wrclaguna Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Zrob to kodowanie na starym twoim sterowniku : 10 PARK ASSIST ---> SECURITY ACCESS 16 ( 71679) CODING 07 ---> BYTE 0 BIT 4 zmiana z 0 na 1 .
Jumper Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Zrob to kodowanie na starym twoim sterowniku :10 PARK ASSIST ---> SECURITY ACCESS 16 ( 71679) CODING 07 ---> BYTE 0 BIT 4 zmiana z 0 na 1 . Robiłem i nie działa. Dlatego kupiłem nowy moduł z wsparcien graficznym ale sensory wogóle nie działają po podłączeniu.
wrclaguna Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 22 Kwietnia 2014 8 kanałowy nie bedzie ci działal przy 4 czujnikach . co do kodowania to wpisujesz kod 71679 ? jaki komunikat wyskakuje ?
Jumper Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Opublikowano 22 Kwietnia 2014 8 kanałowy nie bedzie ci działal przy 4 czujnikach .co do kodowania to wpisujesz kod 71679 ? jaki komunikat wyskakuje ? Dzięki bardzo za pomoc. Widocznie mój moduł jest uszkodzony. Pożyczyłem, zakodowałem i działa.
simon__75 Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Mam "kretyńskie" pytanie.... Jak powinny być ustawione czujniki PDC w przednim zderzaku ?? Te w grilu pewnie nie maja wyjścia - wejda tylko w jeden sposób w uchwyty.... Ale boczne ? Tak wiem w zalezności jak uchwyt zostanie przyklejony...a jak powinien byc przyklejony ???
Gibons Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Można gdzieś zakupić gotową wiązkę łączącą przednią wiązkę PDC z modułem z tyłu ?
miodzio Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Można gdzieś zakupić gotową wiązkę łączącą przednią wiązkę PDC z modułem z tyłu ? PDC Park Distance Control- Front Control Unit Harness - Audi A4 8K, A5 8T, Q5 8R-36316
simon__75 Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Można gdzieś zakupić gotową wiązkę łączącą przednią wiązkę PDC z modułem z tyłu ? PDC Park Distance Control- Front Control Unit Harness - Audi A4 8K, A5 8T, Q5 8R-36316 39E sama wiązka + drugie tyle wysylka do PL :/
miodzio Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Pytanie było o możliwość kupna wiązki a nie o jej cenie
simon__75 Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Nie no zgadza sie.... ;-) ---------- Post dopisany 30-04-2014 at 11:21 ---------- Poprzedni post napisany 27-04-2014 at 12:29 ---------- Mam "kretyńskie" pytanie....Jak powinny być ustawione czujniki PDC w przednim zderzaku ?? Te w grilu pewnie nie maja wyjścia - wejda tylko w jeden sposób w uchwyty.... Ale boczne ? Tak wiem w zalezności jak uchwyt zostanie przyklejony...a jak powinien byc przyklejony ??? http://s3.postimg.org/hfnfg4qzz/ustawienie_czujnik_w_w_zderzaku.jpg Jak jest w koncu z ustawieniami tych czujników ?? Ma to jakies znaczenie jak beda ustawione ???
wrclaguna Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Wydaje mi sie ze nie ma znaczenia jak beda ustawione
frog125 Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Chciałem zapytać czy można tylną wiązkę dać na przód
simon__75 Opublikowano 2 Maja 2014 Opublikowano 2 Maja 2014 Dziś doszły przyciski ADS i zespolony PDC z ESP. Pytanie. Czy mogę wrzucic jurz przyciski PSC i ESP w miejsce tego co mam teraz - tzn bez PDC ? Samo ESP bedzie dzialalo ? ---------- Post dopisany at 23:31 ---------- Poprzedni post napisany at 22:54 ---------- Znalazłem jeszcze coś takiego na temat montażu PDC z przodu (może się przda...) DIY A4 B8 Front Parking sensors with Graphics
wrclaguna Opublikowano 3 Maja 2014 Autor Opublikowano 3 Maja 2014 Tak ESP bedzie dzialac smiało wrzucaj .
simon__75 Opublikowano 3 Maja 2014 Opublikowano 3 Maja 2014 Tak ESP bedzie dzialac smiało wrzucaj . Jak w pozniejszym czasie gdy bede podlaczal wiazke laczaca tyl (modul parktronica) z wiazka zderzaka wyglada podlaczenie ESP ? Wg instrukcji wiazke "od tylu do przodu" wpina sie w przycisk-pewnie opisany jako osobny a nie lacznie z esp.... piny sie wtedy przeklada do kostki ktora jest obecnie do samego esp wpieta ??
wrclaguna Opublikowano 3 Maja 2014 Autor Opublikowano 3 Maja 2014 Tak ESP bedzie dzialac smiało wrzucaj . Jak w pozniejszym czasie gdy bede podlaczal wiazke laczaca tyl (modul parktronica) z wiazka zderzaka wyglada podlaczenie ESP ? Wg instrukcji wiazke "od tylu do przodu" wpina sie w przycisk-pewnie opisany jako osobny a nie lacznie z esp.... piny sie wtedy przeklada do kostki ktora jest obecnie do samego esp wpieta ?? Kostka zostaje, pozniej tylko w nia dajesz dodatkowe piny . Przycisk ESP ma osobne piny.
