alonso

Pasjonat
  • Zawartość

    33
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

0

O alonso

    Informacje

    • Imię
      Alonso
    • Lokalizacja
      Kalisz

    Auto

    • Model
      A4 B7
    • Nadwozie
      Kombi
    • Rocznik
      2005
    • Silnik
      2.5 TDI V6
    • Napęd
      FWD
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      ON

    Ostatnie wizyty

    Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

    1. Witam, mam na sprzedaż auto jak w tytule, jest w świetnym stanie ma ori przebieg oraz lakier na całości. wnętrze jest bardzo-prawie, że pedantycznie zadbane, wszystko jest sprawne. Z dodatkowych ważnych kwestii: zmieniłem przy 281tyś km profilaktycznie imbus w pompie oleju(więc spokój na następne kilkadziesiąt tyś km), stary miał delikatne ślady zużycia a był robiony przy ok 210tyś, napęd jest na kołach zębatych w razie pytań. Silnik nie ma problemów z mocą, odpalaniem nie kopci itp, auto DPF posiada i nie jest zapełniony. Skrzynia, sprzęgło dwumasa itp również w b. dobrym stanie. Sprzedaję tylko ze względu na odległości jakie pokonuję a jest to 5km w jedną stronę do pracy(wcześniej miałem ponad 20...) i szkoda mi go po prostu.... Jak będziecie mieli jakiekolwiek pytania na wszystkie postaram się odpowiedzieć... Możemy ew porozmawiać o zamianie na jakiekolwiek A4 B7(tylko ten model! i oczywiście zadbany) z silnikiem benzynowym... może to być nawet S4 jak by ktoś miał się ochotę zamienić(z moją dopłatą ) bo przy moim kilometrażu (max 400km miesięcznie) nie ma znaczenia spalanie... cena dla forum tysiąc w dół więcej zdjęć i opis: Kontakt najlepiej telefoniczny nr w linku poniżej https://www.otomoto.pl/oferta/audi-a4-oryginal-s-line-navi-xenon-silnik-tdi-8v-zadbany-bezwypadkowy-ID6zO6fw.html
    2. alonso

      Tak jak myslalem. Rozmawialem z kolega pracujacym kilkanascie lat w aso audi i mowil ze w okresie liftingu (b6>b7) w B7 wlasnie dlatego sa zderzaki wyzej pociagniete dla lepszego zabezpieczenia...
    3. alonso

      witam, czy spotkaliście się z korozją w zaznaczonym miejscu?(foto podgl) auto nie było tam naprawiane, centymetr przy centymetrze sprawdzane profesjonalnym czujnikiem... moja teoria jest taka, że to kamienie spod kół obtłukły to miejsce i wyszły syfy jak jest u Was? B7 mają już wyżej pociągnięty zderzak, tak że kamyczki itp spod kół lecą w plastik...
    4. alonso

      Jeżeli wymieniać to kupić słupek o którymś z 4 oznaczeń: BGD, BAU, BCZ, BDH(jest jeszcze BFC, ale tam są wałki starego typu), były one montowane w a4, a6, paskach, superbach, osprzęt zostaje z Twojego, a te silniki mają poprawione wałki.
    5. alonso

      Sluchaj napisze tak: wymiana silnika to nie hop siup. Podstawa to znalesc cos w lepszym stanie od tego co masz... Te auta beda mialy zwykle ogromne przebiegi. Widze ze nie znasz sie zbytnio wiec nie chce Cie urazic, ale mozesz trafic z deszczu pod rynne, sproboj zdiagnozowac co masz zepsute i dopiero podjac decyzje co dalej robic. Moze wystarczy regeneracja turbo? Moze dojdzie np dwumasa? A moze Twoj silnik to szrot? A moze to nic powaznego? Podstawa to porzadny mechanik ktory sprawdzi co jest nie tak... Pozdr
    6. alonso

