Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] Jaki numer pompy wspomagania do mojego a4?


sancho80

Rekomendowane odpowiedzi

mam maly problem, podczas jazdy przy skrecaniu kierownica slysze dziwne buczenie.

rowniez w momencie kiedy maxymalnie skrece kola to slysze taki dziwny dzwiek w momencie kiedy jest opor na kieronicy juz.

myslicie ze to moze byc pompa wspomagania?

jesli tak to jaka pompa bedzie pasowala do mojego quattro?

vin:

wauzzz8e75a047266

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Takie same objawy na kierownicy szczególnie na wolnych obrotach daje walnięte sprzęgiełko alternatora i jest to dużo częściej występująca awaria. Ja właśnie dziś odebrałem autko po wymianie tego badziewia i wszystko wróciło do normy. Kupiłem rolkę/sprzęgiełko INA w Intertaemie po max zniżkach warsztatowych za niecałe 100 Pln. Dodam, że są dwa typy rolek i trzeba sprawdzic po Vinie. Dziwnym trafem rolka kupiona zgodnie z VIN nie pasowała do mojej sztuki i musiałem ją wymienić na tą drugą - prawdopodobnie miałem wcześniej wymieniony alternator. Sprawdź napierw czy to nie ta rolka bo wymiana pompy wspomagania to 10 x droższa historia.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w momencie kiedy maxymalnie skrece kola to slysze taki dziwny dzwiek w momencie kiedy jest opor na kieronicy juz.

to jest właśnie objaw sprzęgiełka na alternatorze... tak jak Artur napisał

PS: długo z tym nie jeździj :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam podobne objawy jak koledzy powyżej, nie znam się niezbyt na tym, ale czy chodzi o coś takiego:

http://allegro.pl/sprzeglo-alternatora-audi-a4-a6-vw-passat-nowe-ina-i1765539158.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam podobne objawy jak koledzy powyżej, nie znam się niezbyt na tym, ale czy chodzi o coś takiego:

http://allegro.pl/sprzeglo-alternatora-audi-a4-a6-vw-passat-nowe-ina-i1765539158.html

:good: - tylko zwróćcie uwagę na ilość rowków przy zakupie... bo o ile się nie mylę to były 2 rodzaje (węższe i szersze)

wytrzymuje to zwykle 60-80tyś km więc wcześniej czy później i tak się trafi... jak się zatrze i są objawy jw to pasek wytrzyma może z 1000km... później problem

jak piszczy na maksymalnym skręcie to na 99% to...

dla pewności można sprawdzić... jedna osoba wyłącza silnik a druga patrzy na wirniki (w szczelinach alternatora) jeśli zatrzymają się od razu to wymiana sprzęgiełka... jeśli po ok. 1 sekundzie sprzęgiełko działa...

gdzieś to było opisane dokładniej także można poszukać :wink4:[br]Dopisany: 04 Wrzesień 2011, 20:43_________________________________________________

w 25 sekundzie się kolega bawi sprzęgiełkiem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...