Skocz do zawartości

wrocek66

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    19
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O wrocek66

Osiągnięcia wrocek66

0

Reputacja

  1. Niestety muszę cię zmartwić , bo LOVATO SMART w standarcie nie ma czujnika temp. reduktora , tylko sprawdza temp. gazu na listwie ( czujnik zintegrowany z czujnikiem ciśnienia LPG ) i odpowiednio przelicza . Dlatego w zimie może to trwać trochę dłużej . Możesz zażyczyć sobie dołożenia czujnika temp. reduktora ( dają dodatkowo czujnik i przewód w odpowiedni pin w kompie LPG i wtedy będzie czytał temp. reduktora .
  2. Wlew pod klapkę się zmieści tu http://autogaz.wroc.pl/pppage?d=32&a=23&s=289#s289 masz montaż forumowicza Ksiądz w jego aucie . Namiar na Wojtka Kukulskiego : 074 831 98 85 . Moja propozycja na PW . Napęd masz na przód czy Quattro ? bo jak Quattro to może być problem za zbiornikiem w miejsce koła ( tak jak na zdjęciach - tylko walec ) .
  3. Jesli wypada mi się wypowiedzieć ( aby nie zostać posądzonym o stronniczość ) to komponenty masz dobrane optymalnie . Potwierdzają to przebiebi .osc - mnożnik w granicach ( z tego co pamietam ) 1.0 - 1.2 przy ciśnieniu 1.0 . Jesli damy wyzsze ciśnienie to mnoznik zejdzie poniżej 1.0 . Maksymalne zauwazone spadki to 0.9 i szybkie odbudowanie do 1.0 . Niestety na VAG-u się nie znam ( nie wiem gdzie co jest ) , używamy BOSCH KTS i/lub tester AC z podgladem korekt i stanu napięcia na sondach Lambda i na podstawie tych parametrów regulujemy auta . Więc generalnie problemu szukaj w poprawnej regulacji , proponuję : wgac mapkę od nas i traktować ja jako wyjsciową do dalszej regulacji na drodze z podgladem pod korekty , a właściwie bardziej pod stan sondy lambda , gdyz korekty przy OL zerują się ( pokazują zero ) i nie nalezy wtedy na nie patrzeć tylko na skład spalin z sondy L tak aby przy mask obciążeniach sonda była na " ciut" bogatej - jeśli będzie ostro za bogato to auto straci moc ( miesznka nie będzie się w stanie przepalić ) i będzie duzo palił . Najlepszą regulacja jest podgląd tzw. AFR , nie wiem jednak czy ktokolwiek w Anglii ( powiedzmy do 150 km od Ciebie) posiada takie urządznie i przy okazji wyreguluje LPG .
  4. Silnik prosty i bez problemu do LPG . Jeśli do nas masz za daleko , to może bliżej do Dzierżoniowa do Wojtka Kukulskiego ?
  5. Sprawdź VAG-iem lub innym testerem czy podczas pojawienia sie tego błędu sonda jest na bogato . Jesli tak to mozesz ten komunikat zignorować , jeśli jest na ubogo to mnożnik troche do góry ( w tym zakresie ) , ale nie za dużo , bo będzie go zalewało i też straci moc .
  6. Gdyby był zatkany kat. to na LPG było by tak samo jak na Pb ( blokada przepływu spalin ) ,a z tego co zrozumiałem to na LPG jest ( prawie ) dobrze , ma moc i jeździ OK . Sprawdź korekty , może miał za ubogo i rozjechało je ?
  7. W Lublinie masz Adama Rogowskiego , też gość zna się na rzeczy .
  8. Nie ma problemu , podłącz laptopa , uruchom program AC przejdź do zakładki mapa i zacznij jeździć z różnymi prędkościami i obciążeniami , również z " pedałem w podłogę ". Na koniec zapisz plik i wrzuć na forum . Pooglądamy i zobaczymy jak to pracuje . Wrzuć również screena z ustawień .
  9. Predki , próg obcinania dotrysków stosuje się , gdy auto ma chwilowe przebicie na WN . Widać to wyraźnie na oscyloskopie , a kolega Ksiądz przesłał plik .osc i można było dokładnie go przeanalizować . I stąd moja sugestia . Co do twoich ustawień - jeśli program czyta poprawne wartości obrotów to OK .
  10. Ciśnienie aktualne ( w przewodach ) masz w prawym górnym rogu i tam masz około 1.05 , robocze w programie na 1.00 , tak jak rozmawialiśmy przez telefon . nie ruszaj ciśnienia na reduktorze - tylko w programie . Góra ładnie się pokryła , sprawdź teraz spalanie . Powinno być lepiej . Generalnie zasadę regulacji już znasz . I nie zapomnij ustawić progu obcinania dotrysków na 1,5 ms .
  11. Potraktuj montaż HANA jako dobrą inwestycję w którą warto zainwestować . Większa dokładność , powtarzalność , wydajność . Stag 300 i reduktor AC lub Zavoli też sa dobrym wyborem . Ale nic nie zastąpi dobrego montera , którego przede wszystkim powinieneś poszukać .
  12. Przemek , możesz być pewny , że producenci tacy jak Prins , BRC , czy AC przetestowali swoje systemy i jeśli wypuścili je na rynek , to można je montować . Co do montażu - każdy profesjonalny montażysta zciąga kolektor ssący przy montażu , więc wióry są nie straszne . I co do ekonomiki jazdy na LPG - pozwól podjąć decyzję o tym właścicielom pojazdów - jeśli jeżdżą dużo to i tak im się to opłaci - sami to ocenią i przekalkulują . I nie muszą mysleć o przełączaniu na Pb aby nie zatrzeć wtryskiwaczy , o tym " myśli " instalacja LPG i automatycznie sama w odpowiednich warunkach sama uruchomi wtryskiwacze Pb . Kierowca w to nie wnika i nawet tego nie zauważa .
  13. Lpdi nie montujemy ( więc sie nie wypowiadam ) , jak również nie podajemy gaz przez np. układ wydechowy , bo po co ? jeśli są instalacje działające poprawnie poprzez podanie gazu przez zewnętrzne , dodatkowe , wtryskiwacze LPG . Pytanie główne zrozumiałem tak : czy można zamontować instalację LPG do silników FSI i TFSI ? i na to pytanie jest odpowiedź twierdząca . I systematycznie jest rozszerzana lista dostępnych silników .
  14. Jasne , jest to IV generacja ale do silników FSI i TFSI , a chodzi przecież o to , aby te silniki chodziły na LPG bez szkody dla wtryskiwaczy . I jak widać da się zamontować do tych silników LPG . Całkiem inną sprawą jest ekonomiczność takiego zastosowania , ale jak na razie ( poza jedną firmą ) wszyscy producenci idą w tym kierunku .
  15. Mylisz się kolego , tu masz link do przykładowej instalacji do silnika 2.0 TFSI ,a do 3.2 FSI też jest , więc dzwoń do kumatych "gazowników" po informacje , a nie do garażowców . http://www.prinsautogas.com/view_attachment/1658/2608400B.pdf
×
×
  • Dodaj nową pozycję...