Cayman 0 Opublikowano 11 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2008 Zrobiłem ostatnio wiruska, ale wciąż mam problemy z przeładowaniem turbiny. W związku z tym zacząłem myśleć o regeneracji bądź kupieniu zregenerowanej. Czy warto zainwestować w mocniejsze turbo np od AWX'a? Jaki może być orientacyjny koszt takiej turbiny (nowej, regenerowanej). Czy nie ma problemu z montażem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Murzyn Opublikowano 11 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2008 poszukaj na forum jest kupa informaci 1. Warto 2. Prawie plug & play (trzeba dokupic za 70pln przejsciówke) - pytaj u forumowych tunerów regenerowana kolo 800-1k pln Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cayman 0 Opublikowano 11 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2008 Czy po wstawieniu turbo od AWX konieczna jest korekcja programu? Jaki jest orientacyjny koszt samej korekcji? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Murzyn Opublikowano 11 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2008 korekta bardziej Nie jest konieczna, ale mozna kilka kucy wiecej wyciagnac Koszt - zalezy gdzie robiles program.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cayman 0 Opublikowano 11 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2008 Dzięki Murzynek za szybkie odpowiedzi , ale bez korekcji po włożeniu samej turbawki od AWX moc pójdzie jeszcze w górę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 11 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2008 Dzięki Murzynek za szybkie odpowiedzi , ale bez korekcji po włożeniu samej turbawki od AWX moc pójdzie jeszcze w górę? nie .... bo bedzie pompowac wedlug starej mapy doladowania .... jak juz wymieniac to od razu zrobic korekte. tutaj sobie poczytaj : http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=15886.0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pitersonic 0 Opublikowano 11 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2008 witam, ja miałem ten sam problem turbo przeładowywało i awaryjny, wyczysciłem turbo czyli kierownice i gruszkę, ale program na nowe turbo od AWX jest konieczne, sam mam program nowy po zmianie turbo i moc 145KM, 320NM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cayman 0 Opublikowano 11 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2008 Jedno mnie zastanawia. Tuner stwierdził, że nie może mi ustawić mniejszego momentu bo zmienia się on procentowo razem z mocą. Na dużym momencie mi nie zależy, lepiej jednak by było chyba gdyby moc maksymalna była przy ok 4tys obrotów a nie tak jak teraz przy 3400? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Iverson 1 Opublikowano 11 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2008 a do 4k obrotów to co Cię bedzie rozpedzało-pomyśl troszeczkę Ty masz diesla,jest multum wykresów mocy na forum poogladaj sobie a napewno zrozumiesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelp2208 0 Opublikowano 12 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2008 Jedno mnie zastanawia. Tuner stwierdził, że nie może mi ustawić mniejszego momentu bo zmienia się on procentowo razem z mocą. Na dużym momencie mi nie zależy, lepiej jednak by było chyba gdyby moc maksymalna była przy ok 4tys obrotów a nie tak jak teraz przy 3400? Maksymalny moment w przypadku diesla lepiej osiagac przy nizszych obrotach i to zdecydowanie, niz pilowac silnik do wysokich obrotow i zmniejszac jego zywotnosc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pikuś 2 Opublikowano 12 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2008 pawel. moment max. im przy nizszych obrotach tym i silnik bardziej obciazony, a i elementy przeneisienia napedu cierpia jelsi dla Ciebie max moment przy 2500 np to pilowanie diesla to troche dziwne chyba, ze mowisz o silnikach z trktora Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rob555 0 Opublikowano 12 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2008 Maksymalny moment w przypadku diesla lepiej osiagac przy nizszych obrotach i to zdecydowanie, niz pilowac silnik do wysokich obrotow i zmniejszac jego zywotnosc ejjj herezje opowiadacie kierowniku Wspolczesne TDI smialo sie kreca wysoko - czasem nawet bardzo wysoko Mozna moment przeniesc w wyzsze obroty ale bez zmian mechanicznych jest to dosc ograniczone i tak np 300Nm osiagane przy 2200obr bedzie bardzo ciezko przerzucic na 3000 obr jak sie hardware nie zrobi. Na 4000 obr max moment to tez przegiecie...moja pszczolka do 5500 obr sie krecila ale max mialem chyba przy 3200-3500 powyzej rzeczywiscie nie ma sensu bo strasznie sie kurczy zapas uzytecznych obrotow. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cayman 0 Opublikowano 13 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2008 W każdym razie jak zdobędę turbinę od AWX-a, to postaram się zrobić korekcję programu. Tylko czy można nieco obniżyć moment (szkoda mi sprzęgła które też kupuję i dwumasa) bez zmniejszania mocy?[br]Dopisany: 13 Luty 2008, 10:24 _________________________________________________ witam, ja miałem ten sam problem turbo przeładowywało i awaryjny, wyczysciłem turbo czyli kierownice i gruszkę, ale program na nowe turbo od AWX jest konieczne, sam mam program nowy po zmianie turbo i moc 145KM, 320NM ile płaciłeś za korekcję programu?[br]Dopisany: 13 Luty 2008, 10:26 _________________________________________________dzwoniłem właśnie do tunera, który robił mi program i stwierdził, że wymiana turbiny na większą i korekcja programu nic nie da, ponieważ i tak map sensor w układzie dolotowym nie pozwoli turbinie więcej pompować i silnik wpadnie w tryb awaryjny...Zaczynam się trochę gubić... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rob555 0 Opublikowano 13 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2008 dzwoniłem właśnie do tunera, który robił mi program i stwierdził, że wymiana turbiny na większą i korekcja programu nic nie da, ponieważ i tak map sensor w układzie dolotowym nie pozwoli turbinie więcej pompować i silnik wpadnie w tryb awaryjny...Zaczynam się trochę gubić... Buhhahahaa :polew: :polew: No dobre...widac ze za wszelka cene nie chce dlubac wiecej bo nie potrafi ... Powiedz mu tak: ze AFN na seryjnym map sensorze spokojnie do 160-170KM wykrecisz (oczywiscie jak zmienisz osprzet). Wiec jak on to widzi na seryjnej turbinie?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cayman 0 Opublikowano 13 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2008 Rob, w takim razie jakie sugestie??? Założyć turbo od AWX'a i podjechać do kogoś na korektę programu, czy zrobić regenerację swojej turbiny od AFN'a? Jaki może być orientacyjny koszt takiej korekty bo chyba nie taki jak chipowania od "zera"... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 13 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2008 Rob, w takim razie jakie sugestie??? Założyć turbo od AWX'a i podjechać do kogoś na korektę programu, słuszna koncepcja ... tylko zmien tunera ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Murzyn Opublikowano 13 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2008 u pierwszego tunera korekte mialbys za free zapewne, no ale jak sobie nie poradzi z tym to mysle ze nowy tuner musi zrobic program od 0. W koncu jakos odpowiada za to Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się