Matysss Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Dzięki to ile proponujesz podnieść przód jak i tył żeby nie straciła na wyglądzie
Rapciuch-R1 Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Dzięki to ile proponujesz podnieść przód jak i tył żeby nie straciła na wyglądzie ja bym obnizyl rowno przy tej furce. wtedy bedzie kozacko wygladac, ale jak tak bardzo sie upierasz to niech bedzie 2cm przod tyl 3,5cm jak dla mnie
Matysss Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 16 Sierpnia 2011 to mówisz że lepiej dzwignąć 2cm tu i tu ?
Rapciuch-R1 Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Opublikowano 16 Sierpnia 2011 to mówisz że lepiej dzwignąć 2cm tu i tu ? i widzisz kolego jak mozna dojsc do porozumienia. tak bedzie wyglądac o wiele lepiej. jesli Ci sie nie spodoba zawsze mozesz zmienic chwila roboty przeciez to gwint
Matysss Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 16 Sierpnia 2011 a 2 cm myślisz że nie będzie za dużo ?[br]Dopisany: 16 Sierpień 2011, 22:00_________________________________________________bo teraz to przy skrętach jak jest większa nie równość lub dziura to koło dobija do rantów przy czym lekko go krzywi :// bo za wysoki profilek opony jest na to opuszczenie
Rapciuch-R1 Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Opublikowano 16 Sierpnia 2011 bo za wysoki profilek opony jest na to opuszczenie dawaj mniejszy profil opony. ale przy gwincie nie powinno dobijać jest twardszy.. ps. trzeba omijać dołki i nierówności :>
Matysss Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 16 Sierpnia 2011 opony mam nowe więc nie zmieniam
Rapciuch-R1 Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Opublikowano 16 Sierpnia 2011 opony mam nowe więc nie zmieniam to gwint wyzej :tongue4: :tongue4: :tongue4:
Matysss Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 16 Sierpnia 2011 zaryzykuje i podniose te 1,5cm mam nadzieje że styknie
Rapciuch-R1 Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Opublikowano 16 Sierpnia 2011 zaryzykuje i podniose te 1,5cm mam nadzieje że styknie styknie jak juz zrobisz to zapodaj foteczke
Matysss Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 16 Sierpnia 2011 ok ok Panie mam nadzieje że nie straci na wyglądzie
variocustoms Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Opublikowano 16 Sierpnia 2011 ile masz nakulane na tym gwincie? jaki to gwint? ma regulację twardości? ja w B7 miałem -100 mm od serii i nie dobijało ale bebechami iskry robiłem na koleinach
Matysss Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Gwint jest praktycznie nowy , nie wiem czy ma regulacje twardości to jest MTS - TECHNIK
Rapciuch-R1 Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Opublikowano 17 Sierpnia 2011 to jest MTS - TECHNIK to te chyba maja tak mi sie wydaje...
Matysss Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 17 Sierpnia 2011 a jak ta regulacja wygląda ?
Rapciuch-R1 Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Opublikowano 17 Sierpnia 2011 a jak ta regulacja wygląda ? Jeśli dysponujesz kwotą ponad 5000zł to na pewno kupisz bardzo dobry gwint z regulacją twardości KW, czy H&R. Tańsze niestety są bez regulacji twardości, mówię tu o gwintach firm TA TECHNIX, FK, MTS. Ich koszt to ok. 1500zł. Co do ich jakości to wiadomo jak coś jest tańsze to jest po prostu gorsze. Wady gwint jak dla mnie ich nie ma, wadą są Polskie drogi, przez które ci się wszystko wytłucze i będziesz częściej zmieniać gumy tuleje itp itd. Dobrze jest dołożyć rozpórkę, bo jednak jak opuścisz nisko włożysz dużą felgę, to buda intensywniej pracuje na nierównościach i jest czulsza na każdą dziurę, przez to może choć nie musi sie geometria rozwalić. Co do zalet na Polskich drogach ich raczej wiele nie odczujesz ale na autostradach czy jakiś lepszych drogach przy wchodzeniu szybciej w zakręty poczujesz róznice na korzyść gwintu. Jeśli masz duża ilość gotówki to pomyślałbym nad AIRRIDEm. Na Polskie drogi myślę, że super kompromis, kiedy chcesz to opuszczasz kiedy masz jakąś polną drogę do przejechania to podnosisz. Podsumowując gwint jak najbardziej tak, ale Polskie drogi niestety są takie a nie inne i trzeba polubić trzęsienie i fakt że można podwoziem przytrzeć o koleiny
Matysss Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 17 Sierpnia 2011 więc wszystko jasne nie ma regulacji twardości
Rapciuch-R1 Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Opublikowano 17 Sierpnia 2011 więc wszystko jasne nie ma regulacji twardości z tego opisu wychodzi ze nie ale wyslelem ze ma
Matysss Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 17 Sierpnia 2011 e nie ma więc musze 1,5cm w górę zapodać ;(
Rapciuch-R1 Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Opublikowano 17 Sierpnia 2011 e nie ma więc musze 1,5cm w górę zapodać ;( hihi no takkk
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się