Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Wymiana Tarcz i klocków tył


Matysss

Rekomendowane odpowiedzi

wciskasz czujnik do oporu, mierzysz suwmiarką

potem delikatnie wycofujesz i mierzysz

mozna tez wcisnąc szczelinomierz gr. 0.7mm pomiedzy czujnik a pierscien ale to nie bedzie łatwe

Zrobilem tak jak kazales podlaczylem pod VAG-a i wyskoczyl mi blad czujnika z lwej strony... co to oznacza ze jest do wymiany?? czy wyjac go i przeczyscic??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jezeli pojawil sie blad to jest uwalony czujnik lub kabel

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...