Skocz do zawartości

tomek20stencel5

Pasjonat
  • Postów

    555
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O tomek20stencel5

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia tomek20stencel5

4

Reputacja

  1. Sciągnij gumę, lekko przeszlifuj papierem, podkład i czarny mat i będzie super.
  2. Wygląda na to, że albo końcówki drążków mówią papa, albo co moim zdaniem górne wahacze, to one najszybciej siadają i najlepiej je słychać właśnie na skręconych kołach i dziurach/nierównościach.
  3. Zależy jakie fotele. Jeżeli masz regulowane ręcznie i na takie chcesz wymienić to nie ma żadnego problemu, jeżeli masz elektrycznie (chodzi o przesuwanie przód tył) i wymieniasz na ręcznie (w drugą stronę również) to jest sporo roboty bo trzeba zmieniać całe mocowania.
  4. Pozdro GILI, mijałem się wczoraj z Tobą, leciałeś niebieskim MP4 z Ostródy na Olsztyn
  5. No dokładnie, o to chodziło, tam idą te czarne. Z tym, że te nakrętki mają ten sam gwint, widzisz, są na zdjęciu nakręcone na sworznie, zaraz za kapturkami. I po co są te?
  6. Chodzi mi o te, które własnie są na sworzniach nakręcone, one przecież nie mają kołnierza. Są o wiele mniejsze od oryginalnych, tak samo jak ori przy sworzniach wyglądają te czarne i moim zdaniem to one własnie powinny być na sworzniach nakręcone. Tylko teraz pytanie po co byłyby te srebrne które są no i gdzie kręcimy te czarne?
  7. Mam pytanie z trochę innej beczki - w komplecie wahaczy MS przy czterech dolnych wahaczach są dziwne nakrętki - mianowicie samokontrujące M12 - są albo nakręcone na sworzeń albo w woreczku razem z wahaczem. Czy tymi śrubami dokręcać sworzeń? Nie mają one ani kołnierza ani żadnej podkładki, a z tego co się orientuję to na sworznie idą inne nakrętki - z dużym kołnierzem ale nie samokontrujące, bez żadnego lepiszcza. Jak to w końcu jest, po co są te nakrętki?
  8. Piszesz, że zapalają się wraz z tylnym stopem. Odepnij czujnik stopu i wtedy będziesz miał pewność.
  9. Znalazłem na allegro używany gwint z regulacją twardości do B5 ZAWIAS GWINT BILSTEIN AUDI A4 B5 Z REGULACJA P/T (3896632098) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. . Jak myślicie, warto za tą cenę, czy lepiej kupić coś nowego z niższej półki?
  10. Jeżeli ma polifta to potrzeba taśmę zmienić z tego co wiem na tą z b6, a jeśli przedlift to dodatkowo jeszcze redukcja.
  11. Bicie podczas hamowania to praktycznie zawsze krzywa tarcza.
  12. Miałem oryginał tego bieżnika na busie - to nokian hakkapeliitta 5 - świetnie się na nich jeździło i bardzo wytrzymałe.
  13. Sprawdź przekaźnik z tyłu w bagażniku we wzmacniaczu. Może być wysrany i nie załącza wzmaka.
  14. Tak tak, wiem, innego brać nie chcę, tylko czy ktoś podpowie czy to dobry nr katalogowy, bo było kilka wersji i nie jestem pewien, a chcę zamówić z neta bo w sklepie cenią sobie za lobro 270zł.
  15. Mam pytanie - jako, że terkoczą mi już przeguby chcę je wymienić i nie wiem, czy dobry chcę kupić. Z tego co się orientuje to potrzebuję Lobro 303 409. Czy ktoś potwierdzi, że to dobry i będzie pasował? Przegub zew. LOBRO AUDI A4 A6 1.9TDI 115km 116km (3718166917) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. - czy ten będzie ok? Jak myślicie, ten z aukcji to oryginał, czy lepiej nie brać z alledrogo?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...