bediks Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Opublikowano 17 Sierpnia 2011 witam od pewnego czasu wyskakuja mi nastepujace błedy w róznych konfiguracjach: VAG-COM Version: Release 409.1-US Control Module Part Number: 3B0 906 018 G Component and/or Version: 1,6l/2V SIMOS3 00HS0005 Software Coding: 06001 Work Shop Code: WSC 06435 Additional Info: WAUZZZ8DZ1A009121 AUZ5Z0Y5054202 Faults Found: 16555 - Fuel Trim: System Too Lean: Bank 1 P0171 - 35-00 - - 16486 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low P0102 - 35-10 - - - Intermittent 16555 - Fuel Trim: System Too Lean: Bank 1 P0171 - 35-00 - - 16486 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low P0102 - 35-10 - - - Intermittent 16555 rozumiem ze to przepływomierz, jakie moga byc usterki tego błedu?? 16486 o co chodzi z tym wywazaniem?? pytanie jak wyzej o powody bledu zauwazylem ze bład 16486 wystepuje tylko i wylacznie na niskich obrotach tj gdy np ruszajac ze wstecznego za mało dam gazu, auto zamuli na chwile i juz bład wyskakuje powyzsze błedy wyskakuje róznie tj albo parami albo po 3 albo wszytskie 4 albo wogóle tylko 1 , zapala sie przy tym kontrolka check engine, czasami jak postoi trche, odpalam na nowo to check gasnie czyli pewnie chodzi o sporadycznosc błedów, zalezy mi na samodzielnym usunieciu usterek bo nie chce znowu jakiemus mechanikowi placic za damski. prosze o pomoc i pozdro
IDUAL Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Opublikowano 17 Sierpnia 2011 16486 - to błąd przepływomierz za niskie napięcie wyjścia 16555 - korekcja mieszanki za uboga a usterki spowodowowane złymi wskazaniami przepływomierza to może być np: za uboga mieszanka więc błąd 16555 może wynikać z błędu 16486 sprawdz połączenie przepływomierza lub wymien go.
bediks Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 17 Sierpnia 2011 no wlasnie na poczatku pokazywal sie tylko blad ptzeplywomierza dopiero ostatnio doszedl blad mieszanki co mialo by sens. tylko nie wiem czy lepiej kupic uzywke z aledrogo czy tani nowy zamiennik bo nie chce od razu kupywac nowki ori zeby nie okazalo sie ze to nie to i pare stow w plecy [br]Dopisany: 17 Sierpień 2011, 17:50_________________________________________________a jak spwdzic najlepiej połączenie?
IDUAL Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Jak kupiłem zamiennik przeływki to auto paliło 9l na sto kopciło jak staty ursus i klekotało ze nie wiem. Tak że tylko orginał jeżeli chodzi o przepływke jak już coś to kup używke tylko zaznacz że zwócisz jak nie bedzie działać.
bediks Opublikowano 5 Września 2011 Autor Opublikowano 5 Września 2011 a jak sprawdzic polaczenie, co mozna zrfobic zanim sie wezme za wymiane??[br]Dopisany: 18 Sierpień 2011, 08:20_________________________________________________a jeszcze jedno pytanie. kiedy odpalam na zimnym silniku rano to błędy się nie pokazują . dopiero kiedy pojezdzę troche ale też nie zawsze kiedy się nagrzeje wyskakuje check engine blad przepływki i auto łapie lekkiego mula . czy to kolejny objaw że napewno trzeba wymienić maf?[br]Dopisany: 21 Sierpień 2011, 11:50_________________________________________________znalazlem cos takiego: http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/16555/P0171/000369 16555/P0171/000369 - Fuel Trim; Bank 1: System Too Lean Possible Causes * Mass Air Flow Sensor (G70) defective * Intake System Leak(s) Possible Solutions * Check Mass Air Flow Sensor (G70) * Check Fuel Pressure Regulation * Check Fuel Pump * Check Injectors * Check Intake System for Leaks * Check Exhaust System for Leaks * Check Secondary Air System for Leaks * Check Vacuum Pipes for Leaks czy potwierdzenie ze powodem obydwu błedów moze byc sama przeplywka i teraz pytanie mierzyłem vagiem mase przepływu i na jałowym oscyluje wokół 2 g/s na trzecim biegu miedzy 3500 a 6500 rpm pokazalo max 70 g/s rozumiem ze to o wiele za malo?? powinno byc 100-120?? bo nie moge takiej informacji nigdzie znalezc[br]Dopisany: 25 Sierpień 2011, 20:56_________________________________________________po wymianie przepływki na ori uzywke bład przepływki juz sie nie pokazuje, auto przyspiesza lepiej, nie urywa podczas przyspieszania pozostaje bład 16555 który wciaz sie pokazuje w czym moge szukac usterki, chodzi o cos z paliwem, jak znajde chwile czasu musze wymienic filtr paliwa bo chyba od 50 tys nie wymieniany no i za wczesnie sie cieszyłem, bład 16486 nadal sie pokazuje jako sporadyczny, problem tkwi gdzie indziej[br]Dopisany: 04 Wrzesień 2011, 12:37_________________________________________________maly sukces, dzisiaj jestem po wymianie filtra paliwa, przeczuwałem najgorsze i wcale sie nie mylilem, ori od nowosci z 2000 roku, czyli 200 tys przejechane na jednym fitrze, po jego wymianie, błedy po kulkuminutowej jezdzie nie wystepuja, na wolnych obrotach gdzie od razu pokazywał sie bład mieszanki tez czysto. teraz zaloze jutro stara przepływke bo jezdze na tej zakupionej, jak wszystko bedzie w porzadku to bede mial na sprzedaz
Lukasz543 Opublikowano 19 Kwietnia 2019 Opublikowano 19 Kwietnia 2019 Cześć i jak rozwiazaleś problem z 16486 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too LowP 0102 - 35-10 - - - Intermittent u mnie też zaczął pojawiać się na niskich obrotach i zaczął zapalać się check engine.Na drugi dzień check gaśnie i znowu po iluś km pojawia się. Z góry dzięki za odpowiedź.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się