Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ADR] Gaśnie na wolnych obrotach.Logi


martinno

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich i proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu,zamieszczam logi.

17953	Nie znany kod błędu
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
561	Dopasowanie(ustalenie)składu mieszanki
przekroczona wartość adaptacji - mnożenie - BŁĄD SPORADYCZNY
17916	Nie znany kod błędu
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
17967	Nie znany kod błędu
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
1165	Jednostka sterująca przepustnicy -J338
nie osiągnięta wartość kontrolna
17913	Nie znany kod błędu
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
17978	Moduł sterujący zablokowany - 
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY


1176	Klucz
sygnał za mały - BŁĄD SPORADYCZNY

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuje za kody oraz poradę,jak będę miał chwile to rozkręcę przepustnice i przeczyszczę.Dam znać czy pomogło.

Pozdrawiam[br]Dopisany: 04 Luty 2008, 22:52 _________________________________________________Witam wszystkich.Wykręciłem dzisiaj przepustnice i przeczyściłem, jednak wystąpił inny problem,otóż niewiem jak to się nazywa i do czego służy ale jest to złamane,nie wiem czy element ten powinien być gumowy czy raczej plastikowy ale jest stwardniały, zamieszczam fotki.Do tego idzie wąż gumowy który jest podpięty do plastikowej rury która jest połączona z przepustnicą.

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/4db8ea0ca14c0607.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ccd072ee3ae3bcac.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/555fd7d87364b09d.html

Proszę o informacje jak to się nazywa oraz gdzie można by to kupić w Polsce,ponieważ ceny w Norway są kosmiczne.[br]Dopisany: 09 Luty 2008, 16:52 _________________________________________________Po przeczyszczeniu przepustnicy wyskakuje błąd

16514 P0130 Obwód czujnika O2 – usterka (bank1 czujnik 1)

Gdzie ten czujnik się znajduje?Czy jest konieczność wymiany go?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na zdemontowanej części powinien być numer 9 cyfrowy nr org. + ewentualnie litera. Na moje oko to jedna z fotek przedstawia rurę odpowietrzającą o nr org. 058103213. Jeżeli tam masz nieszcelnośc to silnik łapie fałszywe powietrze. Uszczelnij połączenie, skasuj błędy i sprawdź jeszcze raz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...