Skocz do zawartości

rafal1717

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O rafal1717

Osiągnięcia rafal1717

0

Reputacja

  1. Witam, Od dłuższego czasu zmagam się z ciężkim odpalaniem AFB. Do tej pory udało się sprawdzić wszystko co związane jest z doprowadzeniem paliwa do pompy czyli filtr, zaworek, przewody wymienione na przezroczyste, uszczelka pod sterownikiem itd. W przewodach do pompy i na powrocie do filtra nie widać żadnych oznak powietrza. Auto na zimnym po postoju nieraz odpala po kliku sekundach, innym razem prawie po zajechaniu aku natomiast innym razem mniej więcej w połowie biorąc pod uwagę skrajne przypadki, Jak już odpali i trochę się zagrzeje oczywiście pali od strzała. Do podczas dynamicznej jazdy wpada najprawdopodobniej w tryb awaryjny i nie chce się wkręcać powyżej 3tyś. obrotów (o dynamice oczywiście nie wspomnę). Prosiłbym o ocenę logów może na ich podstawie uda się stwierdzić gdzie szukać przyczyny tych anomali. Z GÓRY DZIĘKUJĘ za POMOC. Logi Statyczne: 001, 002, 003 http://vaglog.pl/log_237151.html 004, 005, 006 http://vaglog.pl/log_237152.html 007, 008, 009 http://vaglog.pl/log_237156.html 010, 011, 012 http://vaglog.pl/log_237153.html 013, 014, 015 http://vaglog.pl/log_237155.html 016, 019, 018 http://vaglog.pl/log_237157.html 011, 004, 002 http://vaglog.pl/log_237154.html Logi Dynamiczne: 001, 002, 003 http://vaglog.pl/log_237158.html 004, 005, 006 http://vaglog.pl/log_237164.html 007, 008, 009 http://vaglog.pl/log_237160.html 010, 011, 012 http://vaglog.pl/log_237162.html 013, 014, 015 http://vaglog.pl/log_237161.html 016, 019, 018 http://vaglog.pl/log_237159.html 011, 004, 001 http://vaglog.pl/log_237163.html
  2. Na wstępie dziękuję za zainteresowanie tematem... Co do wężyków sprawdzałem i wyglądają ok... Wskaźnik doładowania na postoju pokazuje ok -0,7bar... Co do EVAP-a nie ruszałem nic przy nim ale od jakiegoś czasu zauważyłem że raz słychać jak cyka a raz nie nie wiem czy to normalne ponieważ wcześniej nie zwracałem na niego uwagi... Jeżeli chodzi o n75 wyjmę i przedmucham tylko jakim ciśnieniem żeby nic nie zepsuć... Auto ma katalizator... Dzisiaj w nocy przejechałem odcinek ok 10km turbina ładowała tak do 0,5bar obroty max utrzymywałem na poziomie 4-4.5tyś i po otwarciu maski wyraźnie świeciła się gorąca część turbiny wraz w kolektorem wydechowym natomiast już katalizator nie... teraz pytanie czy to normalne i czy można stwierdzić że kat jest ok czy wręcz odwrotnie...?? [br]Dopisany: 14 Wrzesień 2011, 00:08_________________________________________________Witam Ponownie... Po ciężkich trudach udało mi się wydobyć turbinkę oraz kata... Okazało się że turbinka ma się dobrze z tym że ma uszkodzoną klapkę wg szczerze mówiąc nie wiem jakim cudem nie wpadła w kata... Po ponad 2 tygodniach znalazłem "dawcę" części gorącej turbinki i zamontowałem zamiennik katalizatora... Osiągi się trochę poprawiły natomiast nie imponująco ale turbinka wreszcie ładuje lepiej i bez przerw max ok 0.8bar... Po jakimś tygodniu zaczęły pojawiać się szarpania na gazie przy przyspieszaniu ustawienia mapy nic nie pomogły... Postanowiłem jeździć na Pb i okazuje się że autko ma tendencje do szarpania również na Pb przy dużym obciążeniu gaz w podłogę... Co dziwne na gazie komputer pokazywał za ubogą mieszankę natomiast na Pb po szarpaniach nie ma żadnych błędów na kompie... Przepływa chyba ma się dość dobrze... Dzisiaj zrobiłem logi min