Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B7] Problem z wstecznym biegiem w automatycznej skrzyni


Krzysiek_11

Rekomendowane odpowiedzi

Witam! Mam taki problem: po wrzuceniu wstecznego biegu w automatycznej skrzyni multitronic jest chwila zastanowienia ze zgrzytem (przypomina to jakby charczenie), dopiero po chwili łapie bieg i jedzie, ale trzeba mu trochę wiecej gazu dać. Reszta biegów jest ok. Dodam, że olej był wymieniany, więc to nie to.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podepnij Vag-a. Vag prawdę Ci powie. Zrób logi danych ze skrzyni i do kolegi Bart-s On też Ci prawdę powie :wink4: . Napisz jeszcze gdzie i jaki olej Ci wlali.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Olej robiłem w znajomym warsztatcie, który zajmuje się tylko automatami, a nazwy oleju nie jestem w stanie sobie przypomnieć. Trochę obawiam się co będzie ze skrzynią w zimę, bo teraz jak samochód jest rozgrzany to nie ma żadnego problemu, najgorzej rano.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli dzieje się tak rano to może to być wina zbyt małej ilości oleju w skrzyni ale zrób tak jak napisał Kolega carpa84 i będzie wszystko jasne :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak koledzy sugerują - należy zacząć od weryfikacji poziomu ATF.

Kolejny krok... Uszkodzone sprzęgło biegu wstecznego? Skoro zgrzyta - mamy coś mechanicznego. Niestety aby to wyjaśnić skrzynia na stół.

Mimo wszystko dobrze byłoby zrobić pomiary MVB i profilaktycznie przyjrzeć się parametrom. Poproszę też więcej danych o samym aucie (przebieg, wcześniejsze problemy, VIN). Dane kontaktowe masz w podpisie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok dzięki, samochód ma 180 tyś. przebiegu. Wcześniej nie było z tym problemów, auto mam w posiadaniu jakieś pół roku i nic do tej pory się nie działo. A jeszcze jedno pytanie: jak sprawdzić poziom oleju? To też komputerowo czy może posiada bagnet? Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma bagnetu. Trzeba wjechać na kanał - podpiąć kompa, monitorować temperaturę ATF i przy odpowiednie wartości odkręcić korek kontrolny. Generalnie trzeba to oddać do sprawdzenia komuś kto się na tym zna...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...