Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Problem z automatem


mazaq

Rekomendowane odpowiedzi

Witam forumowiczów.

Jestem posiadaczem Audi A4 1996r. z silnikiem benzynowym 1,8 plus LPG. Jest to auto z automatyczną skrzynią, no i właśnie z tym mam problem. Po przejechaniu kilku kilometrów kiedy silnik się już zagrzeje samochód zaczyna mi mocno szarpać kiedy gwałtownie ruszam z pierwszego biegu. Objaw ten występuje gdy jade na gazie, ale też i na benzynie. Dzieję się tak tylko po zagrzaniu, gdy silnik jest zimny to skrzynka idealnie zmienia biegi. Trzy miesiące temu wymianiałem wszystkie zużyte części skrzyni, regenerowany był konwerter, wynieniony olej jak i wszystkie wszystkie filtry. Niestety nic się nie zmieniło. Zrobiłem adaptacje przepustnicy, silnik nie pokazuje żadnych błędów. Warsztat, który robił mi skrzynie nie ma pojęcia czemu się tak dzieje. Podejrzewają, że wina leży w elektryce silnika, albo całym komputerze. Może ktoś z Was miał podobny problem? Może taki temat już był poruszany? Proszę o pomoc, żaden warsztat w mojej okolicy nie potrafi mi pomóc.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam kolegę z żagania, trzeba zacząć jakie błędy wywala na kompie, z fusów nie będziemy wróżyć...

no chyba że nie wywala żadnych błędów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli zostanie tylko ASO

a co tam wywróżą z fusów ???

tam nieraz robią chłopaki za 1,5k i dlaczego by mieli się przykładać do roboty(jeszcze przy cudzym aucie) ,warsztat który się specjalizuje w automatach na pewno będzie lepszym rozwiązaniem niż aso :good:

Jam bym wrócił do warsztatu na wymianę oleju, filtra,może trzeba zrobić dynamiczną wymianę by dokładnie wypłukać skrzynię ....podjedź do innego warsztatu- podpytaj ,to się samo nie naprawi :gwizdanie: ,a im dłużej się czeka z decyzją to jest tylko później drożej w przypadku automata -wiem bo przeszedłem coś podobnego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zakladali 3 sterowniki i jest to samo, a ten z mojego auta na innym samochodzie smiga elegancko. Zaczerpnalem opini innego warsztatu, dziwia sie ze takie cos dzieje sie tylko przy zagrzanym silniku (moze jest minimalne pekniecie na tloku, ktore pod wplywem wysokiej temperatury przepuszcza powietrze?). Nie chce oddawac skrzyni do innego warsztatu bo mam gwarancje na wymienione czesci i nie chce jej stracic, a oni twierdza, ze sprawdzili wszystko co mogli. Wygrzebalem na forum, ze przyczyna moze byc uszkodzony czujnik predkosci i obrotow, ale wtedy chyba na kompie pokazaloby blad? Byl ktos z Was w serwisie Audi w Weiswasser? Znaja sie na rzeczy?

Pozdrawiam, kazda wskazowka jest dla mnie bardzo wazna :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

benzynka ekstrakcyjna albo srodek do czyszczenia zaciskow hamulcowych i przepływke wyjąć i wyczyścic dokładnie. To jest bolączka aut vw w banzynie a ma wielki wpływ na płynność jazdy auta w czasie zasilania gazem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To moze wruc do tego oleju ktory byl znaczy czerwony.a Moze jest zbyt malo albo zv=byt duzo oleju. Słyszalem ze jesli w automacie jest zbyt malo lub zbyt duzo to skrzynia wariuje albo zbyt szybko zmienia biegi albo zbyt wolno tak ze moze to ma jakies znaczenie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...