niuniek222 2 Opublikowano 29 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2015 Witam! Od jakiegoś czasu mam problem z kierownicą. Jak auto postoi całą noc w garażu bądź cały dzień jak jestem w pracy i temp jest tak poniżej 3 stopni to blokuje mi kierownice. Wygląda to mniej więcej tak. Odpalam samochód i gdy przekręcę kierownicę w prawo to mi delikatnie cos blokuje kierownice( kierownica stawia opór) tak jakby cos tam się przykleiło i później jest takie delikatne stuknięcie i wszystko jest ok. Problem ten występuje tylko jak przekręcę kierownicę w prawo oraz jak auto jest zimne i postoi kilka godzin. Gdy temp jest ok 10 stopni tego problemu nie mam. Czy to wina maglownicy czy coś innego. Co robić bo boję się aby mi nie zablokowało kierownicy podczas jazdy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marus_vip 0 Opublikowano 29 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2015 Witam, podłączam się pod temat. W mojej mam to samo. U mnie objawy te zaczęły się po wymianie płyny od wspomaganie. Mam też kolegę, który jeździ tak już dwa lata i nic z tym nie robi, ale ja wolałbym to naprawić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesz82 79 Opublikowano 29 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2015 Ktoś miał tutaj ten sam problem. Winny okzał sie zaworek w maglu,po wymianie magla problem nie wystepował. Radziłbym to naprawić tj raz kiedyś mi zdechło wspomaganie w trakcie skrecania na skrzyżowaniu ,ledwo zmiesciłem sie w drodze strach pomysleć jakby cos jechało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niuniek222 2 Opublikowano 29 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2015 (edytowane) Czyli wychodzi na to, że to maglownica. Szczerze to myślałem, że uszkodzona maglownica ma inne objawy. Bo tak to poza tymi objawami wszystko jest ok. Dzieje mi się to tylko zaraz na początku jak odpalę auto i później już wszystko z kierownicą jest ok. Może to być pompa wspomagania? Edytowane 29 Listopada 2015 przez niuniek222 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesz82 79 Opublikowano 29 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2015 Słuchaj ww koles tez tak kombinował. Jak chcesz zacznij od czyszczenia zbiorniczka, zmiany płynu plus dwie śruby przelotowe obie dostaniesz w ASO. Suma sumarum zbiorniczek i płyn zrób już teraz tylko zrób to z głową bo bedziesz potem psioczył. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niuniek222 2 Opublikowano 11 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2015 Płyn do wspomagania wymieniłem w czwartek i szczerze Ci powiem, że nic nie pomogło. Czy ten zaworek w maglu ma jakąś nazwę i czy jest do dokupienia czy tylko mi pozostaje wymiana bądz regeneracja maglownicy? Tak jak Kolega pisał, winna okazała się maglownica. Po wymianie maglownicy problem znikł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesz82 79 Opublikowano 11 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2015 Zaworek jak masz kolesi od magli to pewnie by dostał ale kto by to robił sam... Fajnie ze już bangla. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
galka90 0 Opublikowano 15 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2015 a na przyszłość zaworek jest do kupienia w ASO i kosztuje około 25zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niuniek222 2 Opublikowano 20 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2015 Czyli to była wina zaworka? Serio jest on do kupienia w ASO i to za tak małe pieniądze? Jaką ma nazwę ten zaworek, żebym wiedział na przyszłość jak pytać o niego w ASO? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesz82 79 Opublikowano 20 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2015 a na przyszłość zaworek jest do kupienia w ASO i kosztuje około 25zł Mówisz o zaworku który przekierowuje ciśnienie czy o śrubie na przewodzie??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
galka90 0 Opublikowano 20 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2015 (edytowane) Mówię o zaworku zwrotnym, który znajduje się na przewodzie lecącym z pompy do maglownicy. Jest on w postaci śruby wkreconej w maglownice. Wygląda jak śruba drążona. Numer kat będzie 8E0422529 Edytowane 20 Grudnia 2015 przez galka90 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tom A4 45 Opublikowano 20 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2015 tu macie temat i to ten zawór jest winny co prawda przykład z b5 ale zasada działania ta sama http://a4-klub.pl/index.php?/topic/68765-all-b5-wmiana-zaworu-w-maglownicy-brak-wspomagania-po-dluzszym-postoju/?hl=darekaudi4#entry1999476 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesz82 79 Opublikowano 20 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2015 Dokładnie mi chodziło o ten zawór Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
galka90 0 Opublikowano 21 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2015 Jakbym widział wcześniej ten temat to nie musiałbyś magla wymieniać a na forum jest podobny w którym już o tym zaworku pisałem z a4b6 czasem trzeba trochę poszukać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesz82 79 Opublikowano 21 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2015 Nie wiem ja troche grzebie przy swoim ale magla bym nie rozbierał sam,wiesz jakie są konsekwencje kiedy nagle przestaje działać wspomaganie??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
galka90 0 Opublikowano 21 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2015 Wiem, bo miale tak jak mi sie zawór kierujący w pompie przywieszał. Ten zawór o którym pisałem nie wymaga rozbierania magla nawet nie musisz go wymontowywać. Wymienia się go tak jakbyś śrubę wymieniał jedynie po zabiegu należy odpowietrzyć układ nic nie zepsujesz skoro umiesz śruby skręcać:-) Wysłane z mojego GT-I9060 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bziko86 0 Opublikowano 21 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2016 chlopaki tez zawor zwrotny tzn ta sruba wg tego numeru co podaliscie jest do zwyklej maglownicy czy do servotronica czy to nie ma znaczenia jaka jest maglownica. pytam bo po prostu nie mam pojecia o tym a mam te same objawy ze po nocy nie moge skrecic w prawo dopiero po jakims czasie. mam avf rok 2002 wedlug vin 2003. pozdrawiam prosilbym o szybka odpowiedz bo nie wiem czy robic magiel czy tylko ta srube Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soul87 62 Opublikowano 21 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2016 bez znaczenia... srube latwo mozna sprawdzic, wykrec ja i poprostu wywal ten zawor ze srodka . on tam po nie powiem co jest potrzebny tylko kłopoty z nim są ... zerowe koszty modyfikacji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bziko86 0 Opublikowano 21 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2016 jak go wywale nie zepsuje nic? po prostu wywalic ze srodka i wkrecic z powrotem? i ta sruba z zaworem stwarza takie problemy jak wyzej sa opisywane?masakra... i powiesz mi moze gdzie szukac tej sruby? ona jest na tym wezu ktory idzie od pompy do maglownicy i konczy sie takim otworem?i ta sruba przechodzi przez ten otwor tak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesz82 79 Opublikowano 21 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2016 Soul mowisz o zaworze w srodku magla??? Wykrece srube od regulacji luzow i zawor wyleci??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się