Adrianek20 0 Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Witam wszystkich. Mój problem wygląda tak: jadąc nic się nie działo a jak zatrzymałem się na parkingu i po godzinie ruszyłem to po chwili jazdy gdy chciałem zmienić bieg zobaczyłem że pedał sprzęgła wpadł na max i nie chciał już powrócić. Po zatrzymaniu samochodu zobaczyłem pod nim dużą kałuże oleju, biegi wchodziły do tej pory bez najmniejszych problemów jakieś 15tys temu było robione sprzęgło został zastosowany zamiennik Valeo który nie posiada koła dwumasowego. Na razie nie miałem możliwości zobaczyć go od spodu wiec nie wiem jak to wszystko wygląda, a wy sądzicie że co to może być?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aju 3 Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2011 prędzej to nie olej a płyn z wysprzęglika, zobacz czy masz płyn hamulcowy w zbiorniczku i będziemy gadać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adrianek20 0 Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Mam na samym dnie płyn hamulcowy a kałuża która po mnie została to była spora Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aju 3 Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2011 czyli płyn hamulcowy ucieka, albo wysprzęglik się skończył albo ta rurka co łączy się z nim u mnie siadł wysprzęglik Zaraz zaleje Ci sprzęgło i spalisz je więc ogarniaj temat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adrianek20 0 Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2011 A jeśli by mi padł wysprzęglik to muszę odczepiać skrzynię czy da się go wymienić bez konieczności jej demontażu?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aju 3 Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2011 jest na zewnątrz, wymiana zajmuje maks kilkadziesiąt minut Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adrianek20 0 Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Dolałem dziś płynu hamulcowego i zobaczyłem ze cieknie z okolic odpowietrznika wysprzęglika i wywala cały płyn na zewnątrz, jak uważasz mógł dostać się płyn do sprzęgła?? I czy byś mógł mi w skrócie powiedzieć jak się zabrać za wymianę go i jaki kupić bo widziałem ze występują dwa rodzaje jedne plastikowe np. firmy SACHS przynajmniej na takie wyglądają jaki i ze stali np. firmy LPR, FEBI BILSTEIN Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aju 3 Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2011 kup jakiś ze średniej półki, nie najtańszy nie najdroższy, nie wiem jaki Ci polecić bo ja wyszedłem na podwórku i wziąłem sobie inny... Odkręć rurkę doprowadzająca płyn, później wyciągnij go zdecydowanym ruchem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adrianek20 0 Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Z tego co patrzyłem u siebie to jest on mocowany na jakąś śrubę a przewód jest tylko na taką zawleczkę. Jak sądzisz mógł dostać się ten płyn do sprzęgła?? I jak będę montował nowy ten wysprzęglik to skrzynia w jakiej pozycji ma być najlepiej?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aju 3 Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2011 no dostać się mógł zawsze, nie umiem tego ocenić, trzeba by było endoskopem luknać Faktycznie rurka jest na zawleczkę mój błąd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adrianek20 0 Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Tylko problem bo nie posiadam takiego sprzętu i nie mam pojęcia jak bym mógł to sprawdzić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aju 3 Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2011 no na odległość CI nie pomogę, chyba zostaje Ci uznać że może się nic nie wlało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adrianek20 0 Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2011 A w twoim przypadku dostało się coś płynu do sprzęgła?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aju 3 Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2011 tak i spaliłem tarczę sprzęgła przy przejściu z 3 na 4 bieg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scholl22 0 Opublikowano 31 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2011 mam podobny problem w silniku ajm (rocznik 2000).Może ktoś podpowie jaki symbol ma wysprzęglik? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aju 3 Opublikowano 31 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2011 pasuje każdy hydrauliczny do 5biegów tdi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adrianek20 0 Opublikowano 2 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Września 2011 A te spalenie sprzęgła nastąpiło jak zamontowałeś ten drugi wysprzęglik i pojechałeś na jazdę próbną?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aju 3 Opublikowano 2 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2011 nie, padło w trasie, na parkingu wpadł mi pedał sprzęgła w podłogę, wyciągnąłem go ręką, dolałem płynu.... i po paru stówkach sprzęgło powiedziało żegnam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się