FreakyRico Posted January 23, 2018 Posted January 23, 2018 Cześć wam wszystkim niedawno kupiłem sobie a4b6 w 2,5 v6 155km 2002 r w MultiTronicu ; < (AYM) . Samochód chodził poprawnie przez ostatni czas aż tu nagle zaczął chodzić jak traktor i cykać tak więc wałki do wymiany przekalkulowałem sobie i taniej bedzie mi go zeswapować na np 2,5v6 180km powiedzcie czy dużo z tym roboty co z skrzynią i wg. Zapewne pojawił się już taki wontek ale niestety niemam czasu na przejrzenie całego forum i znalezienie go więc proszę o pomoc
misiek95 Posted January 23, 2018 Posted January 23, 2018 No ale co chcesz się dowiedzieć? Jak padł mechanicznie to wkładasz drugi silnik AYM lub jakiś AKE AKN i zostawiasz swoją pompę, osprzęt, sterownik, skrzynie, sprzęgło. O to Ci chodzi?
alonso Posted January 23, 2018 Posted January 23, 2018 Jeżeli wymieniać to kupić słupek o którymś z 4 oznaczeń: BGD, BAU, BCZ, BDH(jest jeszcze BFC, ale tam są wałki starego typu), były one montowane w a4, a6, paskach, superbach, osprzęt zostaje z Twojego, a te silniki mają poprawione wałki.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now