Skocz do zawartości

scholl22

Pasjonat
  • Postów

    40
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O scholl22

Osiągnięcia scholl22

0

Reputacja

  1. scholl22

    Wymiana rozrządu

    Dzięki za pomoc. Reklamowałem turbo i teraz po reklamacji wszystko wróciło do normy.
  2. POdobne objawy były u kolegi .Wymienił pompę vacum i pomogło. Nie wiem co w twoim przypadku może być odpowiedzialne za to przymulenie. Odpisz jak znajdziesz przyczynę.
  3. Nie cieknie ci pompa vacum? Sprawdź pompę.
  4. scholl22

    Wymiana rozrządu

    Turbinę regenerowałem bo już raz była czyszczona i cały czas łapała tryb awaryjny( okazało się uszkodzenia wirnika). Silnik nie brał oleju wcześniej, czyli rozumiem że nie puszczała oleju. Teraz dolałem na 800 km ok. 0,5 l
  5. scholl22

    Biały dym

    Czy można sprawdzić czy puściły uszczelniacze turbo ?
  6. scholl22

    Wymiana rozrządu

    Dymi po rozgrzaniu silnika na biało. Może ktoś podpowie co to może być? Czytałem, że może turbo puszcza oliwę, uszczelniacze zaworów lub pompowtrysków. Ubywa oleju w silniku wcześniej tego nie było. Czy ktoś może pomóc zdiagnozować usterkę? Pozdrawiam
  7. scholl22

    Biały dym

    U mnie regenerowałem turbinę i po nagrzaniu silnika kopci na biało. Przed regeneracją tego nie było. Co może być przyczyną tego stanu rzeczy? Ubywa trochę oleju . Wcześniej nie było ubytków oleju. Jak sprawdzić czy nie puściły uszczelniacze na turbinie?
  8. scholl22

    Wymiana rozrządu

    Witam. Wymieniłem rozrząd w ajm i regeneracja turbo. Po tym wszystkim turbo super ale po rozgrzaniu zaczął dymić na biało , siwo na wolnych obrotach. Odma sprawdzona.ok Nie wiem czemu tak się stało. Przed wymianą rozrządu tego nie było. Co to może być? Czy kąt synchronizacji ma tu znaczenie?
  9. mam podobny problem w silniku ajm (rocznik 2000).Może ktoś podpowie jaki symbol ma wysprzęglik?
  10. scholl22

    [B5 AJM] Obroty silnika

    Witam. Poczytałem trochę o tym. Wiem że obroty w ajm powinny być w przedziale 830-900 rpm. U mnie odczyt z klimatronica kanał 27 na zimnym silniku jest 840. Gdy się rozgrzeje na biegu jałowym na tym samym kanale zaczyna pulsować raz 780 , raz 840. Nie słychać falowania obrotów, ani nie widać odchylenia na blacie wskazówki od obrotów. Z czym to może być związane oraz jak ustawić żeby obroty na rozgrzanym silniku były cały czas jednakowe?
  11. Miałem podobny problem. Nie mogłem auta zapalić jak zimny. Niekiedy zdarzało się że jak stanałem pod górkę to juz go nie zapałiłem. Odpalałem go wtedy na plaka od tapicerki. Zapalał bez problemu.Spece mówiły że paliwo się cofa, że zapowietrzony układ. A okazało się że pompki nie domagały. Wymieniłem i problem zniknął jak ręką odjął.
  12. Twoje autko mogło być wyprodukowane 1996 ale modelowo masz zapisane rok produkcji jako 1997. Sprawdź sobie sam. http://www.vw-club.ru/vw/vin/ Pozdrawiam
  13. Moja a4 wpada w notlauf. Logi wskazują że turbina do czysczenia i n75. czy ktoś może mi podać nazwę fachową (serwisową) i numer katalogowy tego zaworu bo w serwisie nie wiedzą co to jest N75 do silnika AJM rocznik 2000.
  14. Jak będzisz miał odpowiednie klucze to spoko w godzinkę . Ja sprawdziłem jakie klucze ale nie zauważyłem że jedna śruba jest pod zaworem EGR i musiałem mieć klucz z krzywką ale pojechałem do sklepu i kupiłem bez problemu. Także ja robiłem to po raz pierwszy i nie było problemu. Tylko jak odkręczisz pokrywę to przykryj czymś to miejsce żeby ci nie naleciało syfu do zaworów. Spoko dasz radę .Powodzonka
  15. Ja przy swoim sam wymieniłem choć nie jestem żadnym znawcą. Zmusiła mnie sytuacja, bo wyjeżdżałem dość daleko a tu cieknie spod uszczelki. Koszt mojej uszczelki to 43 zł. Powodzonka
×
×
  • Dodaj nową pozycję...