Jump to content
IGNORED

[B5 AJM] Chwilowe przymulenie przy ostrym ruszaniu


lukaseq1

Recommended Posts

Witam, wczoraj mialem dziwna sytuacje z moim audi. Ruszam ze swiatel, jedyneczka sprzeglo puscilem do konca i but w podloge i w pewnym momecie zamulilo go tak jak by esp zadzialalo co jest nie mozliwe bo droga nie byla sliska, dalem mu dwojeczke i wszystko bylo ok. Moze ktos zna powod. Podejrzewam ze moze paliwko zle ale wole was zapytac bo wolalbym uniknac jakies awarji na drodze

Link to comment
Share on other sites

Jest któryś dzień z kolei mróż a paliwo mamy jakie mamy, wymień filtr paliwa.

Link to comment
Share on other sites

filtr wymienialem rok temu, wiec w porządku bedzie :) pytam czysto z ciekawosci, bo autko jak narazie jeździ dobrze[br]Dopisany: 29 Styczeń 2012, 21:30_________________________________________________

A może kolega nie zauważył jak szybko doszedł do 4.5 tyś :wink4: W jakim przedziale obrotów tak się stało? jedynka jest bardzo krótka...

ok 3 tys, dalem dwojeczke i w podloge i wtedy poszedl ladnie. Wiesz kolego passat byl na prawym pasie to sam rozumiesz :)

Link to comment
Share on other sites

filtr wymienialem rok temu, wiec w porządku bedzie :) pytam czysto z ciekawosci, bo autko jak narazie jeździ dobrze

Rok to długo, możesz pomyśleć już o wymianie.

Link to comment
Share on other sites

hmm, nalatalem na nim dopiero 12 tys !

Chyba, że tak, myślałem że jak większość diesli robisz +/- 30k km :wink4:

Link to comment
Share on other sites

narazie dzieki za pomoc, jak cos bedzie sie jeszcze dzialo to zloguje autko. pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

w sumnie to moze byc filtr bo powiem, szczeze niepamietam kiedy ostatnio na stacji tankowalem

Link to comment
Share on other sites

w sumnie to moze byc filtr bo powiem, szczeze niepamietam kiedy ostatnio na stacji tankowalem

Najważniejsze to sobie radzić przy tych cenach paliw, pozdro :>

Link to comment
Share on other sites

Ja bym obstawił na zapieczone kierownice turbiny. Po prostu w pewnym miejscu sie lekko zacinają i stąd wrażenie zamulenia. Miałem podobnie i pomogło czyszczenie. Na początek sprawdź czy Ci nie przeładowywuje turbina bo jeśli tak to na 99% to będzie to...

Link to comment
Share on other sites

Strzał ze sprzęgła to może to ESP jednak było, 115 km powinno zrywać przyczepnosc spokojnie na jedynce

Link to comment
Share on other sites

Ja bym obstawił na zapieczone kierownice turbiny. Po prostu w pewnym miejscu sie lekko zacinają i stąd wrażenie zamulenia. Miałem podobnie i pomogło czyszczenie. Na początek sprawdź czy Ci nie przeładowywuje turbina bo jeśli tak to na 99% to będzie to...

a to cie kolego zaskocze teraz :) miesiac temu czyscilem sobie turbinke :) co do mojego turbo to wyczyszczone zostalo ladnie, oleju nie puszcza. Luzy ma juz troche, ale jak dziala to narazie zostawie je w spokoju. pozdrawiam :)

Link to comment
Share on other sites

od kilku dni mam to samo czasami na I a zazwyczaj na II biegu jak z niskich obrotów ok 1500 wcisnę pedał gazu do podłogi to jest zmulenie muszę odpuścić i wcisnąć jeszcze raz i wtedy już idzie dodam ze turbo było czyszczone miesiąc temu, filtr paliwa wymieniony olej też i wszystkie filtry, ktoś ma jakieś pomysły co to może być??

Link to comment
Share on other sites

umnie to jednak esp bylo ![br]Dopisany: 16 Luty 2012, 20:03_________________________________________________

od kilku dni mam to samo czasami na I a zazwyczaj na II biegu jak z niskich obrotów ok 1500 wcisnę pedał gazu do podłogi to jest zmulenie muszę odpuścić i wcisnąć jeszcze raz i wtedy już idzie dodam ze turbo było czyszczone miesiąc temu, filtr paliwa wymieniony olej też i wszystkie filtry, ktoś ma jakieś pomysły co to może być??

a co lejesz za ropke ?

Link to comment
Share on other sites

od kilku dni mam to samo czasami na I a zazwyczaj na II biegu jak z niskich obrotów ok 1500 wcisnę pedał gazu do podłogi to jest zmulenie muszę odpuścić i wcisnąć jeszcze raz i wtedy już idzie dodam ze turbo było czyszczone miesiąc temu, filtr paliwa wymieniony olej też i wszystkie filtry, ktoś ma jakieś pomysły co to może być??

W warunkach jakie dzisiaj mamy to i quattro czasami się tak zachowuje :gwizdanie:

Oczywiście z włączonym ESP :decayed:

Jazda zaczyna się dopiero jak ESP jest ustawione na OFF :tongue4:[br]Dopisany: 16 Luty 2012, 20:46_________________________________________________

ja tez myślałem że to ESP ale jak wyłączam ESP to jest tak samo a ropę tankuje na Shell'u diesel extra

To jednak zacznij od wymiany filtra paliwa :mysli:

Link to comment
Share on other sites

a N75 i gruszka nie szwankują ? przy szybkiej i ostrej zmianie z 2 na 3 też takie coś może jest ?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...