[B5 ADR] Wyższe obroty na ciepłym silniku

    6 odpowiedzi w tym temacie

    Rekomendowane odpowiedzi

    witam od pewnego czasu mam taki problem. Przy zimnym silniku obroty są dobre czyli na ssaniu ok.1200 po wyłączeniu się ssania 0.9. lecz problem się pojawia gdy osiągnie temperaturę ok. 80 stopni obroty stoją cały czas na 1300(zaznaczam że nie falują). wymieniłem czujnik temperatury cieczy lecz problem jest nadal. Wcześniej wymieniałem odmę bo była pęknięta. Mam jeszcze jedno zjawisko które może przyczyniać się do tego problemu. Mniej więcej w tym samym czasie zaczęły się głuche pukanie we filtrze powietrza. Proszę o pomoc :wallbash:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    kolego sprawdź napięcie na alternatorze u mnie były takie problemy jak mi siadał alternator... :hi:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Napięcie ładowania jest 13.8. Chyba jest dobre :good: dodam tylko że na gazie i benzynie są te same objawy. Podejrzewam że jakby było coś nie tak z alternatorem to obroty by sie nie chrzaniły tylko na ciepłym silniku[br]Dopisany: 08 Wrzesień 2011, 16:52_________________________________________________i co nikt nie podpowie co to może być? nikt nie miał takich objawów :confused4:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    ten czujnik to 2 piny czy 4 ori czy najtańszy zamiennik?

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Odłącz na próbe EVAP i zrób kalibracje. Podłącz pod VAG-a i zobacz jakie widzi obroty ECU i jaki czas wtrysku

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    to może trochę dziwne ale ten czujnik od temperatury wymieniałem na 4 piny dawałem 22 zł ale obok czujnika z 4 -oma pinami mam także czujnik na 2 piny. dodam że sprawdzałem na ciepłym silniku na tych wyższych obrotach odpięcie czujnika tego na 4 piny i obroty od razu spadły ale potem zaczęły się wahać między 0,9 do 1,3. wojtek26 napisz coś szczegółowo bo nie łapie :embarrassed:[br]Dopisany: 17 Wrzesień 2011, 21:05_________________________________________________A CZY CZUJNIK HELLA MOŻE MIEC COŚ WSPÓLNEGO? JAK TO SPRAWDZIĆ :mysli:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się


    • Przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

    • Nowi użytkownicy