kanałów 115 i 116... na kanale 115 intrygują mnie wartości powyżej zera na 3 cylindrze natomiast na 116 dziwne napięcia na 3 i 4 cylindrze... Moje podejrzenia to padające cewki tylko czy idę w dobrym kierunku...?? Prosiłbym żeby ktoś orientujący się w temacie spojrzał na te logi i może coś podpowiedział... Z góry dziękuję za wszystkie podpowiedzi... Pozdrawiam... [br]Dopisany: 09 Październik 2011, 22:44_________________________________________________ [br]Dopisany: 09 Październik 2011, 22:00_________________________________________________Witam... Prosiłbym jeszcze raz o analizę logów... Samochodzik troszkę ciężko odpala czego wcześniej nie było jak postoi 2 dni trzeba bardzo długo kręcić... Do tego dziwnie zachowuje się temp. na desce raz pokazuje 90 a za chwilę 85 stopni wcześniej cały czas pokazywało prawidłowo 90 stopni... Samochód do 3 tyś ciągnie przeciętnie budzi się jakby od 3tyś. ale nadal nie czuć tych 180km... Dzisiaj porobiłem logi kanałów od 1 do 16... Dodam że turbo ładuje prawidłowo ok 0,7-0,8bar , świece wymienione 2 tyg. temu na platyny NGK wszystkie podciśnienia i ciśnienia sprawdzone i szczelne... Prosiłbym o jakieś podpowiedzi gdzie szukać usterek... Z góry dziękuję za pomoc... Pozdrawiam... [br]Dopisany: 06 Listopad 2011, 19:48_________________________________________________Witam Panowie... Prosiłbym żeby ktoś w wolnej chwili spojrzał na te logi... Będę bardzo wdzięczny...
  3. dzięki wielkie za odpowiedź kolego... może podpowiesz jak można to sprawnie sprawdzić bo z tego co się orientuję to w moim silniczku nie da się tego zrobić na kanale 115... czy pozostaje tylko zamontować wskaźnik doładowania ...?? [br]Dopisany: 31 Sierpień 2011, 09:57_________________________________________________Witam Ponownie... Tak jak radził kolega sprawdziłem ciśnienie doładowania... Zamontowałem wskaźnik i dzisiaj przy trasie ok. 250km obserwowałem ciśnienie... Na odcinku ok 100km bez gaszenia samochodu przez pierwsze ok 50km ciśnienie max. w okolicach 0.2-0.3 bara praktycznie takie samo przy każdych obrotach... Po tym dystansie turbo jakby się załączyło i dmuchało ok 0.5-0.6 bara... Nie zmienia to faktu że do 3 tyś. obrotów praktycznie nic się nie dzieje ciśnienie max 0.15 bar dopiero po 3 tyś jak już chodzi to ładuję... Co może powodować to że raz ładuje a raz nie i dlaczego wstaje dopiero od 3 tyś...?? Czy pozostaje tylko oddać turbinkę do regeneracji czy jeszcze coś można sprawdzić...?? Zastanawia mnie czy to przypadkiem kat nie jest zapchany przebieg 176 tyś z czego ok 110 tyś na gazie a z tego co słyszałem gaz niezbyt dobrze wpływa na jego żywot... Prosiłbym o jakieś podpowiedzi może któryś z kolegów też miał takie problemy z tym motorkiem... Pozdrawiam...
  4. Witam... Jestem nowym użytkownikiem i przepraszam za ewentualne pomyłki... Mój silniczek stracił moc do 3 tyś nic się nie dzieje... Stawiałem na DV ale wymiana na nowy oryginalny nic nie dała... Prosiłbym o ocenę logów które dzisiaj wykonałem logowałem na 3 biegu od 1500 gaz w podłogę do 5000... Logowałem kanały 002 007 025 oraz 003 008 011 tak wyczytałem na forum... Prosiłbym o ocenę tych logów ewentualnie podpowiedź które kanały jeszcze logować... Może to przepływka lub n75...?? [br]Dopisany: 29 Sierpień 2011, 15:14_________________________________________________Koledzy pomoże ktoś przy ocenie tych logów...??
  5. Witam Panowie liczę na owocną współpracę
×
×
  • Dodaj nową pozycję...