Skocz do zawartości

alonso

Pasjonat
  • Postów

    40
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O alonso

Informacje

  • Imię
    Alonso
  • Miasto
    Wielkopolska

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Kombi
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia alonso

1

Reputacja

  1. Witam. Mam taki problem z B6 Avant. Czy to z pilota czy kluczyka nie mogę zamknąć auta. Jedynie zamyka/otwiera się bagażnik, reszta drzwi nie reaguje. Nie działa też ryglowanie drzwi z przycisku. Obstawiał bym pewnie moduł i mam zamiar się wybrać z tym do elektryka po świętach, ale chcę zapytać czy miał ktoś podobny problem?
  2. Witam. Przekladamy w B7 2.5tdi na 1.9 avf. Jest tam oryginalne zawieszenie 1bv. Kupilismy 1be od 1.9tdi ktore z tego co doczytalem rozni sie amorami (1be ma bardziej miekkie) a sprezyny sa te same-tylko inne kategorie wagowe-wiadomo... Pytanie zeby bylo bez drutowania. Zmienic tylko sprezyny na te od lzejszego silnika i wszystko bedzie banglac?
  3. Dlaczego gówniany? Ja mam inne zdanie... Po za tym koszty nie sa jakies tragiczne. Pozdr
  4. Witajcie. Na 99% będe robić takiego swapa. Pytanie gdzie byście polecili to zrobić? Szukam sprawdzonego warsztatu który ogarniał tego typu swapy... Może być info na priv lub tutaj dla potomnych Pozdrawiam.
  5. Witam. Rano ogladalem potencjalnego dawce i strup jak... A niby taka igła mial być. Jednak chciałem podrążyć temat TIPA z napedem na przód. Po przestudiowaniu etki zauważyłem, że pompy z końcówką 106K czyli taka jak mam występowały w superbie, A6 i pasku b5fl 2.5TDI BDG z tipem kod skrzyni FAD. Na oko skrzynie bardzo podobne do tych z A4 B6 quattro. Pierwszy problem widze w półośkach, są inne, ale zawsze można jakąś rzeźbę zrobić? Pytanie teraz czy nawet sam koszyk i gałka od B7 podejda do tej skrzyni od superba? Czy różnice w B7 i w/w 3 modelach są na tyle duże, że nie da rady? Wiem, że to przecieranie szlaku, ale może ktoś coś wie?
  6. No tak, taki banał a się zapytałem jak laik? Co do osprzętu to silnik jest CHYBA AKE, czyli wtryski i pompa jak BAU. Zostają mi 2 opcje: zostawienie słupka i przerzucenie wtrysków, pompy itp. wtedy mam BAU TIPA i Q w B7, zostaje kwestia tyłu auta: -wózek, nie wiem też czy wydechy podejdą, pewnie inny zbiornik i pompki w nim... . . albo swap na multi(niektórzy pomyślą, że to nie porozumienie taka zmiana...)? Muszę postudiować tematy ze swapami i ETKE, zobaczyć jakie są mniej więcej różnice, chętnie wysłucham dalszych uwag, bo jest kurde dużo do ogarnięcia, pozdro
  7. Dzięki za odpowiedź, z ETKI wychodzi na to, że AKE, BCZ, BAU miały taką samą pompę wtryskową-końcówka 106L a te silniki występowały też z manualem(BAU także), w BDG mam z końcówka 106K a w automacie(multi) była 106M, pytanie czy pompę też muszę zmieniać na 106L czy udało by się dopisać do mojej(106k) pozostaje kwestia Quattro, jest to typowo mechaniczny napęd i chyba skrzynia która miała wyjście na wał może też działać w ośce? pozdro
  8. Witajcie, posiadam A4 B7 2005r 2.5TDI BDG manual, mam możliwość(mam nadzieje, że wypali) kupna auta na graty: jest to A4 B6 2.5TDI 179KM Quattro Tiptronic...(silnik szrot-zerwany pasek rozrządu) Wpadłem więc na piekielny plan przerzucenia skrzyni na TIPA ewentualnie z tylnym napędem wtedy by było Q... Nie ma na pewno takiego projektu, a mi bardzo fajnie się jeździ automatem.... Myślałem nawet o Multitronicu, ale jednat TIP to TIP, tym bardziej, że skrzynia pewna. Auto mam w świetnym stanie i ze znikomym przebiegiem.... w sumie to auto kosztowało mnie już tyle, że przestałem liczyć(pewnie B8 bym kupił?) Pytanie więc: przerzucam skrzynie i Quattro(zawiecha, most itp), programuje i śmiga, ewentualnie myślałem i samej ośce bo Q nie koniecznie potrzebuje. coś podpowiecie? liczę na fachowe porady,(pomińmy sens projektu i koszty-z tym wiadomo jak jest) Główny cel: AUTOMAT? pozdro!
  9. alonso

