karol91 0 Opublikowano 18 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2011 Witam! Jestem w posiadaniu Audi A6 2,5tdi AFB 150km '99. Jestem w trakcie wymiany całej hydrauliki, tj. popychaczy, dźwigienek, podkładek, a co się z tym wiąże kompletu wałków rozrządu. Samochód już jest rozebrany i w/w elementy zostały wymienione. I tu moje pytanie... Jak prawidłowo ustawić rozrząd? dodam ze nie posiadam blokad a przy ściąganiu pasków poznakowałem sobie wszystkie elementy. Wał mam ustawiony idealnie na pkt. który jest widoczny po ściągnięciu zaślepki z lewej strony silnika(strona od kierowcy). Pompę wtryskową zblokowałem. teraz pozostaje mi ustawienie wałków rozrządu. Czy mógłby ktoś mi wytłumaczyć jak je ustawić(wałek ssący i wydechowy)??? Z tego co słyszałem to wcięcia na końcach wałków muszą być rownoległe do płaszczyzny głowicy ale nie jestem w 100% pewny. Proszę o pomoc tych którzy mieli juz z takim silnikiem do czynienia. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Renegade 0 Opublikowano 19 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2011 Poglądowo, opisywać nie ma co tu dużo, rozrząd znany i lubiany przez farbkowców, malarzy, kreślarzy. Poblokuj jak na rysunkach, znaki z markera traktuj jako ostateczność czy wspomaganie "kontrolne" czy pokręciło się 360o. ELSA trochę obszerniej rozwija temat... lecz to foto da radę, w necie jest opisów, tutorialów ze zdjęciami sporo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karol91 0 Opublikowano 9 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2011 Chyba się nie zrozumieliśmy... wymieniam wałki więc chodzi mi głownie o ich ustawienie... ;( czy każdy wałek musi być ustawiony do plaszczyzny glowicy?? dzięki za screena z autodaty :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arturoo 21 Opublikowano 9 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2011 każdy wałek od strony grodzi(kabiny )ma wcięcie grubosci ok 4mm i musi być ono idealnie ustawione z wcięciem na głowicy [br]Dopisany: 09 Sierpień 2011, 23:01_________________________________________________ Z tego co słyszałem to wcięcia na końcach wałków muszą być rownoległe do płaszczyzny głowicy ale nie jestem w 100% pewny. Proszę o pomoc tych którzy mieli juz z takim silnikiem do czynienia. dokładnie jak napisałeś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karol91 0 Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Dzięki za posta... Audi następnego dnia już jeździło.. Wrażenia przy pierwszym kręceniu rozrusznikiem- bezcenne :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Renegade 0 Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Chyba się nie zrozumieliśmy... wymieniam wałki więc chodzi mi głownie o ich ustawienie... ;( czy każdy wałek musi być ustawiony do plaszczyzny glowicy?? dzięki za screena z autodaty :> pod pozycją 7 miałeś narysowane blokowanie... może nie oddaje "przekazu" w całości ale jest. Tu materiał dla podejmujących się DIY. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się