alonso

Pasjonat
  • Zawartość

    22
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O alonso

    Informacje

    • Płeć
      Mężczyzna
    • Imię
      Alonso
    • Lokalizacja
      Kalisz

    Auto

    • Model
      A4 B7
    • Nadwozie
      Kombi
    • Rocznik
      2005
    • Silnik
      2.5 TDI V6
    • Napęd
      FWD
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      ON
    1. z doświadczenia, ruville spadł z jakością, może pomyśl o czymś droższym np Lobro?
    2. odkręć korek wlewu oleju, powinno być widać stan wałków czy są wytarte, to oczywiście poglądowo.... najlepiej zdjąć pokrywy, ale to już pewnie mechanik musi zrobić musiała by być tragedia z wałkami żeby nie odpalał co do mielenia może któreś dźwigienki pospadały? musisz poszukać porządnego mechanika a nie tego paproka, niestety, ale przez internet nie wywróży nikt co to może być
    3. Witam, sam miałem podobny problem z BDG czyli bliźniakiem Twojego, rozwiązanie podał kolega slawinio, kolega który ode mnie odkupił A4 przerobił go na BAU(pompa, wtryski do tego nowe szklanki) i problem znikł, pozdr
    4. Panowie nie ma się co kłócić, miałem okazję jeździć wieloma autami z grupy VAG zarówno 1.9, 2.0, 2.5tdi i wszystko zależy głównie od poprzedniego właściciela, jeżeli auto było należycie serwisowane to będzie śmigać, mam przypadek paska b6 2.0tdi z przebiegiem 500tyś i zasuwa aż miło. Niestety, ale problemy wynikają głównie z braku wiedzy mechaników jak te auta serwisować, miałem niedawno B7 2.5tdi pewnym momencie długo kręciłem i zaczęło kopcić przy odpalaniu.... magicy słysząc jaki to silnik najchętniej by wymieniali wtryski, pompy itp. kolega kazał kupić nową śrubę bodajże regulującą dawkę paliwa i całość w 100zł się zamknęła, także.... Co do pomysłu swapa to jestem nie jest takie hop siup dla kogoś kto się nie zna na tym, samo znalezienie wszystkim części/auta nadających się do przekładki to mnóstwo czasu, do tego jeszcze podejście ludzi którzy by takie auto mieli kupić... też mogą kręcić nosem...
    5. Kolego to może być coś związanego z turbiną, sprawdź sztangę ew w najgorszym przypadku właśnie zapieczona zmienna geometria.
    6. Witam, tutaj muszę wprowadzić małą poprawkę ponieważ kolega chciał kupić kiedyś B6 2.5TDI Quattro w manualu i znaleźliśmy właśnie taką która fabrycznie wyszła z BAU i manualem, oczywiście Quattro, sam byłem zdziwiony, można napisać biały kruk, pozdrawiam.
    7. ok, dziękuje za odpowiedź, pozdr
    8. Witam, mam pytanie: w mojej B7 mogę otworzyć drzwi kluczykiem(chodzi o mechaniczne włożenie go i przekręcenie), ale nie mogę zamknąć, tak jak by coś w środku blokowało tak ma być? że niby tylko otwieramy kluczykiem(np awaryjnie) a zamykanie już z pilota? czy ja mam coś zabrudzone/zepsute?
    9. textar, zimmermann- miałem okazję testować te zestawy w a8 i a6 kolegów, nic nie piszczy, itd, itp. pod warunkiem porządnego wyczyszczenia i przesmarowania zacisku...
    10. dodam, że to robił bdb mechanik z pełnoletnim stażem...
    11. Odwrotnie niby nie można, ale trochę źle wcisnąć nasze spece potrafią, taki kwiatek:
    12. Jeździłeś 2.5 TDI? Przedstaw jakie koszty i w co włożyłeś :-)Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka miałem okazje się przejechać a4 kolegi z tym silnikiem lepiej się zapytać czego jeszcze nie wymieniał znalezienie zadbanego 2.5 tdi graniczy z cudem, każdy ma swoje zdanie na ten temat to kolega pewnie kupił zarżniętego z przebiegiem 220 a realnym 450tyś o którego nikt nie dbał a zadbany 2.5 o istna bajka niestety, ale nawet jakość pracy naszych mechaników pozostawia wiele do życzenia, te matoły(nie wszyscy) nie potrafią chociażby nawet porządnie ustawić rozrządu w 1.9 TDI PD(chodzi o synchronizację wałka-dla nich to czarna magia) a jak widzą 2.5 to dostają drgawek, więc na naszych miszczów też należy brać poprawkę, pozdrawiam
    13. Może być- to sprawdzone części.
    14. Rozrząd bez znaczenia Ruville czy Ina pewnie i tak będzie prawie to samo. Przy okazji zadbaj o sprawdzenie szczotek w alternatorze i stan pasków wielorowkowych oraz rolek i napinaczy od nich bo mogą narobić problemów w razie zerwania/zatarcia łożysk. Ważne jest też by wlać czysty(najlepiej nowy) płyn chłodniczy, bo drobinki piasku mogą rozwalić wirnik pompy a wtedy wiadomo... Sam teraz będę wymieniał to wszystko więc powodzenia kolego.
    15. Kalisz ON Shell 3,8