    Ogniska korozji

    Tak jak myslalem. Rozmawialem z kolega pracujacym kilkanascie lat w aso audi i mowil ze w okresie liftingu (b6>b7) w B7 wlasnie dlatego sa zderzaki wyzej pociagniete dla lepszego zabezpieczenia...
  10. alonso

    Ogniska korozji

    witam, czy spotkaliście się z korozją w zaznaczonym miejscu?(foto podgl) auto nie było tam naprawiane, centymetr przy centymetrze sprawdzane profesjonalnym czujnikiem... moja teoria jest taka, że to kamienie spod kół obtłukły to miejsce i wyszły syfy jak jest u Was? B7 mają już wyżej pociągnięty zderzak, tak że kamyczki itp spod kół lecą w plastik...
  11. alonso

    Swap 2,5v6

    Jeżeli wymieniać to kupić słupek o którymś z 4 oznaczeń: BGD, BAU, BCZ, BDH(jest jeszcze BFC, ale tam są wałki starego typu), były one montowane w a4, a6, paskach, superbach, osprzęt zostaje z Twojego, a te silniki mają poprawione wałki.
  12. Sluchaj napisze tak: wymiana silnika to nie hop siup. Podstawa to znalesc cos w lepszym stanie od tego co masz... Te auta beda mialy zwykle ogromne przebiegi. Widze ze nie znasz sie zbytnio wiec nie chce Cie urazic, ale mozesz trafic z deszczu pod rynne, sproboj zdiagnozowac co masz zepsute i dopiero podjac decyzje co dalej robic. Moze wystarczy regeneracja turbo? Moze dojdzie np dwumasa? A moze Twoj silnik to szrot? A moze to nic powaznego? Podstawa to porzadny mechanik ktory sprawdzi co jest nie tak... Pozdr
  13. To lepiej zrób chipa... spokojnie te 140-150km będziesz miał wymiana silnika jeżeli twój jest sprawny nie ma najmniejszego sensu, jest możliwa, tylko nieuzasadniona ekonomicznie... pozdr
  14. Kolego analizując cały temat takie są moje wnioski: jeżeli hałas był od razu jak odbierałeś od niego auto to pewnie źle założył dźwigienkę na rolkę mimośrodową(jak to wcześniej wspomniano) Ty sobie pojeździłeś bo jakoś to chodziło a w między czasie pięknie mielił się napinacz Pewnie spieprzył jak zakładał rozrząd po wymianie pompy, zastanawiam się tylko po co on ruszał 2 pasek(ten dłuższy na którym jest ten napinacz) nie wiem czy trzeba to robić, musiał by ktoś mnie poprawić ewentualnie, albo dźwignia pękła musisz zobaczyć jak wygląda po zdjęciu, bo jak jest cała to on ponosi winę za uszkodzenie silnika masz to pięknie opowiedziane na tym filmie: od 5 minuty zaczyna o tym napinaczu gadać, później ok 5m50s masz prawdopodobną przyczynę Twojego problemu(1 raz pokazane prawidłowe założenie) więc jak zdejmiesz to sprawdź czy właśnie tak nie założył tej dzwigienki-jak pokazane za 2 razem czyli ok 6m10s gdzie takie założenie kończy się(identyczenie jak u ciebie) jak to powiedział: "motorschaden"
×
×
  • Dodaj nową pozycję...