simon__75 Opublikowano 6 Maja 2014 Opublikowano 6 Maja 2014 Na poczatku opisu brak opisu demontażu zderzaka przedniego. Wrzuce jakby ktos potrzebował. The time taken to carry out this task, was around 1.5 hours, but by following this guide it may be possible to do it quicker. I am not a mechanic and the guide is written as step-by-step guide for all abilities. Tools needed are as follows: (these can be purchased from Halfords) 1x Torx t27, 1x Torx t26, 1x 3/8" Ratchet, 1x 3/8" 10" Extension Bar, 1x 3/8" 10mm socket, 1 x small torch (not essential), 1x small screwdriver, and some protective matting in front of the bumper. STEP 1: After opening the bonnet, remove the 4 bolts on the Airflow panel indicated below, using a t26. STEP 2: Locate the 3 plastic bolts indicated below. Push down on these plastic bolts. STEP 3: Remove the Airflow panel by pulling towards the engine bay and lifting upwards. The engine bay will now look like this once the Airflow panel has been removed. STEP 4: On the drivers side, turn the wheel inwards and locate the two bolts on the front edge of the wheel arch, as indicated below. Remove these 2 bolts using a t27. STEP 5: Peel back the wheel arch liner and locate the bolt, indicated below, which is located just below the headlight. (Note: A small torch might be useful in locating this bolt) Remove this bolt using the Ratchet with the attached Extension Bar and 10mm socket. STEP 6: There are 5 bolts located below the bumper. Remove these using a t26. (Note: There is a bolt located on the far edges of each side of the bumper. This is indicated on the left of the photo below. These bolts are different to the other 3 bolts so make sure you don't mix these up.) STEP 7: On the passengers side, turn the wheel inwards and locate the two bolts on the front edge of the wheel arch (exactly the same as what was carried out on the drivers side.) Remove both of these bolts using a t27. STEP 8: Peel back the wheel arch liner. Locate the bolt, as indicated below, which is located just below the headlight. (Note: A small torch might be useful in locating this bolt) Remove this bolt using the Ratchet with the attached Extension Bar and 10mm socket. STEP 9: Locate the two bolts on the top of the bumper, as indicated below. Remove these bolts using a t26. Use a screwdriver, lift the flange located underneath each of the two bolts. (Note: Be careful not to damage the paint of the bumper when using the screwdriver) STEP 10: Remove the Fog Light surrounds on either side by giving them a good pull outwards. (Note: This is not mandatory but I found it helpful for the next step) STEP 11: ENSURE THAT THE IGNITION IS OFF AT THIS STAGE TO PREVENT POSSIBLE FAULT CODES FLAGGING UP! Remove the bumper from the car by gently wiggling and pulling on all sides, fog light hole, and from top and bottom. (Note: this is where step 10 proves useful). Make sure that protective matting is in place in front of the bumper in case the bumper is dropped etc. Be aware that the bumper will still be attached to the car at this stage, via wires. STEP 12: Once the bumper is free, the airtemp sensor will then need to be removed from the bumper by gently pulling it free. STEP 13: Unplug the fog lights by using a screwdriver to unclip the socket. The bumper will now be fully free from the rest of the car at this stage. STEP 14: Place the bumper face down on the protective matting and locate the 12 bolts indicated below. Remove these bolts using a t26. The bottom bracket indicated below can be removed once the 6 bolts holding it in have been taken out. This bracket has to be added to the replacement grille. STEP 15:Unclip the 4 clips, 2 on either side of the top of the grille, using a screwdriver. STEP 16: Unclip the 4 clips, 2 on either side of the grille, using a screwdriver. STEP 17: Locate the 5 clips, 4 of which are indicated below. Unclip these clips by gently pushing down with a small screw driver. The grille will now become free from the bumper. STEP 18: Turn the grille over and locate the 10 clips on the back of the Audi logo. Unclip these clips by pushing the black clips attached to the grille, away from the chrome part of the Audi logo, using a small screwdriver. Once these clips have been unclipped, the Audi logo will now be free from the grille. This can be easily attached to the emblem holder of the new grille. Reverse these steps to attach the grille to the bumper and the bumper back onto the car. The Finished Product:
Gibons Opublikowano 7 Maja 2014 Opublikowano 7 Maja 2014 Orientuje się ktoś czy sterownik 8K z koncówką R obsłuży PDC w b8 ? sterownik jest od Q5
wrclaguna Opublikowano 7 Maja 2014 Autor Opublikowano 7 Maja 2014 Orientuje się ktoś czy sterownik 8K z koncówką R obsłuży PDC w b8 ? sterownik jest od Q5 Tak pasuje
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się