      To lepiej zrób chipa... spokojnie te 140-150km będziesz miał wymiana silnika jeżeli twój jest sprawny nie ma najmniejszego sensu, jest możliwa, tylko nieuzasadniona ekonomicznie... pozdr
    7. Kolego analizując cały temat takie są moje wnioski: jeżeli hałas był od razu jak odbierałeś od niego auto to pewnie źle założył dźwigienkę na rolkę mimośrodową(jak to wcześniej wspomniano) Ty sobie pojeździłeś bo jakoś to chodziło a w między czasie pięknie mielił się napinacz Pewnie spieprzył jak zakładał rozrząd po wymianie pompy, zastanawiam się tylko po co on ruszał 2 pasek(ten dłuższy na którym jest ten napinacz) nie wiem czy trzeba to robić, musiał by ktoś mnie poprawić ewentualnie, albo dźwignia pękła musisz zobaczyć jak wygląda po zdjęciu, bo jak jest cała to on ponosi winę za uszkodzenie silnika masz to pięknie opowiedziane na tym filmie: od 5 minuty zaczyna o tym napinaczu gadać, później ok 5m50s masz prawdopodobną przyczynę Twojego problemu(1 raz pokazane prawidłowe założenie) więc jak zdejmiesz to sprawdź czy właśnie tak nie założył tej dzwigienki-jak pokazane za 2 razem czyli ok 6m10s gdzie takie założenie kończy się(identyczenie jak u ciebie) jak to powiedział: "motorschaden"
    8. alonso

      dokładnie jak koledzy wyżej, te zestawy to zbiorowisko części różnych producentów, na uspokojenie Litens robi też ori napinacze:
    9. alonso

      Pamiętaj oczywistą rzecz, że wskazówka pokazuje temp. płynu w obiegu a nie oleju w silniku! Więc zanim olej się nagrzeje to potrzeba z 15km teraz...
    10. alonso

      panowie po prostu wiele zależy od odpowiedniego wciśnięcia smaru w każdy zakamarek sprawdzanie stanu osłon, itp z opowieści mechaników: nawet chińskie mogą długo wytrzymać, ale należy wywalić osłony z opakowania i założyć porządne no ale wiadomo-jak ktoś jest katem to każde przeguby rozwali
    11. alonso

      z doświadczenia, ruville spadł z jakością, może pomyśl o czymś droższym np Lobro?
    12. alonso

      odkręć korek wlewu oleju, powinno być widać stan wałków czy są wytarte, to oczywiście poglądowo.... najlepiej zdjąć pokrywy, ale to już pewnie mechanik musi zrobić musiała by być tragedia z wałkami żeby nie odpalał co do mielenia może któreś dźwigienki pospadały? musisz poszukać porządnego mechanika a nie tego paproka, niestety, ale przez internet nie wywróży nikt co to może być
    13. alonso

      Witam, sam miałem podobny problem z BDG czyli bliźniakiem Twojego, rozwiązanie podał kolega slawinio, kolega który ode mnie odkupił A4 przerobił go na BAU(pompa, wtryski do tego nowe szklanki) i problem znikł, pozdr
    14. alonso

      Panowie nie ma się co kłócić, miałem okazję jeździć wieloma autami z grupy VAG zarówno 1.9, 2.0, 2.5tdi i wszystko zależy głównie od poprzedniego właściciela, jeżeli auto było należycie serwisowane to będzie śmigać, mam przypadek paska b6 2.0tdi z przebiegiem 500tyś i zasuwa aż miło. Niestety, ale problemy wynikają głównie z braku wiedzy mechaników jak te auta serwisować, miałem niedawno B7 2.5tdi pewnym momencie długo kręciłem i zaczęło kopcić przy odpalaniu.... magicy słysząc jaki to silnik najchętniej by wymieniali wtryski, pompy itp. kolega kazał kupić nową śrubę bodajże regulującą dawkę paliwa i całość w 100zł się zamknęła, także.... Co do pomysłu swapa to jestem nie jest takie hop siup dla kogoś kto się nie zna na tym, samo znalezienie wszystkim części/auta nadających się do przekładki to mnóstwo czasu, do tego jeszcze podejście ludzi którzy by takie auto mieli kupić... też mogą kręcić nosem...
    15. alonso

      Kolego to może być coś związanego z turbiną, sprawdź sztangę ew w najgorszym przypadku właśnie zapieczona zmienna geometria.