Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Brak mocy - proszę o pomoc


yogia4

Rekomendowane odpowiedzi

witam mam problem z mocą w swoim aucie nagle zabrakło mocy i nic niedaje gaszenie i odpalanie jak dotąd pare razy w ciągu paru miesięcy się zdażyło. wydaje mi sie ze dochodzi jeszcze takie jakby niezbyt głośne buczeni na wyższych obrotach ale mocy brak i czy zbyt niski poziom oleju może spowodować wyłączenie turbo. prosze o pomoc :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zroblogi bedzie cos wiecej wiadomo bo tak to wróżenie z fusow jest niestety

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Olej nie ma nic do rzeczy, chyba że go zabrakło.

Jaki masz stan?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak dziś sprawdzilem to mialem na samym końcu miarki ale nie min tylko całej miarki. wczoraj wróciłem a 2 miesiące jeżdził brat i niestety niesprawdzał. ja jestem z poznania i niebardzo wiem gdzie zrobić te logi jestem z tego tematu zielony[br]Dopisany: 29 Lipiec 2011, 22:40_________________________________________________dodam ze skrzynia automat

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra, dolej oleju na 3/4.

Mój brat miał TDI w automacie i jak był za niski poziom oleju w skrzyni biegów to auto łapało muła i nie wrzucał wszystkich biegów.

Proponuję ci więc sprawdzić jeszcze poziom oleju w automatycznej skrzyni biegów.

Sprawdź na forum, gdzie wiara zjeżdża się na spoty w Poznaniu, zagadaj kogoś i się umów, to ci za piwo wrzuci auto na kompa.

Pozdro :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wojtek przejrzyj forum jest milion takich tematów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dodam jeszcze ze dziś znów coś przeczytałem i poszedłem pokombinować ale d*pa, jedno co sprawdzilłem to ze jak zona przydusiła gaz to węże od ic zamiast puchnąć to się tak jakby zasysały

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach