Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] Korekcje pompowtryskiwaczy


ernius

Rekomendowane odpowiedzi

Byłem na małej diagnozie i wyszło, że coś się dzieje z jedną z pompek.

Na pierwszym cylindrze pokazywało od 0,8 do 1,1. Na trzech pozostałych +-0,3.

Paliwo kupione na Shellu.

Co 4-5 zbiorników wlewany STP czarny.

Pytanie: czy wymieniać czy regenerować, a może Jet Clean Tronic Liqui Moly ?

Przebieg auta to 219 tyś (potwierdzony)

Rocznik 2002.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakie masz bipy? kiedy wymieniałeś filtr paliwa? Czy oprócz złych korekcji masz inne objawy? np szarpanie, nierówna praca?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze tragedii nie ma :tongue4: jezdzic jak innych objawów nie ma, chyba ze nie masz na co kasy wydawac :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o BIPY to muszę się zmobilizować wkońcu i zrobić pełne logi.

Filtr powietrza i paliwa wymieniona jakieś 500km temu.

Objawy?? Poprzednie auto było Audi A3 z ASZ ( 130KM ) i ono zupełnie inaczej jeździło. Jazda była płynniejsza i auto śmigało lepiej.

Obecne A4 tak do 100km/h idzie ładnie ale dalej to takie męczenie auta. Poza tym mam takie mrowienia na kierownicy na biegu jałowym i czasami czuć niesystematyczne "zabujanie" ale to może być wina koła zamachowego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

objawami drgania i złych korekcji mogą byc też wyrobione oringi na pompkach...bynajmniej tak u mnie bylo...tylko ze jeszcze mialem problem z odpaleniem jak postal kilka dni

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

objawami drgania i złych korekcji mogą byc też wyrobione oringi na pompkach...bynajmniej tak u mnie bylo...tylko ze jeszcze mialem problem z odpaleniem jak postal kilka dni

Tez mi sie tak wydaje :) Sprawdzilbym jeszcze przy okazji kilka rzeczy jeszcze tzn. plecionke czy nie jest popekana , poduszki silnika i skrzyni :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Plecionka wymieniona na taką od znanego "GRUCHOTA" i wywalony katalizator.

Przy wymianie filtrów oglądałem tą plecionkę i nie ma widocznych uszkodzeń. Powodem usunięcia katalizatora i wymiany plecionki były właśnie te mrowienia.

Chyba nie ma za bardzo co gdybać tylko zrobić kpl logów.

W poniedziałek jadę na wymianę końcówek drążków i łączników stabilizatora to niech też sprawdzą poduszki.

Ale nadal nikt nie dał odpowiedzi czy jest sens regenerować pompowtryskiwacz. Mechanik dał mi informację, że jeśli element jest już w znacznym stopniu zużyty to regeneracja nie ma sensu. Prawda czy fałsz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...