Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AJL] Proszę o ocenę logów, brak mocy, trochę ciągnie od 3tyś


rafal1717

Rekomendowane odpowiedzi

Witam...

Jestem nowym użytkownikiem i przepraszam za ewentualne pomyłki...

Mój silniczek stracił moc do 3 tyś nic się nie dzieje...

Stawiałem na DV ale wymiana na nowy oryginalny nic nie dała...

Prosiłbym o ocenę logów które dzisiaj wykonałem logowałem na 3 biegu od 1500 gaz w podłogę do 5000...

Logowałem kanały 002 007 025 oraz 003 008 011 tak wyczytałem na forum...

Prosiłbym o ocenę tych logów ewentualnie podpowiedź które kanały jeszcze logować...

Może to przepływka lub n75...??

logi_audi_1.jpg

logi_audi_2.jpg

[br]Dopisany: 29 Sierpień 2011, 15:14_________________________________________________Koledzy pomoże ktoś przy ocenie tych logów...??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdz ciśnienie doładowania najpierw :wink4:[br]Dopisany: 30 Sierpień 2011, 19:05_________________________________________________i przepływka chyba troche za mało pokazuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki wielkie za odpowiedź kolego...

może podpowiesz jak można to sprawnie sprawdzić bo z tego co się

orientuję to w moim silniczku nie da się tego zrobić na kanale 115...

czy pozostaje tylko zamontować wskaźnik doładowania ...?? [br]Dopisany: 31 Sierpień 2011, 09:57_________________________________________________Witam Ponownie...

Tak jak radził kolega sprawdziłem ciśnienie doładowania...

Zamontowałem wskaźnik i dzisiaj przy trasie ok. 250km obserwowałem ciśnienie...

Na odcinku ok 100km bez gaszenia samochodu przez pierwsze ok 50km ciśnienie max. w okolicach 0.2-0.3 bara

praktycznie takie samo przy każdych obrotach...

Po tym dystansie turbo jakby się załączyło i dmuchało ok 0.5-0.6 bara...

Nie zmienia to faktu że do 3 tyś. obrotów praktycznie nic się nie dzieje ciśnienie max 0.15 bar

dopiero po 3 tyś jak już chodzi to ładuję...

Co może powodować to że raz ładuje a raz nie i dlaczego wstaje dopiero od 3 tyś...??

Czy pozostaje tylko oddać turbinkę do regeneracji czy jeszcze coś można sprawdzić...??

Zastanawia mnie czy to przypadkiem kat nie jest zapchany przebieg 176 tyś z czego ok 110 tyś na gazie

a z tego co słyszałem gaz niezbyt dobrze wpływa na jego żywot...

Prosiłbym o jakieś podpowiedzi może któryś z kolegów też miał takie problemy z tym motorkiem...

Pozdrawiam...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepływka pracuje OK dziwinie zachowuje sie EVAP wyłącza sie dopiero przy 3tys i widac ze dopiero wtedy zaczyna poprawnie działac cały układ. Odłacz na próbe i zobacz jak bedzie sie zachowywać. Przy okazji wymyj i przedmuchac N-75

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepływka pracuje OK dziwinie zachowuje sie EVAP wyłącza sie dopiero przy 3tys i widac ze dopiero wtedy zaczyna poprawnie działac cały układ. Odłacz na próbe i zobacz jak bedzie sie zachowywać. Przy okazji wymyj i przedmuchac N-75

A tak przy okazji to czym wymyć N75 i w jaki sposób go przdmuchać- nigdy tego nie robiłem :no: Co do tematu to auto ma katalizator?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na wstępie dziękuję za zainteresowanie tematem...

Co do wężyków sprawdzałem i wyglądają ok...

Wskaźnik doładowania na postoju pokazuje ok -0,7bar...

