malinek21 Opublikowano 14 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2011 Witam Mam problem z moją furką 1.9 tdi AFN.Po podpieciu kompa tradycyjnie błąd 575.Opisze wam objawy i moje obserwacje.Auto nieprzyspiesza równomiernie,czuć przy około 3 tys obr/,im przytrzymanie niekiedy łapie notlaufa.Wiem że to zabrudzone turbo bo jak przegonie autko i rozruszam sztange to jedzie fajnie ale nie zawsze i tu mam problem.Rozruszałem sztangę reką i pózniej zakładałem i zciągałem weżyk całość trwała około 5 min i tak.efekt jest taki że po założeniu wezyka sztanga szybciej sie podnosai ale nie zawsze.Pomimo tego ze sztanga jest bardzo dobrze rozruszana bo chyba tak góra dól to ze 100 razy robiłem.Przyłożyłem palca do weżyka i raz jest mocne podciśnienie a raz słabsze i tu własnie lezy druga przyczyna mułowatego przyspieszania co teraz z tym począć??coś jest nie tak z tym podcisnieniem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dante0018 Opublikowano 14 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2011 To sprawdź wężyki podciśnieniowe, ewentualnie przeczyśc N75. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malinek21 Opublikowano 14 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2011 właśnie wezyki wygladaja na całe mam drugie N75 moze podmienić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fusse Opublikowano 14 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2011 to jak masz to na co czekasz. zrob porzadek z turbo bo takie chwilowe zabiegi na dlugo nie pomoga, a turbo dostanie mocno po d*pie. poswiecisz z kims z 4-5h i robota zrobiona i spokoj na jakis czas. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dante0018 Opublikowano 14 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2011 Podmień N75. Jednego możesz rozebrać i wyczyścić przy okazji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malinek21 Opublikowano 14 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2011 Ok dzieki juz raz turbo robiłem ale kumplowi i on mi je przywiózł wiec jeszcze nigdy nie wyjmowałem wiem ze najgorsze sa 3 śruby mocujace turbo aha i od razu kata wywale tylko tak co trzeba koniecznie kuypić nowego nakretki uszczelki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dante0018 Opublikowano 14 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2011 Nic nowego nie musisz. Ja założyłem np nowe śruby i nakrętki mocujące kata bo tamtych nie dało się dobrze odkręcic i się lekko popsuły Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malinek21 Opublikowano 14 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2011 w aso podobno taka jedna nakretka 9 pln Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fusse Opublikowano 14 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2011 kto kupuje nakretki w aso.... nic nie musisz miec. od kolektora sruby sie dobrze wykrecaja, problem moze byc z wydechem, od niego mozesz zaczac,jest bardzo dobry dostep. nie jest trudno wyciagnac turbo, takze dasz rade. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrewsc Opublikowano 15 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2011 Rób turbo bo to może być problem wszystkiego Chcesz rozruszać sztangę porządnie? Zrób Basic Setting 011. Dławienie może być spowodowane np. brudnym , podającym złe wartości przepływomierzem. Sprawdzenie wężyków podciśnienia i n75 to podstawa zanim cokolwiek zaczniesz robić. Ja nie dawałem nowych śrób, wszystko zrobione na starych gratach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malinek21 Opublikowano 15 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2011 Ok to najpierw zajme się turbem i katem nie moge sie doczekac świstu turbo bez kata Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się