Skocz do zawartości

Grzybek_CK

Pasjonat
  • Postów

    28
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Grzybek_CK

Osiągnięcia Grzybek_CK

0

Reputacja

  1. To jak chcesz bardziej żywotne, a następnie piszesz o NightBreakerach - to jedno z drugim się wyklucza. Jedną z najlepszych żarówek jakich używałem (obecnie w mojej B5) to Bosch Xenon Blue. Jej światło wbrew nazwie nie jest niebieskie tylko białe - ale daje piękne oświetlenie przed samochodem. Oprócz tego jest około 2-3 razy bardziej żywotna od Osram Nightbreaker.
  2. Potwierdzam, U mnie w 1.6 AHL to samo. Co ciekawe dopiero koleś od gazu to stwierdził. Mechanicy już by wymienili z połowę silnika...
  3. Grzybek_CK

    Spadek mocy

    Szkoda, że nie pamiętasz kodu błędy z VAG`a. Ale ogólnie cenny post - dzięki.
  4. Grzybek_CK

    Obroty a prędkość

    W silnikach 1.6 stosowane były inne przełożenia w skrzyni biegów. M.in po to, żeby samochód się jakoś zbierał mimo swojej kiepskiej mocy. Efektem tego jest to, że jak na tylko 100KM i swoją masę - auto zbiera się przyzwoicie. Wadą jest to, że ma ograniczoną maksymalną prędkość, niższą prędkość przelotową oraz zwiększone spalanie. U mnie w AHL również na IV biegu przy 3000 obr jest dokładnie 100km/h Pozdrawiam Tomek
  5. Cześć, Kolego bediks, jakie wartości miałeś przed czyszczeniem - a jakie po? tak z ciekawości...
  6. Niech Cię ręka boska broni od Championów, Iskry to do kosiarki. Ja kupiłem championy, zadowolony zacząłem jeździć i stwierdziłem że samochód ma 30% mocy mniej. Ledwo się turlał. Kupiłem NGK i jest super, samochód jest zrywny, nie ma żadnych problemów... Tylko NGK
  7. coś jest nie tak, 17 to dużo za dużo. Powinien mieścić się w 13 litrach gazu po mieście. To już max, nawet w korkach. Termostat masz sprawny? Błąd lambdy może sugerować problem z przepływomierzem (spróbuj wyczyścić, najlepiej bezdotykowo jakimś preparatem do gaźników), albo oczywiście z samą lambdą. Tego na odległość nikt Ci nie powie. Strzelanie w rurę może mieć dużo powodów- tak jak napisał nel239 świece, kable, przestawiony zapłon (robiłeś ostatnio rozrząd? może ktoś przestawił).
  8. Kolego szymon86_22, biorąc pod uwagę stopień rozkopania Kielc, to i tak mało Ci pali. Moje 1.6 AHL ostatnio wyszło 12,5 Co do Lovato - piszesz, że masz problem z podpięciem - pytałeś na Kruszelnickiego w SAM-GAZ? - tam chłopaki ogarniają temat. a jak nie tam to na Kruszelnickiego jest jeszcze jeden gaziarz - tam też spytaj. Tomek ps. Co do lutowania sondy to nie najlepszy pomysł, chyba że daleko od samej sondy. Temperatura topnienia cyny (standardowej z ołowiem) to 190st. A wiadomo wydech przy sondzie ma wielokrotnie więcej. Dopuszczalne łączenie to coś co jest nie zależne od temperatury.
  9. Ja używałem Carplan do czyszczenia gaźników i przepustnic. Zaleta jest taka, że nie zostawia po sobie żadnego osadu. Taka dobra rada: Nie wyjmujcie całej rury przepływomierza. Wystarczy odkręcić te 2 imbusy i odkręca się sam element wykonawczy. Można swobodnie popsikać jakimś aerozolem i już. Ja jak wyjąłem swój - zauważyłem, że jeden z tych drucików w środku jest czarny. Po czyszczeniu wrócił do swojej srebrnej barwy. I samochód zaczął jechać - żwawo się rozpędza, osiągi bardzo się polepszyły... Pozdrawiam Grzybek_CK
  10. Tak jak piszę kolega qrczak91 trzeba podpiąć pod VAG`a. Ale szklana kula i fusy w szklance po herbacie podpowiadają mi, że to Czujnik prędkości obrotowej silnika (tzw. Engine speed sensor). Pozdrawiam Grzybek_CK Tomek
  11. Ja te same wtryski mam w silniku AHL 1.6 8V 100KM i u mnie dają radę. Wcześniej miałem te same w Focusie 1.8 16V, też było OK. Ale wiadomo że wolnossący to nie Turbo i tutaj może być za słabo... Ale zanim podejmiesz jakieś decyzję odnośnie wymiany - to pojeździj, potestuj
  12. Wyciągasz na siłę, nic nie odkręcasz tzw. czucie w rękach podczas wyciągania "na siłę" mile widziane. Powodzenia Grzybek_CK
  13. Kolega LUKASZdiy jest już dorosły i świadom tego co robi. Niech robi jak uważa za słuszne. Lepiej jeździć do ASO i wydawać fortunę niż jeździć z rozwalonym zawieszeniem, hamulcami i czym tam jeszcze, narażając na niebezpieczeństwo siebie, rodzinę i innych użytkowników dróg. Mam w pracy kolegę, który kilkunastoletnim punto też jeździ do ASO na naprawy - nie rozumiem go, ale cóż - niech robi co chcę. Kolego LUKASZdiy jak wytniesz katalizator i wstawisz atrapkę (pewnie strumienicę) to mam prośbę - napisz czy to pomogło na Twoje dolegliwości. I zwróć proszę uwagę czy samochód nie stał się głośniejszy... Jeżeli Ci to pomoże to też bym chciał coś zrobić z katem a nie chciał bym żeby był głośniejszy. Pozdrawiam Grzybek_CK
  14. Ja mam 1.6 AHL w sekwencji KING z wtryskiwaczami OMVL Fast, sprawuje się super. Brak problemów z czymkolwiek, Polecam jednak sekwencję, ale ważniejsze od tego czy sekwencja czy nie, jest to kto i jak ją założy. Musisz znaleźć ogarniętego gaziarza, z wiedzą a nie z tekstem "założy się - 200 już takich zakładałem i było dobrze". Spalanie cóż - moja bierze 9-10 po trasie, i 12 po mieście.
  15. Wymienisz czujnik temperatury - spalanie Ci spadnie. W tej chwili komputer nie wie czy jest rozgrzany czy nie i daje ON "na oko" czyli na "jakieś zapisane nastawy". Pozdrawiam Tomek
×
×
  • Dodaj nową pozycję...