Mariusz96 2 Opublikowano 15 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2011 Ja mam u siebie reduktor raczeJ podgrzewacz bo w sekwencij sie tak to nazywa firmy KME elektoró zawór KME obudowa wielozaworu tomasetto reszta firmy Kme Diego bardzo sobie to chwale bo jeżdżę 7miesięcy i nic. pozd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzybek_CK 0 Opublikowano 15 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2011 Kolego szymon86_22, biorąc pod uwagę stopień rozkopania Kielc, to i tak mało Ci pali. Moje 1.6 AHL ostatnio wyszło 12,5 Co do Lovato - piszesz, że masz problem z podpięciem - pytałeś na Kruszelnickiego w SAM-GAZ? - tam chłopaki ogarniają temat. a jak nie tam to na Kruszelnickiego jest jeszcze jeden gaziarz - tam też spytaj. Tomek ps. Co do lutowania sondy to nie najlepszy pomysł, chyba że daleko od samej sondy. Temperatura topnienia cyny (standardowej z ołowiem) to 190st. A wiadomo wydech przy sondzie ma wielokrotnie więcej. Dopuszczalne łączenie to coś co jest nie zależne od temperatury. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szymon86_22 0 Opublikowano 18 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2011 Dzięki za podpowiedzi byłem u obydwóch gaziarzy na kruszelnickiego anie jedni ani drudzy nie maja fejsa pod to, ma w skarżysku na krakowskiej takie coś ale mu nie ufam, bo jak podjechałem do niego w pracy zapytać to akurat miał klienta co mu bulgało w chłodnicy powietrze i duże miał ciśnienie w układzie(prawdopodobnie uszczelka) doradził mu przewiercenie korka :-) .co do lutowania to miałem zamiar przy samej wtyczce to robić ale chyba dam sobie spokój i do połączenia kabli użyje kabli z mini wsuwkami damskimi i męskimi, będzie lepiej bez cięcia lutowania i paprania, i zawsze można wrócić do ori . problem syczenia rozwiązany ,też usuwany przez mojego gaziarza poprzez wiercenie korka ale w baku, winą był zacięty zawór węgla aktywnego po poradach kolegów magiczne wd40 znowu zdziałało cuda :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slimaczek89rz 1 Opublikowano 27 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2011 ja mam tak: -sterownik: Zenit -wtryski; chyba zenit... -reduktor zavoli wszystko lata już 3 lata bez zastrzeżeń i ponad 80 tyś przejechane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kierownik 0 Opublikowano 28 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2011 U mnie w aucie siedzi BRC od 4 lat (~60 tys km ) nic się z nią nie dzieje ... bardzo zadowolony jestem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrocek66 0 Opublikowano 3 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2011 Szymon , fejs do Smarta jest standardowy jak do innych np. STAG-a . Program zciągasz z www.landi.pl , zakładka Strefa Dealera , login i hasło SMART . Lub zadzwoń do Landi do Józefowa - oni są dystrybutorem Lovato i niech Ci podadzą najbliższy zakład serwisujący Lovato . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się