Krakulec Opublikowano 19 Lipca 2011 Opublikowano 19 Lipca 2011 Witam! Opisze mój bardzo dziwny przypadek . Auto A4 b6 avant BDG 163km od zakupu był uszkodzony włącznik świateł wstecznych i nie zapalały się one po dochodzeniu co to, okazało się że jest zawieszony włącznik i ktoś wyciągnął bezpiecznik ponieważ by wkładało się bezpiecznik światła wsteczne bez przerwy się paliły. Drugą nie wyjaśnioną sprawą byłą paląca się kontrolka CHECK ENGINE. Trzecią nie wyjaśnioną sprawą był błąd przepływomierza. Podsumowując 1 uszkodzony włącznik wstecznych 2 palący się CHECK ENGINE 3 Błąd przepływomierza nr 553 - G70 I teraz najlepsze kupiłem dziś włącznik oryginalny zamontowałem bezpiecznik włożyłem wszystko fajne światłą się palą . Spoglądam na tablice i banan na pysku CHECK ENGINE zgasło . No to ucieszony jadę ale czuje że samochód nie ma mocy. Zatrzymałem się myślę wyciągnę bezpiecznik. Wyciągam kontrolka CHECK znowu świeci ale samochód odzyskał moc . Aha a teraz jak włożyłem bezpiecznik to dalej się pali CHECK i nie chce zgasnąć mimo że wsteczne są już ok . Czarujcie panowie bo ja nie mam na to wyjaśnienia
klundziaa Opublikowano 21 Lipca 2011 Opublikowano 21 Lipca 2011 elektryk pomoże pewnie coś z prądem. Kiedyś miałem mondeo wiem że to nie ta sama klasa auta ale tam było tak namieszane w elektryce że radio trzeba było kodować za każdym razem, swiatło do jazdy dziennej nie paliło i wymiana żarówki nie pomogła cuda wianki a o bezpiecznikach nic nie powiem bo hurtowo od producenta mógłbym zamawiać także udaj się niech elektryk zobaczy, albo szukaj błędów pod kompem. Powodzenia
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się