Lulek 0 Opublikowano 13 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2011 Witam. Tak sobie czytam o tych wszystkich modach i sam powoli kompletuje graty Ale od dłuższego czasu zastanawia mnie co z temperaturą oleju? Jeżeli masz w serii 110 a po rezaniu 170Km to napewno temperatura jest wyższa od tej jaka powinna być? Czy stosujecie jakieś chłodnice czy co? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek98igo 0 Opublikowano 13 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2011 bylo poza tym czemu ma byc wyzsza?od ilosci koni? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lulek 0 Opublikowano 13 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2011 Mi się wydaje że powinna być wyższa, bo jeżeli kawałek metalu o kawałek metalu pocierasz lekko to nie jest tak rozgrzany jak trzesz mocno. No ale moge się mylić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian81Z 2 Opublikowano 13 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2011 masz juz chłodnice oleju orginalnie nawet w 90KM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aju 3 Opublikowano 13 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2011 Mi się wydaje że powinna być wyższa, bo jeżeli kawałek metalu o kawałek metalu pocierasz lekko to nie jest tak rozgrzany jak trzesz mocno. No ale moge się mylić. a co mocniej się pociera jak jest więcej mocy? przy upalaniu temp oleju rośnie i tyle, zobacz mój temat dyskusja o chłodnicy oleju... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się