Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[INNE] Wysokie obroty


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Pacjent to vw golf mk4 1.6, sytuacja wygląda tak, że jadę i nagle auto samo zaczyna przyśpieszać co jest skutkiem samoczynnego wzrostu obrotów w tym momencie wrzucam na luz obroty wynoszą 3000 wrzucam bieg aby zmniejszyć oborty po jakieś chwili obroty wracają do właściwego poziomu, później znowu podobnie auto czuję, że samo przyśpiesza wrzucam luz obroty 4500 silnik piłuje wrzucam bieg jadę po jakiejś chwili znowu wracają do normy. Po podpięciu kompa nie mogę wejść w moduł silnika tzn. nie mogę a czasami wejdzie ale w taki sposób, że nie mogę sprawdzić błędów, mam taki komunikat:

Control Module Part Number: 06A 906 019 BF

Component and/or Version: 1.6l R4/2V SIMOS 22439

Software Coding: 0004000

Work Shop Code: WSC 31414

No Faults Found

or DTCs not supported by controller

a communication error ocurred

natomiast po wejściu w licznik pokazuje mi błąd czujnika temperatury G2 (w sumie pomyślałem, że to przez ten czujnik ale wyczytałem, że niby on odpowiada za wskazanie na budziku a tam temperatury równiutko 90 stopni ale gdzieś znowu pisano, że jest zaintegrowany z czujnikiem G62 który podaje temp. do kompa i już teraz nie wiem co myśleć)

Control Module Part Number: 1J0 919 880 B

Component and/or Version: KOMBI+WEGFAHRS. MM0 V03

Software Coding: 00143

Work Shop Code: WSC 72851

Additional Info: Ident.-Nr. WEGFAHRS.:VWZ6Z0V0005393

1 Fault Found:

01039 - Coolant Temperature Sensor (G2)

30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent

podpowiedzcie jak to ugryźć czy wymieniać ten czujnik, jaka może być przyczyna takiego stanu ?

p.s. w tamtym roku występowało falowanie obrotów ale z tym sobie poradziłem czyszcząc przepustnicę, adaptacja i po problemie

Opublikowano

Objawy takie jakby to właśnie przepustnica się zacinała... Rozumiem że jak "kopniesz" w gaz to obroty wracają do normalnej wartości? Jeśli tak to zacząłbym od ponownego wyczyszczenia i adaptacji przepustnicy, a potem kombinował dalej jeśli to nie pomoże.

Opublikowano

czy jeśli byłaby to przepustnica to auto samo by przyśpieszało tzn. jadę na zapiętym biegu nie dotykam gazu i auto zaczyna przyśpieszać ?, "nie kopałem" w gaz po prostu wrzucałem bieg auto jechało i po chwili wracało do normy, bo rozumiałbym to jeśli dodajęgaz i przepustnica zawiesza się i po odjęciu gazu obroty utrzymują się na jakimś poziomie a tutaj auto tak jakby samo dodawało gazu

Opublikowano

w tamtym roku czyściłem na glanc i nie było już problemów z falowanie obrotów

wczoraj odpiąłem klemę od aku ale nie pomogło to w podłączeniu do sterownika silnika nie mam pomysłu czemu nie mogę się połączyć

jeśli chodzi o czujnik to odpiąłem wtykę sprawdziłem styki przeczyściłem i potraktowałem kontaktem pojeździłem trochę autem i póki co nie pojawia się błąd z czujnikiem i nie było problemu z obrotami, będę obserwował jak się będzie auto zachowywać i zobaczę czy dalej będą takie cyrki z obrotami

czekam na pomysły czemu nie mogę wejść do sterownika silnika ? podpowiedzcie coś

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...