Co do EVAP-a nie ruszałem nic przy nim ale od jakiegoś czasu zauważyłem że raz słychać jak cyka a raz nie

nie wiem czy to normalne ponieważ wcześniej nie zwracałem na niego uwagi...

Jeżeli chodzi o n75 wyjmę i przedmucham tylko jakim ciśnieniem żeby nic nie zepsuć...

Auto ma katalizator... Dzisiaj w nocy przejechałem odcinek ok 10km turbina ładowała tak do 0,5bar obroty max

utrzymywałem na poziomie 4-4.5tyś i po otwarciu maski wyraźnie świeciła się gorąca część turbiny wraz w kolektorem wydechowym

natomiast już katalizator nie... teraz pytanie czy to normalne i czy można stwierdzić że kat jest ok czy wręcz odwrotnie...?? [br]Dopisany: 14 Wrzesień 2011, 00:08_________________________________________________Witam Ponownie...

Po ciężkich trudach udało mi się wydobyć turbinkę oraz kata...

Okazało się że turbinka ma się dobrze z tym że ma uszkodzoną klapkę wg szczerze mówiąc nie wiem jakim cudem nie wpadła w kata...

Po ponad 2 tygodniach znalazłem "dawcę" części gorącej turbinki i zamontowałem zamiennik katalizatora...

Osiągi się trochę poprawiły natomiast nie imponująco ale turbinka wreszcie ładuje lepiej i bez przerw max ok 0.8bar...

Po jakimś tygodniu zaczęły pojawiać się szarpania na gazie przy przyspieszaniu ustawienia mapy nic nie pomogły...

Postanowiłem jeździć na Pb i okazuje się że autko ma tendencje do szarpania również na Pb przy dużym obciążeniu gaz w podłogę...

Co dziwne na gazie komputer pokazywał za ubogą mieszankę natomiast na Pb po szarpaniach nie ma żadnych błędów na kompie...

Przepływa chyba ma się dość dobrze... Dzisiaj zrobiłem logi min kanałów 115 i 116... na kanale 115 intrygują mnie wartości powyżej zera na 3 cylindrze natomiast na 116 dziwne napięcia na 3 i 4 cylindrze... Moje podejrzenia to padające cewki tylko czy idę w dobrym kierunku...?? Prosiłbym żeby ktoś orientujący się w temacie spojrzał na te logi i może coś podpowiedział... Z góry dziękuję za wszystkie podpowiedzi...

Pozdrawiam...

[br]Dopisany: 09 Październik 2011, 22:44_________________________________________________

002_003_116.jpg

11_11_15.jpg

[br]Dopisany: 09 Październik 2011, 22:00_________________________________________________Witam...

Prosiłbym jeszcze raz o analizę logów...

Samochodzik troszkę ciężko odpala czego wcześniej nie było jak postoi 2 dni trzeba bardzo długo kręcić...

Do tego dziwnie zachowuje się temp. na desce raz pokazuje 90 a za chwilę 85 stopni wcześniej cały czas pokazywało prawidłowo 90 stopni...

Samochód do 3 tyś ciągnie przeciętnie budzi się jakby od 3tyś. ale nadal nie czuć tych 180km...

Dzisiaj porobiłem logi kanałów od 1 do 16...

Dodam że turbo ładuje prawidłowo ok 0,7-0,8bar , świece wymienione 2 tyg. temu na platyny NGK wszystkie podciśnienia i ciśnienia sprawdzone i szczelne...

Prosiłbym o jakieś podpowiedzi gdzie szukać usterek...

Z góry dziękuję za pomoc...

Pozdrawiam...

001_002_003.jpg

002_013_016.jpg

004_005_006.jpg

007_008_009.jpg

010_011_012.jpg

013_014_015.jpg

[br]Dopisany: 06 Listopad 2011, 19:48_________________________________________________Witam Panowie...

Prosiłbym żeby ktoś w wolnej chwili spojrzał na te logi...

Będę bardzo wdzięczny...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...