocne słowo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlodyy 1 Opublikowano 13 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2011 podaj numery z tego czujnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spetsnaz 2 Opublikowano 13 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2011 Wcale nie musi teraz być to wina czujnika. Sprawdź stan koronki na przegubie w półosi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ant 0 Opublikowano 13 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2011 Numery czujnika podam troszkę później, jak wrócę z garażu, Wcale nie musi teraz być to wina czujnika. Sprawdź stan koronki na przegubie w półosi. jest to na 100% wina czujnika ponieważ była tylko główka ze starego, bez tej żeliwnej części która wchodzi w półoś, po podpięciu nowego czujnika z ośki błąd znika (bez wkładania w półoś) , co oczywiście nie wyklucza złego stanu lub ogólnego braku koronki Numery ze starego czujnika to : "8A0 927 807 C" czyli typowy do Q., Jeszcze jedno pytanie żeby sprawdzić koronkę trzeba zdjąć tarcze ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spetsnaz 2 Opublikowano 13 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2011 Trzeba wyjąć półoś. Koronka jest na przegubie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się