Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Zmiana turbo


Cayman

Rekomendowane odpowiedzi

Zrobiłem ostatnio wiruska, ale wciąż mam problemy z przeładowaniem turbiny. W związku z tym zacząłem myśleć o regeneracji bądź kupieniu zregenerowanej. Czy warto zainwestować w mocniejsze turbo np od AWX'a? Jaki może być orientacyjny koszt takiej turbiny (nowej, regenerowanej). Czy nie ma problemu z montażem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

poszukaj na forum jest kupa informaci

1. Warto

2. Prawie plug & play (trzeba dokupic za 70pln przejsciówke) - pytaj u forumowych tunerów

regenerowana kolo 800-1k pln

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Murzynek za szybkie odpowiedzi :), ale bez korekcji po włożeniu samej turbawki od AWX moc pójdzie jeszcze w górę?

nie .... bo bedzie pompowac wedlug starej mapy doladowania .... jak juz wymieniac to od razu zrobic korekte.

tutaj sobie poczytaj :

http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=15886.0

:naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedno mnie zastanawia. Tuner stwierdził, że nie może mi ustawić mniejszego momentu bo zmienia się on procentowo razem z mocą. Na dużym momencie mi nie zależy, lepiej jednak by było chyba gdyby moc maksymalna była przy ok 4tys obrotów a nie tak jak teraz przy 3400?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a do 4k obrotów to co Cię bedzie rozpedzało-pomyśl troszeczkę Ty masz diesla,jest multum wykresów mocy na forum poogladaj sobie a napewno zrozumiesz :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedno mnie zastanawia. Tuner stwierdził, że nie może mi ustawić mniejszego momentu bo zmienia się on procentowo razem z mocą. Na dużym momencie mi nie zależy, lepiej jednak by było chyba gdyby moc maksymalna była przy ok 4tys obrotów a nie tak jak teraz przy 3400?

Maksymalny moment w przypadku diesla lepiej osiagac przy nizszych obrotach i to zdecydowanie, niz pilowac silnik do wysokich obrotow :thumbdown: i zmniejszac jego zywotnosc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pawel. moment max. im przy nizszych obrotach tym i silnik bardziej obciazony, a i elementy przeneisienia napedu cierpia :tongue4:

jelsi dla Ciebie max moment przy 2500 np to pilowanie diesla to troche dziwne chyba, ze mowisz o silnikach z trktora :polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Maksymalny moment w przypadku diesla lepiej osiagac przy nizszych obrotach i to zdecydowanie, niz pilowac silnik do wysokich obrotow :thumbdown: i zmniejszac jego zywotnosc

ejjj herezje opowiadacie kierowniku :kox:

Wspolczesne TDI smialo sie kreca wysoko - czasem nawet bardzo wysoko :evil:

Mozna moment przeniesc w wyzsze obroty ale bez zmian mechanicznych jest to dosc ograniczone i tak np 300Nm osiagane przy 2200obr bedzie bardzo ciezko przerzucic na 3000 obr jak sie hardware nie zrobi.

Na 4000 obr max moment to tez przegiecie...moja pszczolka do 5500 obr sie krecila ale max mialem chyba przy 3200-3500 powyzej rzeczywiscie nie ma sensu bo strasznie sie kurczy zapas uzytecznych obrotow.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W każdym razie jak zdobędę turbinę od AWX-a, to postaram się zrobić korekcję programu. Tylko czy można nieco obniżyć moment (szkoda mi sprzęgła które też kupuję i dwumasa) bez zmniejszania mocy?[br]Dopisany: 13 Luty 2008, 10:24 _________________________________________________

witam, ja miałem ten sam problem turbo przeładowywało i awaryjny, wyczysciłem turbo czyli kierownice i gruszkę, ale program na nowe turbo od AWX jest konieczne, sam mam program nowy po zmianie turbo i moc 145KM, 320NM

ile płaciłeś za korekcję programu?[br]Dopisany: 13 Luty 2008, 10:26 _________________________________________________dzwoniłem właśnie do tunera, który robił mi program i stwierdził, że wymiana turbiny na większą i korekcja programu nic nie da, ponieważ i tak map sensor w układzie dolotowym nie pozwoli turbinie więcej pompować i silnik wpadnie w tryb awaryjny...Zaczynam się trochę gubić...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzwoniłem właśnie do tunera, który robił mi program i stwierdził, że wymiana turbiny na większą i korekcja programu nic nie da, ponieważ i tak map sensor w układzie dolotowym nie pozwoli turbinie więcej pompować i silnik wpadnie w tryb awaryjny...Zaczynam się trochę gubić...

Buhhahahaa :polew: :polew: :polew: :polew:

No dobre...widac ze za wszelka cene nie chce dlubac wiecej bo nie potrafi ... :evil:

Powiedz mu tak: ze AFN na seryjnym map sensorze spokojnie do 160-170KM wykrecisz (oczywiscie jak zmienisz osprzet). Wiec jak on to widzi na seryjnej turbinie??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rob, w takim razie jakie sugestie???

Założyć turbo od AWX'a i podjechać do kogoś na korektę programu, czy zrobić regenerację swojej turbiny od AFN'a? Jaki może być orientacyjny koszt takiej korekty bo chyba nie taki jak chipowania od "zera"...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rob, w takim razie jakie sugestie???

Założyć turbo od AWX'a i podjechać do kogoś na korektę programu,

słuszna koncepcja ... tylko zmien tunera ... :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u pierwszego tunera korekte mialbys za free zapewne, no ale jak sobie nie poradzi z tym :decayed: to mysle ze nowy tuner musi zrobic program od 0. W koncu jakos odpowiada za to

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...