[B5 AEB] Różnice między wsadami

    10 odpowiedzi w tym temacie

    Rekomendowane odpowiedzi

    ma ktoś może wykresy do sterowników :

    8D0907557T 0 261 204 185

    8D0907558E 0 261 204 805

    mam u siebie na kompie ori wsad do 8D0907558E 0261204805 ale nie moge znaleźć ori do 557T . Docelowo chciałem się dowiedziec czy na przełomie lat97/98 była robiona jakaś korekta map . Po roku 2009 wyszedł kolejny komp 558 cx jak dobrze pamiętam ale i do tego ori wsadu nie znalazłem .

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Z tego co znalazłem to 588 to wsad na europe a 577 to wsad na US. Wiec może gdzieć na stronach US znajdziesz wsad.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Z tego co znalazłem to 588 to wsad na europe a 577 to wsad na US. Wiec może gdzieć na stronach US znajdziesz wsad.

    Może chciałeś napisać odwrotnie, bo wszystkie europejskie AEB z jakimi miałem do czynienia mają końcówkę 557. Może wersja US miała 558.

    Maciek - jak chcesz to mogę Ci podesłać kość z ori softem - 8D0907557T 0 261 204 185 D06 - ale sam będziesz musiał go odczytać z kości bo ja nie mam jak. Kość została mi po tym, jak wlutowałem do siebie kość z mocniejszym programem.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    znalazłem wczoraj w nocy na chiptuners.org ori wsad z 557T Teraz mam nocki i nie bardzo mogę się połapać z czasem ale jak upoluję wsad z 558cx - nowszego zamiennika 557T i 558E to porównam je i napisze co i jak .

    Zastanawiam się czy na prawdę jestem pierwszym któremu przyszło do głowy porównywanie wsadów czy po prostu ludzie nie chcą się dzielić swoją wiedzą żeby nie wiedzieć więcej od nich ... W przyszłym tygodniu powinienem już mieć jakieś większe rozeznanie w temacie. [br]Dopisany: 09 Wrzesień 2011, 19:29_________________________________________________aha Komp z końcówką 558E na bank był na europę wychodził i w a4 b5 AEB i w paskach B5 AEB . Komputer na starych kościach z końcówką 557 bez "T" wychodził w a4 i pasku. Z kompem 557T w passacie się nie spotkałem .

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Kolego a masz może wsad do 557 (bez żadnej literki)? Kolega chce sobie wgrać ori soft bo teraz ma jakiś hardcorowy, który w peaku dmucha powyżej 1,3 bar i już 2 turbiny zajechał. :)

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    poszukam jak bedę w domu . Do 6 rano jestem w pracy i nie mam tu swoich zakładek [br]Dopisany: 09 Wrzesień 2011, 22:09_________________________________________________Mam lekki problem z Win Ols muszę pozyskać pełna wersję bo to badziewie ze strony producenta albo sie wiesza albo mnie ogranicza w każdą ze stron.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    W złą stronę kombinujesz.

    Różne softy są, bo są różne numerki. Moc pozostawała ta sama. Wiec nie wyjdzie ci kopiowanie zawartości. Ponadto wrzucenie innego softu niż zakładał producent sterownika może zakończyć się nieodpaleniem samochodu (ale to przecież nie problem).

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Sam kombinuję i poznaję te sterowniki bo przecież "nikt na tacy nie poda ci czegoś czego uczył się wiele lat" . Cytuję jedną z odpowiedzi które dostałem . Muszę się jeszcze sporo naczytać. Najgorsze jest to że w necie jest pełno badziewia do TDI a do TE jakieś ochłapy :kwasny: Na tym forum nie znalazłem jakiegoś guru 1.8T chętnego do pomocy i objaśnień poszczególnych rzeczy.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Do benzyny nie znajdziesz gotowych tutoriali, bo z racji rodzaju silnika, jest on "bardziej wybredny".

    W benzynie nie wystarczy podlać paliwa. Musisz zachować odpowiednią mieszankę, bo inaczej silnik pracuje na ubogiej albo bogatej mieszance, a dla TDI w uproszczeniu wystarczy podlać paliwa i ewentualnie dmuchnąć.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Do tej pory miałem doświadczenie w dłubaniu gaźnikowców. Teraz zamieniam polerownie kanałów, większe dysze, długie skrzynie i ostre wałki na laptopa oraz obcojęzyczne programy. Gdyby miał ktoś jakieś materiały szkoleniowe do TE chętnie przygarnę. :wink4:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się


    • Przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

    • Nowi użytkownicy