smolar22 Opublikowano 31 Lipca 2011 Opublikowano 31 Lipca 2011 Witam, Niestety okazało się, że to nie żarnik jest zepsuty !! f*ck...... Spaliłem 2 żarnik z Philipsa po około 2 h użytkowania !! Mam teraz pytanie bo wygląda że to chyba przetwornica, lub czy może być coś innego ? Jeśli przetwornica to moje pytanie jak mogę sprawdzić jaką mam aktualnie ? Czy trzeba wykręcać lampę ? Wiem, że lampa to bixenon ( nie skrętny) i firmy AL, żarnik D1s. Czy możecie powiedzieć czy da radę jakoś sprawdzić bez wykręcania jaka przetwornica jest potrzebna ? I czy aby ją wykręcić potrzeba ściągać zderzak ? ( strona pasażera ) do żarnika nie trzeba ale niewiem jak z przetwornicą Ponadto jeśli trzeba zderzak to może macie jakieś foto jak to odkręcić Dzięki [br]Dopisany: 31 Lipiec 2011, 13:10_________________________________________________Aha i coś dziwnego Jeśli założe stary ksenon już ma taką barwę ciemną ( nie biala ) to nic sie nie dzieje i nie przepala go. Nowe żarniki na pewno orginał philips , 1 przepalony po 3 tygodniach ,2 po 2 godzinach A jak założe stary to jeździ .
wrclaguna Opublikowano 31 Lipca 2011 Opublikowano 31 Lipca 2011 Musisz zrzucicz derzak i poprzekladac przetwornice wtedy wyeliminujesz zarnik albo przetwornica pada .
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się