saint4 Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Panowie co radzicie i czy mozna na 18'' zalozyc 245/45 czy musi byc 245/40??
YatzeK Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Założyć można, w nadkolach powinny się zmieścić, chociaż nie wiem jak przy pełnym obciążeniu. Pytanie tylko: "Po co"?
greg2505 Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Opublikowano 30 Sierpnia 2011 245/40/18 wuj ma takie na a4 b8 i jest
MAGIC87 Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Opublikowano 30 Sierpnia 2011 to chyba jakies 9 cali masz? jak dla mnie 245 to troche szeroki lac
jedrekx Opublikowano 31 Sierpnia 2011 Opublikowano 31 Sierpnia 2011 245/40/18 wystarczy, spokojnie daje radę jeździć po PL drogach
saint4 Opublikowano 31 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 31 Sierpnia 2011 panowie a jak jest ze srubami?? trzeba zmieniac??
saint4 Opublikowano 31 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 31 Sierpnia 2011 ??? A co mają śruby do opon? ojej ale sie czepiasz.... zapytam inaczej czy przy zmianie felg np z 16 na 18 trzeba zmieniac sruby??
YatzeK Opublikowano 31 Sierpnia 2011 Opublikowano 31 Sierpnia 2011 Różnie z tym bywa. Wszystko zależy od tego, jakie masz gniazda śrub w felgach. Mogą być stożkowe, albo sferyczne. Jeżeli w nowych felgach masz takie same jak w starych, to śruby możesz oczywiście zostawić. A jak inne, to oczywiście musisz zmienić.
greg2505 Opublikowano 31 Sierpnia 2011 Opublikowano 31 Sierpnia 2011 jeśli 16 i 18 to ori śruby(kula) na 99% będą pasować w nie orginalnych przeważnie jest stożek
saint4 Opublikowano 31 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 31 Sierpnia 2011 chce zmienic z ori 16 na ori 18, no to mysle ze powinny byc takie same
saint4 Opublikowano 1 Września 2011 Autor Opublikowano 1 Września 2011 dzisiaj widzialem b8 avanta na 18'' 245/45, czyli tez wchodza.
jedrekx Opublikowano 2 Września 2011 Opublikowano 2 Września 2011 ale będzie jeszcze większy balon niż na 245/40
saint4 Opublikowano 2 Września 2011 Autor Opublikowano 2 Września 2011 widzialem na zywo, niezle to wyglada. powiem tak, chcialbym aby felga byla jak najmniej narazona na dziury, wiemy jakie sa polskie drogi, jak uwazacie 45 czy 40 bedzie lepsza na dziury??
YatzeK Opublikowano 3 Września 2011 Opublikowano 3 Września 2011 Przy tym rozmiarze nie będzie to miało większego znaczenia.
pawel1380 Opublikowano 3 Września 2011 Opublikowano 3 Września 2011 widzialem na zywo, niezle to wyglada. powiem tak, chcialbym aby felga byla jak najmniej narazona na dziury, wiemy jakie sa polskie drogi, jak uwazacie 45 czy 40 bedzie lepsza na dziury?? Saint przeczytaj sobie raz a dobrze co to profil opony i sam sobie odpowiedz na to pytanie... Dosc łatwo to zrobić..
saint4 Opublikowano 3 Września 2011 Autor Opublikowano 3 Września 2011 widzialem na zywo, niezle to wyglada. powiem tak, chcialbym aby felga byla jak najmniej narazona na dziury, wiemy jakie sa polskie drogi, jak uwazacie 45 czy 40 bedzie lepsza na dziury?? Saint przeczytaj sobie raz a dobrze co to profil opony i sam sobie odpowiedz na to pytanie... Dosc łatwo to zrobić.. czytalem, ale wole zapytac uzytkownikow co radza, moge??
pawel1380 Opublikowano 4 Września 2011 Opublikowano 4 Września 2011 Saint Ty nie rozumiesz dalej... Chyba logiczne ze im wiecej gumy tym wieksza amortyzacja..logiczne??? Z drugiej strony roznica tak mala ze po co kombinowac inaczej niz fabryka mowi??? No to juz chyba jasne. Zaden kurfa uzytkownik tutaj nie jest w stanie takiej roznicy wyczuc. Lepiej dbac o cisnienie a nie kombinowac z taka roznica profilu. Tyle.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się