Skocz do zawartości

niuniek222

Pasjonat
  • Postów

    426
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O niuniek222

Informacje

  • Imię
    Andrzej
  • Miasto
    Starachowice

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia niuniek222

2

Reputacja

  1. U mnie podobny problem. Wydaje mi się, że ten typ tak ma. Nasze wozy mają już po 16 lat i niestety takie rzeczy zaczynają szwankować. Zapewne pomoże tylko wymiana na nową dmuchawę bo jeśli chodzi o używaną to można kupić w takim samym stanie jak my mamy. Przecież używana dmuchawa będzie z a4 z lat 2002-2004 czyli tyle lat co nasze a4 mają. U mnie od soboty nie działa. Rano jechałem do pracy już nie działała a było ponad -10. Jak wracałem z pracy było w granicach -7 i działała. Teraz jak jest ponad - 10 to też nie działa.
  2. Już założone od B7 i powiem Wam, że faktycznie auto sztywniejsze.
  3. Patrzyłem w katalogu SIDEM i po numerach do b6 z pierwszego linka tuleja ma numer 863619 zaś z drugiego linku do b7 ma numer 837618 i jak sprawdzam w katalogu Inter cars to wyświetla, że to są dokładnie te same tuleje i nawet wymiary mają takie same. Czyżby w katalogu była jakaś pomyłka.
  4. Witam! Wczoraj byłem u mechanika na przeglądzie zawieszenia i stwierdził, że mam dwie tuleje dolnego wahacza do wymiany i abym sobie kupił do swojej B6 tuleje od B7 ponieważ będą trwalsze niż te co są w b6. Powiedzcie mi która z tych tulei będzie lepsza ta z b6 https://e-katalog.intercars.com.pl/#/produkty/3414223313130-100_407_0060|HD-O-silentblock-wahacza-przod.html czy ta z b7 https://e-katalog.intercars.com.pl/#/produkty/3414223313170-100_407_0095|HD-O-silentblock-wahacza-przod.html Powiedział mi, żebym brał albo Lemforder bądź Meyle. Czy ktoś przerabiał już temat tulei od b7 do b6? Może ktoś coś doradzi.
  5. Witam! Dziś rano podczas jazdy do pracy (ok 40 km) zauważyłem, że nie działa mi dmuchawa. Auto stało w garażu dwa dni i nie było odpalane. Panel klimatronika działa, gdyż można zmieniać sobie temp, bądź kierunek nawiewu ale niestety jak jechałem to całą drogę dmuchawa nie dmuchała powietrza. Na dworze temp -9. Po jakiejś godzinie jak mi auto postało w pracy poszedłem zobaczyć czy w dalszym ciągu nie działa. Ku mojemu zdziwieniu wszystko wróciło do normy. Zaznaczam, że pierwszy raz mi się coś takiego przytrafiło. Czyżby to był początek końca dmuchawy i nie działa ona jak jest duża temp ujemna? Macie jakieś pomysły?
  6. ciekawe ile kosztuje nowy zamiennik
  7. Ile regeneracja takie pompy? Tak w ogóle to już ten objaw mam z ponad rok i w sumie poza tym nic się nie dzieje. Ale podejrzewam, że to początek końca pompy.
  8. Mam podobny objaw, również jak auto jest zimne to kierownica chodzi leciutko i nic nie słychać. Natomiast jak się zagrzeje auto to na postoju podczas skręcania w lewo delikatnie coś wyje jakby pompa wspomagania. Wycie tylko słychać w środku auta, na zewnątrz nie słychać. Co to może być?
  9. Już zamówiłem w serwisie, jutro będę miał do odbioru. Tylko co było przyczyną, że ta zaślepka pękła.
  10. Witam Wczoraj wywaliło mi płyn w zbiorniczku aż zapalił mi się komunikat na Fisie że brak płynu chłodzącego. Winna okazała się taka zaślepka w kształcie grzybka, (numer części 1j0121324) która pękła i kapał z niej płyn. Co może być przyczyną, że ona pękła, bo chyba sama z siebie by nie pękła? Zaznaczam, że wczoraj auto troszkę dostało w d... ok 50 km w upale 33 stopnie i później 10 min czekałem na żonę bo była w sklepie i miałem włączony samochód i klimatyzację. Jak ruszyłem spod sklepu to za ok 10 km mi wyskoczył komunikat o braku płynu oraz temp poszła ponad 90 stopni (tak na 3/4 wskazówki) zatrzymałem się i sprawdziłem co się dzieje i stwierdziłem wyciek płynu właśnie z tego grzybka. Po co ten grzybek gumowy jest. On zaślepia jakąś rurkę, czy to jest tylko zaślepka czy coś więcej? Auto nic nie straciło na mocy jechało cały czas dobrze ale cały czas myslę czemu ten grzybek pękł.
  11. Problem z blokowaniem kierownicy powrócił. Minęło niecałe 1,5 roku i znów zaczyna delikatnie mi blokować kierownicę, może nie tak jak zeszłym razem ale mimo wszystko objaw powrócił. Teraz mam mętlik w głowie czy aby na pewno mi wymienili maglownice na regenerowana czy zmienili tylko ten zaworek zwrotny i znów on się zaczyna odzywać. Zamówiłem już zaworek w ASO, numer zaworka 8E0422529. Powiedzcie mi czy da go radę wymienić bez wyciągania maglownicy czy trzeba wszystko rozbierać, żeby się tam dostać? Czy ktoś wie jak wygląda wymiana tego zaworka?
  12. Witam, przyszedł czas na wymianę akumulatora. Pomimo, że stary jeszcze kręci to zdecydowałem się kupić nowy akumulator ponieważ przy niższych temp. już się trochę jąka przy odpalaniu (akumulator ma już ponad 7 lat). Ostatnio po trzech dniach jak stal samochód w garażu po przekręceniu kluczyka odpalił ale sią trochę zająkał i wyskoczył czerwony wykrzyknik i trzykrotnie sygnał zapiszczał. Teraz mam Banner 80Ah 660A, chce zakupić również Bannera POWER BULL Professional 77Ah 680 A wymiary 278x175x190. Jak myślicie czy będzie to dobry wybór. Z tym starym Bannerem nie mam żadnych problemów. Czy takie wymiary co podałem podpasują do mojego auta?
  13. A co sądzicie o silnikach 2,0 TDI PD z roku 2009 - 2010 czy to już te poprawione silniki czy jeszcze nie. To są te same silniki co montowane w audi a4 b8 po roku 2008 ?
  14. No właśnie i pewnie to samo jest w 1,9 105 KM też przymuł. W sumie jak się jeździ 1,9 TDI 130 KM to przesiadka na 105 KM musi być odczuwalna. A które silniki 2,0 są najmniej awaryjne i z jakim oznaczeniem silnika ?
  15. A jak z trwałością tych silników CR. Który lepszy 2.0 czy 1.6? Obawiam się, że 1,6 105 KM w porównaniu do tego co mam w audi to będzie trochę za słaby. Mimo, że Skoda pewnie troszkę lżejsza jest.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...